ik ben niet rozequote:
En ze werken ook harder.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Aziaten vind ik dan weer mooier dan negers.
aziatische meiden > meiden uit het midden-oosten > blanke meiden > hoop schijt >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> negerinnenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:28 schreef Snowbells het volgende:
Aziaten vind ik dan weer mooier dan negers.
Denken dat de familie een whitu piggu accepteertquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:29 schreef Snowbells het volgende:
Maar ik ga na mijn studie 3 maandjes naar Seoul (dat is het plan tenminste) en misschien trouw ik dan wel TOP ofzo
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:29 schreef Snowbells het volgende:
Maar ik ga na mijn studie 3 maandjes naar Seoul (dat is het plan tenminste) en misschien trouw ik dan wel TOP ofzo
Ik ben blank, dat betekend dat ik rijk ben en niet in de rijstvelden hoef te werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Denken dat de familie een whitu piggu accepteert
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben blank, dat betekend dat ik rijk ben en niet in de rijstvelden hoef te werken. Ik word daar vereerd
Blijf dat maar denken gajin.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben blank, dat betekend dat ik rijk ben en niet in de rijstvelden hoef te werken. Ik word daar vereerd
Ja. Altijd erg leuk. Er is een aflevering met Big Bangquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Serie toch? Iets met sport/team dingen?
ik moet toch leren om weeaboo te worden dus ga maar even verder tot het topic dicht isquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik moet toch leren om weeaboo te worden dus ga maar even verder tot het topic dicht is
hoe weeaboo ben jij eigenlijk?quote:
valt mee, gezonde weeaboo jijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik luister vooral de muziek, kijk sommige series met favoriete groepen en live optredens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |