lobbi tochquote:
Hoe vaak je in dezelfde topics zit.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
hoe werkt dat vriendjesgebeuren eigenlijk? hoe vaak je anderen quote?
Bevestiging krijgen is altijd fijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo kijken we daar eigenlijk naar? Je weet toch zelf wie je 'vriendjes' zijn?
tijd om te stalken dusquote:
jij staat bij op #1 dus dat klopt dan dus wel 8) goobyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo kijken we daar eigenlijk naar? Je weet toch zelf wie je 'vriendjes' zijn?
ik heb 't anders over de lijstquote:
Die houd ik verborgen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Buh bij jou weet ik het nooit , so emotieloos jij
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
1na bovenste. Oh yeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg bietsjwaar kan je dat zien?
Jij en KB zullen erom moeten vechtenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1na bovenste. Oh yeahwaar kan je dat zien?
SPOILER: lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2012 22:07:46 ]
dan modder worstelenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vecht niet, nu uitbuiken. 14.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Toe maar 2Happy je staat hoger dan BeachIk ben dan ook iedereen's vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |