Ik wil geneukt worden, niet slapenquote:
Wanneer verhuis jij naar Den Haag?quote:
Barb is beschikbaar, moet je wel eerst twee uur een massage ondergaan.quote:
Ik las 'avengers'quote:
*ouchquote:
Barb woont in Timboektoequote:Op maandag 23 juli 2012 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb is beschikbaar, moet je wel eerst twee uur een massage ondergaan.
Niks moet bij mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb is beschikbaar, moet je wel eerst twee uur een massage ondergaan.
Ik ga maar eens een date regelen met T en Samzzquote:
Nee want sharia en zulksquote:
Dat vinden vrouwen leuk, zo'n 'wat jij wil' man.quote:
Zoiets moois dat gedoemd is te mislukkenquote:
Dat staat er niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen leuk, zo'n 'wat jij wil' man.
In mijn beleving welquote:
Ja, en?quote:
Daar heb jij als man toch geen last vanquote:
Ach ende wee.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoiets moois dat gedoemd is te mislukken
Ik neig ernaar om een break te nemen van mannen dusssequote:Op maandag 23 juli 2012 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een date regelen met T en Samzz
Dominante mannenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen leuk, zo'n 'wat jij wil' man.
De laatste keer dat ik dat zei woonde ik binnen een paar maanden samen met een ventquote:Op maandag 23 juli 2012 23:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik neig ernaar om een break te nemen van mannen dussse.
Ik word geen watje zodra ik de slaapkamer uitloop hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef Tegan het volgende:
Dominante mannen. Alleen in de slaapkamer dan heh.
Noooouuuuu....quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word geen watje zodra ik de slaapkamer uitloop hoor.
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef MissMSX het volgende:
De laatste keer dat ik dat zei woonde ik binnen een paar maanden samen met een vent
Ik durf dat toch niet. Samenwonen huuu. Dingen delen enzo.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik dat zei woonde ik binnen een paar maanden samen met een vent
Ging jij niet naar bed?quote:
Dan moet ik mijn baard laten staan en zie ik eruit als zo´n bushwackerquote:Op maandag 23 juli 2012 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb jij als man toch geen last van
Ik heb dan ook nog wel even mijn eigen huisje aangehouden hequote:Op maandag 23 juli 2012 23:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik durf dat toch niet. Samenwonen huuu. Dingen delen enzo.\
En ik bedoelde meer om even een vrouwentussenstap te nemen.
Woest aantrekkelijkquote:Op maandag 23 juli 2012 23:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn baard laten staan en zie ik eruit als zo´n bushwacker
Beetje lastig als je daarna met een vent thuiskwam.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog wel even mijn eigen huisje aangehouden he
En wie zegt dat ik dat ook niet bedoelde?
I would whack your bush anytime babe.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:09 schreef Barbusse het volgende:
Dan moet ik mijn baard laten staan en zie ik eruit als zo´n bushwacker
Me!quote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef Tegan het volgende:
Beetje lastig als je daarna met een vent thuiskwam.
Ik bedoelde dus te zeggen dat de dingen soms anders lopen dan je je voorneemtquote:Op maandag 23 juli 2012 23:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje lastig als je daarna met een vent thuiskwam.
Ik verscheurde je foto....quote:Op maandag 23 juli 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Me!Gelukkig hebben we de foto's nog van hoe gelukkig we toen waren.
Digitale foto's eh.quote:
Pics?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Me!Gelukkig hebben we de foto's nog van hoe gelukkig we toen waren.
Honderden.quote:
Nouquote:
Malta.quote:
quote:
Kom maar langs.quote:
Die Lloret-breezer-fotoquote:Op maandag 23 juli 2012 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs.
Of hack onze server maar.
quote:
Oeh, ff opzoeken.quote:
spierpijn van paardrijden jaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Fuck, spierpijn. Maar ik lig wel lekker in bed.
Onze eerste vakantie samenquote:
Levensgevaarlijk die massages.quote:
Goddamned pussyquote:
Die massages zijn net als seks. Als je het de volgende week niet meer voelt dan waren ze niet goed genoeg.quote:
Toen mijn haar nog kort was. En daarom vijf minuten minder per dag kwijt was aan uiterlijke verzorging.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:18 schreef MissMSX het volgende:
Onze eerste vakantie samen
In mijn Toyota naar Lloret
Wel eens een sportmassage gehad? En dan bedoel ik een daadwerkelijk goede sport massage?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goddamned pussy
Ik ga volgende week weer hardcore trainen want wil in het nieuwe jaar de ring in![]()
Dat gaat spierpijn worden
Je mag die van mij hebbenquote:
Jaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel eens een sportmassage gehad? En dan bedoel ik een daadwerkelijk goede sport massage?
Nu is alles beterquote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen mijn haar nog kort was. En daarom vijf minuten minder per dag kwijt was aan uiterlijke verzorging.
Dan weet je dus ook dat die smerig pijn kunnen doen. En ook een paar dagen na de massage de spieren nog herstellen en dus pijn doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Toen ik mijn enkel gebroken had
Daaromquote:
Foto 764, inclusief Hello Kitty spiegelding.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:18 schreef MissMSX het volgende:
Mwahquote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook dat die smerig pijn kunnen doen. En ook een paar dagen na de massage de spieren nog herstellen en dus pijn doen.
Langer is niet altijd beter.quote:
Hahaha, wees blij dat m'n dobbelstenen er niet aanhingenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Foto 764, inclusief Hello Kitty spiegelding.
In dit geval...quote:
Hoe romantischquote:Op maandag 23 juli 2012 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De sportmasseur denkt daar anders over.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah
Had meer pijn van de trainingen dan van de massages
Maar jij bent dan ook gewoon een mietje
Mensen zeggen wel eens andere dingen dan dat ze bedoelenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De sportmasseur denkt daar anders over.
Het was een kleine stap van slet naar breezerslet.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Hoe romantisch![]()
Toch had ik niet gedacht dat jij/jullie breezerdrinkers waren![]()
Ja, vast. Hij bedoelde ook vast zo zacht als spons toen hij zei dat m'n schouders en rug een blok beton waren.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen zeggen wel eens andere dingen dan dat ze bedoelen
Wel Lloretgangers?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe romantisch![]()
Toch had ik niet gedacht dat jij/jullie breezerdrinkers waren![]()
Je bent gewoon ijskoud bedoelde iequote:Op maandag 23 juli 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vast. Hij bedoelde ook vast zo zacht als spons toen hij zij dat m'n schouders en rug een blok beton waren.
16quote:Op maandag 23 juli 2012 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe oud was jij eigenlijk Miss toen je Air ging daten?
Dat ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent gewoon ijskoud bedoelde ie
Ik geloof je wel hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar serieus, de massage deed echt pijn. Dat.zei hij ook wel, dat het pijnlijk ging worden.
Eigenlijk ook nietquote:
Trustequote:
Slaap lekker!quote:
We gaan als het even kan elk jaar welquote:
Trustequote:
Lekker dansen en chickies scoren.quote:
Jaloersquote:
Nee. We hebben hier ook zo´n oord waar de tequilashots alleen per 12 kunnen worden besteldquote:
5 (naar ik aanneem) whiskey gaan hier sneller leeg als dat men ze inschenkt kennelijk. En dat zonder een druppel te morsen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
En ik denk dat het daar nu wel even tijd voor is![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht Coca cola, gezien het fontje...quote:
Ook goed, light graagquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht Coca cola, gezien het fontje...
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een goed nummer zoeken op youtube en dan verzuipen in een oceaan aan crappy telefoon-opnames daar wat zonodig geupload moest worden. Kapotslaan die lui.
eens!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een goed nummer zoeken op youtube en dan verzuipen in een oceaan aan crappy telefoon-opnames daar wat zonodig geupload moest worden. Kapotslaan die lui.
quote:TV Enschede FM presenteert het TV-spektakel De Deure XXL o.l.v. Willie Oosterhuis & The Wallies ft. Theo Tap m.m.v. De Deure Huisband.
Deze avond barst uit zijn voegen met Nederlandse artiesten zoals Peter Beense, Peter Koelewijn, Dennie Christian, De Piraten Toppers, Vinzzent, Stef Ekkel en Grad Damen. Om 23.30 uur sluit de Band Mooi Wark de avond af met ‘Boer, bier & Rock ’n Roll’.
gecondoleerdquote:
Met een barkruk?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
2345 een keer begrepen door KLBquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Vorig jaar op 9gag, nu ook in de R&P SC.
Artiestennaam je weetzzquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:37 schreef Ripley het volgende:
Vinzzent met dubbel z, dat vind ik nog het ergste
Die gast is echt vreselijk idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:37 schreef Ripley het volgende:
Vinzzent met dubbel z, dat vind ik nog het ergste
Gelukkig blijf jij altijd dezelfde vulgair gebekte mopperkontquote:
Wat al 100.000 keer eerder op FOK is gebeurd. Niets boeiends dus.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar, wat is er gebeurd zodra ik weg was?
vroeger was alles hetzelfdequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat al 100.000 keer eerder op FOK is gebeurd. Niets boeiends dus.
Bestaan die nog op FOK?quote:
Nu nog steedsquote:
Wou je een link geven naar "waar is m'n SC gebleven" maar die bestaat nte meerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar, wat is er gebeurd zodra ik weg was?
wat is een filmbje?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:20 schreef Ripley het volgende:
kan iemand die verstand van nerddingen heeft me misschien helpen? Ik wil een filmbje rippen van eenw ebsite, maar het lukt niet
whehequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat die ebsite veel meer problemen op gaat leveren
welke?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:18 schreef Kreator het volgende:
WAAROM IS DAT KUTLIEDJE NOU ALWEER OP DE RADIO..
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:26 schreef Kreator het volgende:
Will and the people - lion in the morning sun
Dat was em. Echt, ik krijg er aids van.
Lekker plaatje is datquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Call me, maybe anders een stuk erger.
Oh die kan ik wel aanhoren.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:12 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Call me, maybe anders een stuk erger.
Ach, ik ken alleen het refreinquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:16 schreef Samzz het volgende:
Ik vind 'm echt verschrikkelijk. Maar misschien komt dat ook omdat mijn zusje hem dag in dag uit draaide om de vijf minuten.
Oh, dat vind ik niet...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik ken alleen het refrein.
Maar er wordt zoveel op dat nummer gehaat terwijl het beter is dan alles wat jay-z en beyonce ooit gemaakt hebben.
nee, dat weet ikquote:
Wat is tegenwoordig wel gemaakt om een goed nummer te zijn dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat weet ik.
Ik wel, het is namelijk niet gemaakt om een goed nummer te zijn, maar als luchtig vermaak. Jay-z doet nog steeds alsof iets echts maakt.
echt bijna niks als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is tegenwoordig wel gemaakt om een goed nummer te zijn dan?
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
echt bijna niks als je het mij vraagt.
maar goed, ik ben niet objectief want ik hou sowieso al meer van 60s/70s muziek.
Beviel het de buren ook?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb voor het eerst in jaren weer bijna helemaal bloot buiten gezeten. Dat beviel best goed
Daar werd ik laatst s ochtends mee wakker met de wekkerradio. Radio doet het nu niet zo goed meer. Wist niet hoe snel ik hem uit moest rammen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:26 schreef Kreator het volgende:
Will and the people - lion in the morning sun
Dat was em. Echt, ik krijg er aids van.
Oh, je leeft nogquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Ja hoi, lijk gevonden hier aan de overkant
quote:
quote:
Moet je ook maar niet beknibbelen op de kosten voor je Joegoslaafquote:
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Gelezen dat er een lijk is gevonden natuurlijkquote:
En is er een kans dat dit lijk er door jou acties ligtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelezen dat er een lijk is gevonden natuurlijk
Die kans bestaat altijdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En is er een kans dat dit lijk er door jou acties ligt
Of door het hete weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En is er een kans dat dit lijk er door jou acties ligt
MisMSX flashed haar boobs en het lijk werd oververhitquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MisMSX flashed haar boobs en het lijk werd oververhit
Een leuk lijk? oud lijk? Dood lijk?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Dat laatste is natuurlijk een lastige, maar inderdaad, was die al half vergaan, of lag er nog vers bloed?quote:
Dode lijken zijn inderdaad zeldzaam maar niet ongewoon. Meestal halen ze het journaal wel. En dat is best knap om iets te halen als je dood bent.qquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk een lastige, maar inderdaad, was die al half vergaan, of lag er nog vers bloed?
Overalquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dood op straat? IN je kast? in je bed? Op je werk? op je televisie? Waar? vertel me waar!!!
Eentje die je naar alle plekken meeneemt. Die met de armen omhoog achter je aan loopt. Of voor elke locatie een eigen?quote:
Ik heb Airquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eentje die je naar alle plekken meeneemt. Die met de armen omhoog achter je aan loopt. Of voor elke locatie een eigen?
Damn you, nu moet ik Queen luisteren.quote:
White liiiiiiiinesquote:
Die is niet van Queen.quote:
Gewoon ogen dicht, fantaseren en hopps.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Met een zak over het hoofd is het nog wel te doen.
En handen thuis, want het betasten van die neptieten verpest de fantasiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon ogen dicht, fantaseren en hopps.
knijp je die dan niet tot uhh as?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En handen thuis, want het betasten van die neptieten verpest de fantasie
Een zombie is gewoon flesh and blood and implants hoorquote:
Yooooooooo!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef MissMSX het volgende:
Owh nee, nu draait de DJ hier allemaal van die rappendenegerherrie
Misschien zijn nep-tieten dan wel beterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een zombie is gewoon flesh and blood and implants hoor
Nooitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Misschien zijn nep-tieten dan wel beter.
+1quote:
Zeker als je er om 5 uur uit moetquote:
Doe je ook ramadan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:24 schreef Nouk84 het volgende:
Weer een kilo lichterEr blijft niets meer van me over
![]()
Op de fiets naar mn werk
Mijn eigen ramadan, al een jaar ongeveerquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:28 schreef ArTiC het volgende:
jouw kilo's komen er bij mij bij![]()
En ik ben bekaf, de koffie smaakt niet, ik heb geen zin en ik wil naar buiten... [/klaag]
Hoeveel ben je afgevallen dan Nouk?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen al zo lekker bezig geweest, dat ik vind dat ik om 11 uur al weg magMoet pas om kwart over 1 bij de tandarts zijn, maar dan ben ik alvast even buiten geweest en kan ik nog even eten voor het een hele tijd niet kan
Thuis laptop opstarten, geluid hard en van het weer genieten
Wijf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:28 schreef ArTiC het volgende:
jouw kilo's komen er bij mij bij![]()
En ik ben bekaf, de koffie smaakt niet, ik heb geen zin en ik wil naar buiten... [/klaag]
Sinds vorig jaar januari 19 kilo, laatste 10 in de afgelopen 4 maanden.quote:
Netjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
Sinds vorig jaar januari 19 kilo, laatste 10 in de afgelopen 4 maanden.
Respect!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rokje!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Q. het volgende:
Nu thuis aan het werk maar moet zo naar kantoor voor stomme overleggen. Echt geen zin in, moet ik me weer lekker in lange broek en overhemd hijsen.
Goed bezig! Hoe heb je dat gedaan, vooral veel sporten?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
20 kilo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ik drink tenminste bier in plaats van wijnquote:
quote:
quote:
Vooral veel sporten en vooral veel variatie qua sporten. Maar de grootste 'boosdoener' was wel dat ik geen last meer heb van (vr)eetbuien en eindelijk een echt normaal eetpatroon heb ontwikkeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:34 schreef Kluts het volgende:
Goed bezig! Hoe heb je dat gedaan, vooral veel sporten?
Ik wil er ook wat vanaf, maar denk dat ik dat vooral middels sporten moet doen, zo heel veel en slecht eet ik iig al niet meer.
Ik woog 93 schat, ik ben vrij groot, maar ik was echt te klein voor mijn gewichtquote:
Een normaal eetpatroon scheelt inderdaad al de helft, genoeg beweging erbij en het komt goed. Het enige wat je nodig hebt is discipline, en dat heb jequote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vooral veel sporten en vooral veel variatie qua sporten. Maar de grootste 'boosdoener' was wel dat ik geen last meer heb van (vr)eetbuien en eindelijk een echt normaal eetpatroon heb ontwikkeld.
Pics!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neuh.quote:
Vreetbuien heb ik op zich geen last van, ik heb het probleem dat ik altijd alles kon eten wat ik wilde zonder aan te komen en ineens veranderde dat. Inmiddels wel mijn eetpatroon aangepast en mijn voornemen is om nu aan te leren te ontbijten ( dat doe ik al 15 jaar niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vooral veel sporten en vooral veel variatie qua sporten. Maar de grootste 'boosdoener' was wel dat ik geen last meer heb van (vr)eetbuien en eindelijk een echt normaal eetpatroon heb ontwikkeld.
Ik heb al een jaar of 15 een eetprobleem, heb nu eindelijk het gevoel daar vanaf te zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef Kluts het volgende:
Vreetbuien heb ik op zich geen last van, ik heb het probleem dat ik altijd alles kon eten wat ik wilde zonder aan te komen en ineens veranderde dat. Inmiddels wel mijn eetpatroon aangepast en mijn voornemen is om nu aan te leren te ontbijten ( dat doe ik al 15 jaar niet meer) en te gaan sporten, hardlopen ofzo. Hoef er maar 5 kilo vanaf denk ik, maar zit dan wel net ff wat lekkerder in mijn vel.
Erg knap van je dat het jou gelukt is!
Same here, maar ben weer bijna terug in vorm trouwens... ontbijt nog steeds nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vreetbuien heb ik op zich geen last van, ik heb het probleem dat ik altijd alles kon eten wat ik wilde zonder aan te komen en ineens veranderde dat. Inmiddels wel mijn eetpatroon aangepast en mijn voornemen is om nu aan te leren te ontbijten ( dat doe ik al 15 jaar niet meer) en te gaan sporten, hardlopen ofzo. Hoef er maar 5 kilo vanaf denk ik, maar zit dan wel net ff wat lekkerder in mijn vel.
Erg knap van je dat het jou gelukt is!
Ja, dat kan ik me voorstellen! Lijnen heeft weinig zin op lange termijn, je moet echt je eetgewoontes aanpakken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar of 15 een eetprobleem, heb nu eindelijk het gevoel daar vanaf te zijn![]()
Ontbijten is wel een belangrijke ja. Begin met iets kleins! Hardlopen is mijn ding niet, maar sporten is wel heel makkelijk om je doel te bereiken. Maar dan moet je wel iets doen wat je echt leuk vindt, anders hou je het niet vol.
Ja, aan mijn verdere eetpatroon ligt het ook niet zozeer, behalve dat ik te laat begin met eten en te laat eindig. Omdat ik niet ontbijt kom ik pas echt op gang qua eetlust bij de lunch, dan eet ik niet zoveel, maar als ik 's avonds gegeten heb, lust ik wel weer wat een uur later. Dat wil ik proberen te veranderen door te ontbijten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Same here, maar ben weer bijna terug in vorm trouwens... ontbijt nog steeds niet
dit dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:58 schreef ArTiC het volgende:
ik blijf liever 15 minuten langer in bed liggen
Elk lichaam is anders. Ik kwam aan toen ik begon met ontbijten. Gelijk weer mee gestoptquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen! Lijnen heeft weinig zin op lange termijn, je moet echt je eetgewoontes aanpakken.
Ja, daar moet ik echt mee gaan beginnen, beschuitje ofzo moet wel overkomelijk zijn. Niet ontbijten is gewoon echt heel slecht voor je stofwisseling dus ik denk dat dat al wel wat uit kan maken.
Sporten heb ik gewoon echt een schurfthekel aan, hardlopen is iets wat ik iig kan doen wanneer het in me opkomt. En ik pak de fiets naar werk, toen die laatst stuk was pakte ik niet de bus, maar ging ik lopend naar werk, dus liep ik een uurtje per dag. Dat soort dingen vind ik ook niet zo erg.
[..]
Ja, aan mijn verdere eetpatroon ligt het ook niet zozeer, behalve dat ik te laat begin met eten en te laat eindig. Omdat ik niet ontbijt kom ik pas echt op gang qua eetlust bij de lunch, dan eet ik niet zoveel, maar als ik 's avonds gegeten heb, lust ik wel weer wat een uur later. Dat wil ik proberen te veranderen door te ontbijten.
Ik ontbijt bijna iedere dag anders, dan beschuit, dan crackers, dan yoghurt en dan weer brood. Waarom zou brood 'slecht' zijn (zo lees ik dat...)?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
Elk lichaam is anders. Ik kwam aan toen ik begon met ontbijten. Gelijk weer mee gestopt![]()
Hangt er ook weer vanaf waarmee je ontbijt. Beste lichte crackers of fruit en yoghurt. geen brood.
Dikmakenderquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ontbijt bijna iedere dag anders, dan beschuit, dan crackers, dan yoghurt en dan weer brood. Waarom zou brood 'slecht' zijn (zo lees ik dat...)?
Wat is het verschil tussen een boterham van 80 kcal of een cracker van 80 kcal?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:05 schreef Godtje het volgende:
Dikmakender
Slecht.... je gaat er niet dood van.
Wat is het verschil tussen een kilo veren en een kilo lood?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een boterham van 80 kcal of een cracker van 80 kcal?
Dat sowieso, daarom moet je ook even zoeken naar wat het beste werkt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk lichaam is anders. Ik kwam aan toen ik begon met ontbijten. Gelijk weer mee gestopt![]()
Hangt er ook weer vanaf waarmee je ontbijt. Beste lichte crackers of fruit en yoghurt. geen brood.
Geloof me, er zijn maar weinig crackers die 'maar' 20 calorieën bevatten. En als ze het wel bevatten, bevatten ze NIETS aan voedingsstoffen en kun je ze beter niet eten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:12 schreef Godtje het volgende:
Wat is het verschil tussen een kilo veren en een kilo lood?![]()
Het verschil is dat de gemiddelde cracker dus geen 80 zijn maar eerder 20
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1005
En dat de gemiddelde boterham geen 80 is maar eerder 100
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=215
Ik geloof de websites liever maar toch vriendelijk dat je het aanbied.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn maar weinig crackers die 'maar' 20 calorieën bevatten. En als ze het wel bevatten, bevatten ze NIETS aan voedingsstoffen en kun je ze beter niet eten.
Annoying, dat welquote:
Ja, dat snaaien heb ik dus vooral 's avonds last van. En op zich heb ik geen moeite om zoetigheid te laten staan, alleen chips, stokbroodjes, drankjes, dat soort dingen zijn mijn valkuil.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik viel af toen ik normaal ging ontbijten. Niet veel, maar toch. Ik kreeg ook minder de neiging om enorm te gaan snaaien. Ik eet 's ochtends ook gewoon brood, voor zo ver ik dat weg kan krijgen.
Ja, en dat je dan ineens moet omschakelen, dat is zo lastig!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:45 schreef Q. het volgende:
Vroeger kon ik echt eten en drinken wat ik wilde maar ik kwam geen gram aan, de afgelopen 8 jaar ben ik 50% aangekomen.Dat mag wel weer wat minder worden dus redelijk fanatiek aan het hardlopen, geen bier meer en bewuster eten.
Ik ben een paar jaar geleden al een stuk zwaarder geweest nog, toen 25 kg afgevallen, maar niet echt the healthy way (stress). Dus ja, dan kom je wel weer aan!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:50 schreef Godtje het volgende:
Jullie komen beide aan sinds Utrecht.....
Get a hint! Het is een depri kut stad waar je vreetbuien van krijgt.
Ik op m'n 17e, toen mocht ik toch echt niet te dun worden hoor. Goed, 13 jaar later en 20 kilo verderquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dat je dan ineens moet omschakelen, dat is zo lastig!
En dan te bedenken dat ik 10 jaar terug nog door de huisarts op een soort van krachtvoer werd gezet om aan te komen.
het enige dat ik ben gaan doen is niet meer asociaal veel eten en wat meer bewegen.....quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:45 schreef Q. het volgende:
Vroeger kon ik echt eten en drinken wat ik wilde maar ik kwam geen gram aan, de afgelopen 8 jaar ben ik 50% aangekomen.Dat mag wel weer wat minder worden dus redelijk fanatiek aan het hardlopen, geen bier meer en bewuster eten.
die koop je zelfquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu wel weer peanut butter M&M's liggen
Dat doe je jezelf aanquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu wel weer peanut butter M&M's liggen
Die broodjes asbest zijn ook zo lekker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:50 schreef Godtje het volgende:
Jullie komen beide aan sinds Utrecht.....
Get a hint! Het is een depri kut stad waar je vreetbuien van krijgt.
Meer CL.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik op m'n 17e, toen mocht ik toch echt niet te dun worden hoor. Goed, 13 jaar later en 20 kilo verder
quote:
Ik moet er van mezelf wel heel lang mee doen.quote:
Hoe was het in NY? Alleen in NYC geweest?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er van mezelf wel heel lang mee doen.
In ieder geval tot m'n volgende reis.
Ik hoop dat ie voor altijd weg blijft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de burgervader blijft lekker op vakantie. Alleen zijn voetvolk moet terug komen
Warm, druk en groot. Ik was er niet kapot vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe was het in NY? Alleen in NYC geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |