Ik heb Airquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eentje die je naar alle plekken meeneemt. Die met de armen omhoog achter je aan loopt. Of voor elke locatie een eigen?
Damn you, nu moet ik Queen luisteren.quote:
White liiiiiiiinesquote:
Die is niet van Queen.quote:
Gewoon ogen dicht, fantaseren en hopps.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:16 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Met een zak over het hoofd is het nog wel te doen.
En handen thuis, want het betasten van die neptieten verpest de fantasiequote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gewoon ogen dicht, fantaseren en hopps.
knijp je die dan niet tot uhh as?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En handen thuis, want het betasten van die neptieten verpest de fantasie
Een zombie is gewoon flesh and blood and implants hoorquote:
Yooooooooo!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:27 schreef MissMSX het volgende:
Owh nee, nu draait de DJ hier allemaal van die rappendenegerherrie
Misschien zijn nep-tieten dan wel beterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een zombie is gewoon flesh and blood and implants hoor
Nooitquote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:30 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Misschien zijn nep-tieten dan wel beter.
+1quote:
Zeker als je er om 5 uur uit moetquote:
Doe je ook ramadan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 07:24 schreef Nouk84 het volgende:
Weer een kilo lichterEr blijft niets meer van me over
![]()
Op de fiets naar mn werk
Mijn eigen ramadan, al een jaar ongeveerquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:28 schreef ArTiC het volgende:
jouw kilo's komen er bij mij bij![]()
En ik ben bekaf, de koffie smaakt niet, ik heb geen zin en ik wil naar buiten... [/klaag]
Hoeveel ben je afgevallen dan Nouk?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen al zo lekker bezig geweest, dat ik vind dat ik om 11 uur al weg magMoet pas om kwart over 1 bij de tandarts zijn, maar dan ben ik alvast even buiten geweest en kan ik nog even eten voor het een hele tijd niet kan
Thuis laptop opstarten, geluid hard en van het weer genieten
Wijf.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:28 schreef ArTiC het volgende:
jouw kilo's komen er bij mij bij![]()
En ik ben bekaf, de koffie smaakt niet, ik heb geen zin en ik wil naar buiten... [/klaag]
Sinds vorig jaar januari 19 kilo, laatste 10 in de afgelopen 4 maanden.quote:
Netjesquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
Sinds vorig jaar januari 19 kilo, laatste 10 in de afgelopen 4 maanden.
Respect!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rokje!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Q. het volgende:
Nu thuis aan het werk maar moet zo naar kantoor voor stomme overleggen. Echt geen zin in, moet ik me weer lekker in lange broek en overhemd hijsen.
Goed bezig! Hoe heb je dat gedaan, vooral veel sporten?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
20 kilo?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ik drink tenminste bier in plaats van wijnquote:
quote:
quote:
Vooral veel sporten en vooral veel variatie qua sporten. Maar de grootste 'boosdoener' was wel dat ik geen last meer heb van (vr)eetbuien en eindelijk een echt normaal eetpatroon heb ontwikkeld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:34 schreef Kluts het volgende:
Goed bezig! Hoe heb je dat gedaan, vooral veel sporten?
Ik wil er ook wat vanaf, maar denk dat ik dat vooral middels sporten moet doen, zo heel veel en slecht eet ik iig al niet meer.
Ik woog 93 schat, ik ben vrij groot, maar ik was echt te klein voor mijn gewichtquote:
Een normaal eetpatroon scheelt inderdaad al de helft, genoeg beweging erbij en het komt goed. Het enige wat je nodig hebt is discipline, en dat heb jequote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vooral veel sporten en vooral veel variatie qua sporten. Maar de grootste 'boosdoener' was wel dat ik geen last meer heb van (vr)eetbuien en eindelijk een echt normaal eetpatroon heb ontwikkeld.
Pics!quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |