Pak gewoon de laatste drie foto's ofzo, kan niemand zeuren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gezeur altijd in dat topic, maar ik vind dat foto-OP gedoe ook wel sneu.
Semtex welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:08 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Pak gewoon de laatste drie foto's ofzo, kan niemand zeuren.
Die is sowieso niet OP-waardig.quote:
Ik vind haar wel mooi, maar je krijgt die foto's van haar gewoon in je gezicht gegooid op elke paginaquote:
ik sta er goftedomme ook bijna nooit inquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gezeur altijd in dat topic, maar ik vind dat foto-OP gedoe ook wel sneu.
Ik vind het niks.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi, maar je krijgt die foto's van haar gewoon in je gezicht gegooid op elke pagina
kijk je dan liever naar mij? ::$$$:$quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik vind het niks.![]()
Dan is het nog veel erger om die foto's te zien.
Post jij foto's dan? :quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik sta er goftedomme ook bijna nooit in:(:)((: %
G
Tuurlijk schatjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kijk je dan liever naar mij? ::$$$:$
awwquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
al een tijdje niet meer gedaanstomme mensen daar verduenen mn aanzicht niet
quote:Leeell schreef: neger, je heb niks op KB
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg ik stemde PVDA vorige verkiezingen
quote:
echt hequote:
soms na de sex geen zin om onderbroek aan trekken en dan in slaap vallen, anders nietquote:
Heb jij seks dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:24 schreef leeell het volgende:
[..]
soms na de sex geen zin om onderbroek aan trekken en dan in slaap vallen, anders niet
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neger, ik slaap naakt al is het -30 op mn kamer
Ja ik ook hoor, maar dat vind ik al naaktquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Naakt slapen brr ik moet sowieso een onderbroek aanhebben somehow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |