spierpijn van paardrijden jaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
Fuck, spierpijn. Maar ik lig wel lekker in bed.
Onze eerste vakantie samenquote:
Levensgevaarlijk die massages.quote:
Goddamned pussyquote:
Die massages zijn net als seks. Als je het de volgende week niet meer voelt dan waren ze niet goed genoeg.quote:
Toen mijn haar nog kort was. En daarom vijf minuten minder per dag kwijt was aan uiterlijke verzorging.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:18 schreef MissMSX het volgende:
Onze eerste vakantie samen
In mijn Toyota naar Lloret
Wel eens een sportmassage gehad? En dan bedoel ik een daadwerkelijk goede sport massage?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goddamned pussy
Ik ga volgende week weer hardcore trainen want wil in het nieuwe jaar de ring in![]()
Dat gaat spierpijn worden
Je mag die van mij hebbenquote:
Jaquote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel eens een sportmassage gehad? En dan bedoel ik een daadwerkelijk goede sport massage?
Nu is alles beterquote:Op maandag 23 juli 2012 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen mijn haar nog kort was. En daarom vijf minuten minder per dag kwijt was aan uiterlijke verzorging.
Dan weet je dus ook dat die smerig pijn kunnen doen. En ook een paar dagen na de massage de spieren nog herstellen en dus pijn doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Toen ik mijn enkel gebroken had
Daaromquote:
Foto 764, inclusief Hello Kitty spiegelding.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:18 schreef MissMSX het volgende:
Mwahquote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook dat die smerig pijn kunnen doen. En ook een paar dagen na de massage de spieren nog herstellen en dus pijn doen.
Langer is niet altijd beter.quote:
Hahaha, wees blij dat m'n dobbelstenen er niet aanhingenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Foto 764, inclusief Hello Kitty spiegelding.
In dit geval...quote:
Hoe romantischquote:Op maandag 23 juli 2012 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De sportmasseur denkt daar anders over.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah
Had meer pijn van de trainingen dan van de massages
Maar jij bent dan ook gewoon een mietje
Mensen zeggen wel eens andere dingen dan dat ze bedoelenquote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
De sportmasseur denkt daar anders over.
Het was een kleine stap van slet naar breezerslet.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Hoe romantisch![]()
Toch had ik niet gedacht dat jij/jullie breezerdrinkers waren![]()
Ja, vast. Hij bedoelde ook vast zo zacht als spons toen hij zei dat m'n schouders en rug een blok beton waren.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen zeggen wel eens andere dingen dan dat ze bedoelen
Wel Lloretgangers?quote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe romantisch![]()
Toch had ik niet gedacht dat jij/jullie breezerdrinkers waren![]()
Je bent gewoon ijskoud bedoelde iequote:Op maandag 23 juli 2012 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vast. Hij bedoelde ook vast zo zacht als spons toen hij zij dat m'n schouders en rug een blok beton waren.
16quote:Op maandag 23 juli 2012 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe oud was jij eigenlijk Miss toen je Air ging daten?
Dat ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent gewoon ijskoud bedoelde ie
Ik geloof je wel hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar serieus, de massage deed echt pijn. Dat.zei hij ook wel, dat het pijnlijk ging worden.
Eigenlijk ook nietquote:
Trustequote:
Slaap lekker!quote:
We gaan als het even kan elk jaar welquote:
Trustequote:
Lekker dansen en chickies scoren.quote:
Jaloersquote:
Nee. We hebben hier ook zo´n oord waar de tequilashots alleen per 12 kunnen worden besteldquote:
5 (naar ik aanneem) whiskey gaan hier sneller leeg als dat men ze inschenkt kennelijk. En dat zonder een druppel te morsen.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:57 schreef Barbusse het volgende:
En ik denk dat het daar nu wel even tijd voor is![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |