Als het koud is met shirt en joggingbroek, niks raars aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef leeell het volgende:
met meer dan een onderbroek slapen als een man is raar
behalve bij ziekte dan
jan denkt daar anders over D.,quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als het koud is met shirt en joggingbroek, niks raars aan.
maar daar heb je toch een deken voor of wat,quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:28 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Als het koud is met shirt en joggingbroek, niks raars aan.
numero uno bossquote:
Blote benen bij vrouwen, mits mooi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:29 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet perse benen bloot hebben, anders sterf ik van de hitte
Wat maakt het uitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:29 schreef leeell het volgende:
[..]
maar daar heb je toch een deken voor of wat,
of is je huis zo slecht geļsoleerd dat het binnen vriest
casualquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Blote benen bij vrouwen, mits mooi.
[..]
Wat maakt het uit
Als ik een deken niet genoeg vind, doe ik lekker een joggingbroek aan.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Beach het volgende:
gewoon lepeltje lepeltje met je zusje of broertje zodat je elkaar warm houdt
mijn zusje maakt me altijd wakkerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:32 schreef Beach het volgende:
gewoon lepeltje lepeltje met je zusje of broertje zodat je elkaar warm houdt
ik ben weer een fantasie rijker, slaap lekker birthday boyquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:33 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga naakt slapenfijne avond allen bai
trusten jarigequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:33 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga naakt slapenfijne avond allen bai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Ze heeft mij niet eens gefeliciteerd met mijn verjaardagquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:35 schreef Snowbells het volgende:
OJA NOG GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun
wanneer was jij jarig dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies. Ze heeft mij niet eens gefeliciteerd met mijn verjaardag
Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies. Ze heeft mij niet eens gefeliciteerd met mijn verjaardag
feli bietsjquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
feli bietsjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |