SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
jawel, met Korea is koreaboo en daar hoort geen manga/anime bijquote:
welk kijk jij dan? heb zojuist Death Note gedownloadquote:
hou opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:38 schreef Beach het volgende:
[..]
jawel, met Korea is koreaboo en daar hoort geen manga/anime bij
jouw mening is slechtquote:
Tot nu toe alleen K-on en Elfenlied. Death Note lijkt me ook wel leuk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
welk kijk jij dan? heb zojuist Death Note gedownload
K-on schijnt niet slecht te zijn volgens het weeaboo anime topic net zoals Steins Gate, ik ga ook nog Cowboy Bebop downloadenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen K-on en Elfenlied. Death Note lijkt me ook wel leuk.
jij ook als je gaat spoilerenquote:
kus lobbiquote:
dat was onder invloed van een vriendinnetje, dat telt nietquote:
K-on is leuk, hoewel soms wel lesbische trekjes en overall best een meisjesserie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
K-on schijnt niet slecht te zijn volgens het weeaboo anime topic net zoals Steins Gate, ik ga ook nog Cowboy Bebop downloaden
jmmr, nog wel gedate?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:42 schreef Beach het volgende:
[..]
dat was onder invloed van een vriendinnetje, dat telt niet
pomf =3quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
K-on is leuk, hoewel soms wel lesbische trekjes en overall best een meisjesserie.
MOÉ MOÉ :3
nee :S ze was half bezet ofzoquote:
jmmr jmmrquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:43 schreef Beach het volgende:
[..]
nee :S ze was half bezet ofzo
Samurai Champloo is wel wat voor je Peter
wat is je steam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Moé moé :3quote:
Dan Temple Run op de foon, of The Office kijken zoals ik doequote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:48 schreef Snowbells het volgende:
Te lui om laptop te pakken en ik heb geen steam
Temple run heb ik niet en ik heb nog geen tv op me kamer en en enquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan Temple Run op de foon, of The Office kijken zoals ik doe
Ga installeren, geinig spelletje, verslavendquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Temple run heb ik niet en ik heb nog geen tv op me kamer en en en
vrolijk mij op ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga installeren, geinig spelletje, verslavend
En nee?Arme meid
Kan ik je opvrolijken?
http://skyrim.nexusmods.com/mods/3809/quote:
Lijkt zo nep D:quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://skyrim.nexusmods.com/mods/3809/
http://skyrim.nexusmods.com/
http://skyrimmod.tistory.com/entry/Skyrim-Tera-Hair-Pack
voor je lange haren
Zal ik verder zoeken dan? ;_;quote:
Hopelijk heb ik je wel een soort van opgevrolijktquote:
ijzertekortquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:46 schreef leeell het volgende:
wat de neuk, ben net wakker en zodra ik beweeg gelijk duizelig alles
idem met liggen en ogen dochtdoen
Meer vlees eten, het is bbq weer dus je kan lekker vleesch etenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:46 schreef leeell het volgende:
wat de neuk, ben net wakker en zodra ik beweeg gelijk duizelig alles
idem met liggen en ogen dochtdoen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:30 schreef leeell het volgende:
transformeert hij me nu ook in een weeaboo
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:30 schreef leeell het volgende:
transformeert hij me nu ook in een weeaboo
hallo kkboosquote:Op dinsdag 24 juli 2012 06:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga eens weg.met steeds t overnemen van dit topic en jullie kkweaboo gedoe.
je kan nog steeds niet compreheren dat je mij hebt mogen zien dnek ikquote:
quote:
Niet 2 13 jarige meisjes hebben die ijs voor je halenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:
terechten wel, veel te warm om zonder ijs te zitten
ik heb wel een 3 jarig zusje dit dat af en toe voor mij doetquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Niet 2 13 jarige meisjes hebben die ijs voor je halen
Schepijs is wel beter jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik heb wel een 3 jarig zusje dit dat af en toe voor mij doet
soms 1 van mijn broertjes die op strand een ijsje haalt, schepijs
om vervolgens een natte onderbroek te hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Stop een ijsklontje in je onderbroek
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
Haha awwwvandaag inderdaad.. net terug van het werk even op adem komen fiewww. Dankjewel bietsj
![]()
Pure lobbi hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg bietsj
Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
wat ik sta gewoon hoger dan P_zSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg bietsj
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
zo veel mag ik p-z ook weer niet hoorquote:
Hmmm?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:08 schreef JanPiraat het volgende:
Cosmooobedankt voor de Facebook felicitatie
binnenkort vieren in de efteling toch
Dat is dan wel weer redelijk overdreven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:17 schreef JanPiraat het volgende:
Rip cosmo 2.0elke verjaardag steek ik een kaarsje voor je op
Zullen wij samen in de python en mag ik dan je hand vasthouden?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef JanPiraat het volgende:
Mn FOK exclusive party in de efteling met jij en kb en anderen die mee willen
Plek 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg bietsj![]()
ik wil nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:10 schreef JanPiraat het volgende:
Mn FOK exclusive party in de efteling met jij en kb en anderen die mee willen
ik zal proberen dat jij op #1 komtquote:
sorry ik kleed me alweer aanquote:
lobbi tochquote:
Hoe vaak je in dezelfde topics zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
hoe werkt dat vriendjesgebeuren eigenlijk? hoe vaak je anderen quote?
Bevestiging krijgen is altijd fijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo kijken we daar eigenlijk naar? Je weet toch zelf wie je 'vriendjes' zijn?
tijd om te stalken dusquote:
jij staat bij op #1 dus dat klopt dan dus wel 8) goobyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo kijken we daar eigenlijk naar? Je weet toch zelf wie je 'vriendjes' zijn?
ik heb 't anders over de lijstquote:
Die houd ik verborgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Buh bij jou weet ik het nooit , so emotieloos jij
1na bovenste. Oh yeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg bietsjwaar kan je dat zien?
Jij en KB zullen erom moeten vechtenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1na bovenste. Oh yeahwaar kan je dat zien?
SPOILER: lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 22:07:46 ]
dan modder worstelenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vecht niet, nu uitbuiken. 14.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Toe maar 2Happy je staat hoger dan BeachIk ben dan ook iedereen's vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
geweldigquote:
Pak gewoon de laatste drie foto's ofzo, kan niemand zeuren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gezeur altijd in dat topic, maar ik vind dat foto-OP gedoe ook wel sneu.
Semtex welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:08 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Pak gewoon de laatste drie foto's ofzo, kan niemand zeuren.
Die is sowieso niet OP-waardig.quote:
Ik vind haar wel mooi, maar je krijgt die foto's van haar gewoon in je gezicht gegooid op elke paginaquote:
ik sta er goftedomme ook bijna nooit inquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gezeur altijd in dat topic, maar ik vind dat foto-OP gedoe ook wel sneu.
Ik vind het niks.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi, maar je krijgt die foto's van haar gewoon in je gezicht gegooid op elke pagina
kijk je dan liever naar mij? ::$$$:$quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik vind het niks.![]()
Dan is het nog veel erger om die foto's te zien.
Post jij foto's dan? :quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik sta er goftedomme ook bijna nooit in:(:)((: %
G
Tuurlijk schatjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kijk je dan liever naar mij? ::$$$:$
awwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
al een tijdje niet meer gedaanstomme mensen daar verduenen mn aanzicht niet
quote:Leeell schreef: neger, je heb niks op KB
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg ik stemde PVDA vorige verkiezingen
quote:
echt hequote:
soms na de sex geen zin om onderbroek aan trekken en dan in slaap vallen, anders nietquote:
Heb jij seks dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:24 schreef leeell het volgende:
[..]
soms na de sex geen zin om onderbroek aan trekken en dan in slaap vallen, anders niet
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neger, ik slaap naakt al is het -30 op mn kamer
Ja ik ook hoor, maar dat vind ik al naaktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Naakt slapen brr ik moet sowieso een onderbroek aanhebben somehow
regelmatig zo het schijntquote:
Dan slaap ik naakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor, maar dat vind ik al naakt
Als het koud is met shirt en joggingbroek, niks raars aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef leeell het volgende:
met meer dan een onderbroek slapen als een man is raar
behalve bij ziekte dan
jan denkt daar anders over D.,quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als het koud is met shirt en joggingbroek, niks raars aan.
maar daar heb je toch een deken voor of wat,quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als het koud is met shirt en joggingbroek, niks raars aan.
numero uno bossquote:
Blote benen bij vrouwen, mits mooi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:29 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet perse benen bloot hebben, anders sterf ik van de hitte
Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:29 schreef leeell het volgende:
[..]
maar daar heb je toch een deken voor of wat,
of is je huis zo slecht geïsoleerd dat het binnen vriest
casualquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Blote benen bij vrouwen, mits mooi.
[..]
Wat maakt het uit
Als ik een deken niet genoeg vind, doe ik lekker een joggingbroek aan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Beach het volgende:
gewoon lepeltje lepeltje met je zusje of broertje zodat je elkaar warm houdt
mijn zusje maakt me altijd wakkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Beach het volgende:
gewoon lepeltje lepeltje met je zusje of broertje zodat je elkaar warm houdt
ik ben weer een fantasie rijker, slaap lekker birthday boyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:33 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga naakt slapenfijne avond allen bai
trusten jarigequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:33 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga naakt slapenfijne avond allen bai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Ze heeft mij niet eens gefeliciteerd met mijn verjaardagquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef Snowbells het volgende:
OJA NOG GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
wanneer was jij jarig dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies. Ze heeft mij niet eens gefeliciteerd met mijn verjaardag
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies. Ze heeft mij niet eens gefeliciteerd met mijn verjaardag
feli bietsjquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
feli bietsjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
quote:
Ik ben een degelijke jongeman.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Snowbells would ask to dinner 10/10
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef Snowbells het volgende:
OJA NOG GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
Thx bebe, nog op tijd tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtig gedicht. 9/10.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef leeell het volgende:
Snowbells DM'de dit naar mij ipv naar jou KB
hierbij KB.
Your beauty is beyond compare
With flaming locks of auburn hair
With ivory sandish skin and eyes of emerald green
Your smile is like a breath of spring
Your voice is soft like summer rain
And I cannot compete with you, jolene
catquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:45 schreef leeell het volgende:
Snowbells DM'de dit naar mij ipv naar jou KB
hierbij KB.
Your beauty is beyond compare
With flaming locks of auburn hair
With ivory sandish skin and eyes of emerald green
Your smile is like a breath of spring
Your voice is soft like summer rain
And I cannot compete with you, KB
veel kaartjes gehad?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Yes ik ben al paar uurtjes thuis nu
Omg heb je gestuurd ?quote:
op zn bipsj0nquote:
wie nietquote:
ik weetquote:
omwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
Beach, KB, Jan, 2h4u, deze zomer in Amsterdam de Anti-Casual meet , niet komen is geen optie
rMadanquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:54 schreef leeell het volgende:
Beach, KB, Jan, 2h4u, deze zomer in Amsterdam de Anti-Casual meet , niet komen is geen optie
oh, dus dan helemaal geen optie ?quote:
27 augustus begint mijn stagequote:Op woensdag 25 juli 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Na 24 aug heb ik miss tijd voor je
dus, geen 7 dagenquote:
snap ik, maar dat ik vanaf dan iig veel minder tijd hebquote:
onzin, jullie pakken het allemaal verkeerd aanquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, dit vat het wel zo samen.
Liefde is ook stom en ik ook en alles is stom eigenlijk.
Huh.quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Cosmo waar is cosmo, i neeed my cosmo
Dat terwijl ik afgelopen week niet hier ben geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:38 schreef Furdinand het volgende:
Cosmo is deze maand mijn allerbeste vriendje
Waar was je?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat terwijl ik afgelopen week niet hier ben geweest..
sharequote:
: (((((quote:
Heb ik ook heb alleen maar rondjesgedraait vanachtquote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef Beach het volgende:
Jeeej geen oog dichtgedaan en toch volgens de wekkertijd wakker geworden.;
quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Heb ik ook heb alleen maar rondjesgedraait vanacht
Hoe moet ik mij dat voorstellen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:40 schreef Furdinand het volgende:
Ik sliep als een kleine lieve kitten die aan het gas lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |