Wat is het verschil tussen een kilo veren en een kilo lood?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een boterham van 80 kcal of een cracker van 80 kcal?
Dat sowieso, daarom moet je ook even zoeken naar wat het beste werkt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk lichaam is anders. Ik kwam aan toen ik begon met ontbijten. Gelijk weer mee gestopt![]()
Hangt er ook weer vanaf waarmee je ontbijt. Beste lichte crackers of fruit en yoghurt. geen brood.
Geloof me, er zijn maar weinig crackers die 'maar' 20 calorieën bevatten. En als ze het wel bevatten, bevatten ze NIETS aan voedingsstoffen en kun je ze beter niet eten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:12 schreef Godtje het volgende:
Wat is het verschil tussen een kilo veren en een kilo lood?![]()
Het verschil is dat de gemiddelde cracker dus geen 80 zijn maar eerder 20
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1005
En dat de gemiddelde boterham geen 80 is maar eerder 100
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=215
Ik geloof de websites liever maar toch vriendelijk dat je het aanbied.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn maar weinig crackers die 'maar' 20 calorieën bevatten. En als ze het wel bevatten, bevatten ze NIETS aan voedingsstoffen en kun je ze beter niet eten.
Annoying, dat welquote:
Ja, dat snaaien heb ik dus vooral 's avonds last van. En op zich heb ik geen moeite om zoetigheid te laten staan, alleen chips, stokbroodjes, drankjes, dat soort dingen zijn mijn valkuil.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik viel af toen ik normaal ging ontbijten. Niet veel, maar toch. Ik kreeg ook minder de neiging om enorm te gaan snaaien. Ik eet 's ochtends ook gewoon brood, voor zo ver ik dat weg kan krijgen.
Ja, en dat je dan ineens moet omschakelen, dat is zo lastig!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:45 schreef Q. het volgende:
Vroeger kon ik echt eten en drinken wat ik wilde maar ik kwam geen gram aan, de afgelopen 8 jaar ben ik 50% aangekomen.Dat mag wel weer wat minder worden dus redelijk fanatiek aan het hardlopen, geen bier meer en bewuster eten.
Ik ben een paar jaar geleden al een stuk zwaarder geweest nog, toen 25 kg afgevallen, maar niet echt the healthy way (stress). Dus ja, dan kom je wel weer aan!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:50 schreef Godtje het volgende:
Jullie komen beide aan sinds Utrecht.....
Get a hint! Het is een depri kut stad waar je vreetbuien van krijgt.
Ik op m'n 17e, toen mocht ik toch echt niet te dun worden hoor. Goed, 13 jaar later en 20 kilo verderquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dat je dan ineens moet omschakelen, dat is zo lastig!
En dan te bedenken dat ik 10 jaar terug nog door de huisarts op een soort van krachtvoer werd gezet om aan te komen.
het enige dat ik ben gaan doen is niet meer asociaal veel eten en wat meer bewegen.....quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:45 schreef Q. het volgende:
Vroeger kon ik echt eten en drinken wat ik wilde maar ik kwam geen gram aan, de afgelopen 8 jaar ben ik 50% aangekomen.Dat mag wel weer wat minder worden dus redelijk fanatiek aan het hardlopen, geen bier meer en bewuster eten.
die koop je zelfquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu wel weer peanut butter M&M's liggen
Dat doe je jezelf aanquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu wel weer peanut butter M&M's liggen
Die broodjes asbest zijn ook zo lekker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:50 schreef Godtje het volgende:
Jullie komen beide aan sinds Utrecht.....
Get a hint! Het is een depri kut stad waar je vreetbuien van krijgt.
Meer CL.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik op m'n 17e, toen mocht ik toch echt niet te dun worden hoor. Goed, 13 jaar later en 20 kilo verder
quote:
Ik moet er van mezelf wel heel lang mee doen.quote:
Hoe was het in NY? Alleen in NYC geweest?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er van mezelf wel heel lang mee doen.
In ieder geval tot m'n volgende reis.
Ik hoop dat ie voor altijd weg blijft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de burgervader blijft lekker op vakantie. Alleen zijn voetvolk moet terug komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |