Vreetbuien heb ik op zich geen last van, ik heb het probleem dat ik altijd alles kon eten wat ik wilde zonder aan te komen en ineens veranderde dat. Inmiddels wel mijn eetpatroon aangepast en mijn voornemen is om nu aan te leren te ontbijten ( dat doe ik al 15 jaar niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vooral veel sporten en vooral veel variatie qua sporten. Maar de grootste 'boosdoener' was wel dat ik geen last meer heb van (vr)eetbuien en eindelijk een echt normaal eetpatroon heb ontwikkeld.
Ik heb al een jaar of 15 een eetprobleem, heb nu eindelijk het gevoel daar vanaf te zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef Kluts het volgende:
Vreetbuien heb ik op zich geen last van, ik heb het probleem dat ik altijd alles kon eten wat ik wilde zonder aan te komen en ineens veranderde dat. Inmiddels wel mijn eetpatroon aangepast en mijn voornemen is om nu aan te leren te ontbijten ( dat doe ik al 15 jaar niet meer) en te gaan sporten, hardlopen ofzo. Hoef er maar 5 kilo vanaf denk ik, maar zit dan wel net ff wat lekkerder in mijn vel.
Erg knap van je dat het jou gelukt is!
Same here, maar ben weer bijna terug in vorm trouwens... ontbijt nog steeds nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vreetbuien heb ik op zich geen last van, ik heb het probleem dat ik altijd alles kon eten wat ik wilde zonder aan te komen en ineens veranderde dat. Inmiddels wel mijn eetpatroon aangepast en mijn voornemen is om nu aan te leren te ontbijten ( dat doe ik al 15 jaar niet meer) en te gaan sporten, hardlopen ofzo. Hoef er maar 5 kilo vanaf denk ik, maar zit dan wel net ff wat lekkerder in mijn vel.
Erg knap van je dat het jou gelukt is!
Ja, dat kan ik me voorstellen! Lijnen heeft weinig zin op lange termijn, je moet echt je eetgewoontes aanpakken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar of 15 een eetprobleem, heb nu eindelijk het gevoel daar vanaf te zijn![]()
Ontbijten is wel een belangrijke ja. Begin met iets kleins! Hardlopen is mijn ding niet, maar sporten is wel heel makkelijk om je doel te bereiken. Maar dan moet je wel iets doen wat je echt leuk vindt, anders hou je het niet vol.
Ja, aan mijn verdere eetpatroon ligt het ook niet zozeer, behalve dat ik te laat begin met eten en te laat eindig. Omdat ik niet ontbijt kom ik pas echt op gang qua eetlust bij de lunch, dan eet ik niet zoveel, maar als ik 's avonds gegeten heb, lust ik wel weer wat een uur later. Dat wil ik proberen te veranderen door te ontbijten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Same here, maar ben weer bijna terug in vorm trouwens... ontbijt nog steeds niet
dit dus.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:58 schreef ArTiC het volgende:
ik blijf liever 15 minuten langer in bed liggen
Elk lichaam is anders. Ik kwam aan toen ik begon met ontbijten. Gelijk weer mee gestoptquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen! Lijnen heeft weinig zin op lange termijn, je moet echt je eetgewoontes aanpakken.
Ja, daar moet ik echt mee gaan beginnen, beschuitje ofzo moet wel overkomelijk zijn. Niet ontbijten is gewoon echt heel slecht voor je stofwisseling dus ik denk dat dat al wel wat uit kan maken.
Sporten heb ik gewoon echt een schurfthekel aan, hardlopen is iets wat ik iig kan doen wanneer het in me opkomt. En ik pak de fiets naar werk, toen die laatst stuk was pakte ik niet de bus, maar ging ik lopend naar werk, dus liep ik een uurtje per dag. Dat soort dingen vind ik ook niet zo erg.
[..]
Ja, aan mijn verdere eetpatroon ligt het ook niet zozeer, behalve dat ik te laat begin met eten en te laat eindig. Omdat ik niet ontbijt kom ik pas echt op gang qua eetlust bij de lunch, dan eet ik niet zoveel, maar als ik 's avonds gegeten heb, lust ik wel weer wat een uur later. Dat wil ik proberen te veranderen door te ontbijten.
Ik ontbijt bijna iedere dag anders, dan beschuit, dan crackers, dan yoghurt en dan weer brood. Waarom zou brood 'slecht' zijn (zo lees ik dat...)?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
Elk lichaam is anders. Ik kwam aan toen ik begon met ontbijten. Gelijk weer mee gestopt![]()
Hangt er ook weer vanaf waarmee je ontbijt. Beste lichte crackers of fruit en yoghurt. geen brood.
Dikmakenderquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ontbijt bijna iedere dag anders, dan beschuit, dan crackers, dan yoghurt en dan weer brood. Waarom zou brood 'slecht' zijn (zo lees ik dat...)?
Wat is het verschil tussen een boterham van 80 kcal of een cracker van 80 kcal?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:05 schreef Godtje het volgende:
Dikmakender
Slecht.... je gaat er niet dood van.
Wat is het verschil tussen een kilo veren en een kilo lood?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een boterham van 80 kcal of een cracker van 80 kcal?
Dat sowieso, daarom moet je ook even zoeken naar wat het beste werkt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk lichaam is anders. Ik kwam aan toen ik begon met ontbijten. Gelijk weer mee gestopt![]()
Hangt er ook weer vanaf waarmee je ontbijt. Beste lichte crackers of fruit en yoghurt. geen brood.
Geloof me, er zijn maar weinig crackers die 'maar' 20 calorieën bevatten. En als ze het wel bevatten, bevatten ze NIETS aan voedingsstoffen en kun je ze beter niet eten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:12 schreef Godtje het volgende:
Wat is het verschil tussen een kilo veren en een kilo lood?![]()
Het verschil is dat de gemiddelde cracker dus geen 80 zijn maar eerder 20
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1005
En dat de gemiddelde boterham geen 80 is maar eerder 100
http://www.voedingswaarde(...)edingsmiddel/?id=215
Ik geloof de websites liever maar toch vriendelijk dat je het aanbied.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn maar weinig crackers die 'maar' 20 calorieën bevatten. En als ze het wel bevatten, bevatten ze NIETS aan voedingsstoffen en kun je ze beter niet eten.
Annoying, dat welquote:
Ja, dat snaaien heb ik dus vooral 's avonds last van. En op zich heb ik geen moeite om zoetigheid te laten staan, alleen chips, stokbroodjes, drankjes, dat soort dingen zijn mijn valkuil.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik viel af toen ik normaal ging ontbijten. Niet veel, maar toch. Ik kreeg ook minder de neiging om enorm te gaan snaaien. Ik eet 's ochtends ook gewoon brood, voor zo ver ik dat weg kan krijgen.
Ja, en dat je dan ineens moet omschakelen, dat is zo lastig!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:45 schreef Q. het volgende:
Vroeger kon ik echt eten en drinken wat ik wilde maar ik kwam geen gram aan, de afgelopen 8 jaar ben ik 50% aangekomen.Dat mag wel weer wat minder worden dus redelijk fanatiek aan het hardlopen, geen bier meer en bewuster eten.
Ik ben een paar jaar geleden al een stuk zwaarder geweest nog, toen 25 kg afgevallen, maar niet echt the healthy way (stress). Dus ja, dan kom je wel weer aan!quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:50 schreef Godtje het volgende:
Jullie komen beide aan sinds Utrecht.....
Get a hint! Het is een depri kut stad waar je vreetbuien van krijgt.
Ik op m'n 17e, toen mocht ik toch echt niet te dun worden hoor. Goed, 13 jaar later en 20 kilo verderquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dat je dan ineens moet omschakelen, dat is zo lastig!
En dan te bedenken dat ik 10 jaar terug nog door de huisarts op een soort van krachtvoer werd gezet om aan te komen.
het enige dat ik ben gaan doen is niet meer asociaal veel eten en wat meer bewegen.....quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:45 schreef Q. het volgende:
Vroeger kon ik echt eten en drinken wat ik wilde maar ik kwam geen gram aan, de afgelopen 8 jaar ben ik 50% aangekomen.Dat mag wel weer wat minder worden dus redelijk fanatiek aan het hardlopen, geen bier meer en bewuster eten.
die koop je zelfquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu wel weer peanut butter M&M's liggen
Dat doe je jezelf aanquote:Op woensdag 25 juli 2012 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu wel weer peanut butter M&M's liggen
Die broodjes asbest zijn ook zo lekker.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:50 schreef Godtje het volgende:
Jullie komen beide aan sinds Utrecht.....
Get a hint! Het is een depri kut stad waar je vreetbuien van krijgt.
Meer CL.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik op m'n 17e, toen mocht ik toch echt niet te dun worden hoor. Goed, 13 jaar later en 20 kilo verder
quote:
Ik moet er van mezelf wel heel lang mee doen.quote:
Hoe was het in NY? Alleen in NYC geweest?quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er van mezelf wel heel lang mee doen.
In ieder geval tot m'n volgende reis.
Ik hoop dat ie voor altijd weg blijft.quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de burgervader blijft lekker op vakantie. Alleen zijn voetvolk moet terug komen
Warm, druk en groot. Ik was er niet kapot vanquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe was het in NY? Alleen in NYC geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |