En jij vind dat leuk? als enige dan denk ik?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die op het forum geen karikatuur van zichzelf zijn
Mag ik die voelen?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben in het echt zoals ik ook op FOK! ben, alleen weinig mensen weten dat ik ook echt een zachte kant heb
het was niet nodig om me dat te laten voelenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:06 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben in het echt zoals ik ook op FOK! ben, alleen weinig mensen weten dat ik ook echt een zachte kant heb
11e sta je vooraan in de rijquote:
Dat was nog niet eens mijn allerzachtste kant, mijn penis was topzwaar. dat voelde jequote:Op maandag 23 juli 2012 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
het was niet nodig om me dat te laten voelen
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:09 schreef twi het volgende:
Ik ben in het echt aardiger, want ik ben een internetheld.
Vlees snijdenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:11 schreef Monopoly het volgende:
Hij is die man die elke zondag het vlees komt snijden.
true that.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
wel zolang ik mede alcoholisten weet te strikkensamen geesteziek zijn is veel gezelliger!
ik hoef geen bier meer, zo sporten en doordeweek sowieso liever niet. maar ik moest per se, werd gedwongen door SSSquote:Op maandag 23 juli 2012 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
true that.
ik moet nog bier halen zag ik net.
oh: [TK]pumps,laarzen en high heels (maat 37)!
!
tuuuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik hoef geen bier meer, zo sporten en doordeweek sowieso liever niet. maar ik moest per se, werd gedwongen door SSSik zei nog; 'neeeee, slecht idee ditdat!' maar het hielp niet. het ws dus allesbehalve mijn idee
meaning; het was mn beste idee van de dag en SSS wou gelukkig mee xD![]()
Wij ook ff in t zonnetje.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:14 schreef MohMi het volgende:
zo, dat was een fijn biertje zo vlak voor de reis naar huis![]()
Wetend dat jij als echte vriend netjes uit zal loggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Vriend van me heeft facebook ingelogd gelaten
Zolang ik mezelf maar kan vermaken tochquote:Op maandag 23 juli 2012 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
En jij vind dat leuk? als enige dan denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, hij is het vergeten. Normaal logt hij altijd uit omdat hij weet dat ik ga lopen klotenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wetend dat jij als echte vriend netjes uit zal loggen.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zolang ik mezelf maar kan vermaken tochGelukkig blijf je origineel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik denk dat ik VVD ga stemmen trouwens
Die bovenstequote:Op maandag 23 juli 2012 17:30 schreef Drommeldaris het volgende:
"Ik heb al 4 week niet gedoucht. Vandaag zoveel gezweet, het moet er toch maar eens van komen."
of
"Squat or die"
Winblog*quote:Op maandag 23 juli 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou jouw posts moeten bundelen voor failblog.
Gepost, deze reactie er nog onder gedaan. Nu even op mijn eigen facebook inloggen en hem belachelijk makenquote:
Gewoon inloggen op andere browser. Dan kan je een gesprek met jezelf houden onder zijn naam en jouw naamquote:Op maandag 23 juli 2012 17:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gepost, deze reactie er nog onder gedaan. Nu even op mijn eigen facebook inloggen en hem belachelijk maken
" Vooral ook omdat ik vanavond nog de stad in moet enzo"
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon inloggen op andere browser. Dan kan je een gesprek met jezelf houden onder zijn naam en jouw naam
Ik ben op Fok! ook veel opener dan in het echie.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:08 schreef Royco1 het volgende:
ik ben op fok wel opener dan dat ik in het echt ben. sommige mensen op fok weten meer dingen van me dan mensen in mijn omgeving.
Ik heb je liever hardquote:Op maandag 23 juli 2012 17:06 schreef Monopoly het volgende:
Huppel liet zaterdag ook onbeheerd haar laptop achter toen ze WT ging ophalen. ik durfde er alleen niks op te zettenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Vriend van me heeft facebook ingelogd gelaten
Dat niet durvenquote:Op maandag 23 juli 2012 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel liet zaterdag ook onbeheerd haar laptop achter toen ze WT ging ophalen. ik durfde er alleen niks op te zetten
Bummer.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Hij heeft het nu alweer verwijderdDat was van korte duur
Two Steps From Hell it is for mequote:
ik weet het moet jullie niet zolang alleen laten.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
KREE IK HEB JE ZO GEMIST, WAAR WAS JE AL DIE TIJD. HET LEGE GAT IN MIJN HART IS WEER GEVULD
Je laat me nooit meer zolang alleen, beloofd?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het moet jullie niet zolang alleen laten.
Mis jullie en kusje
is goed, moet ik wel ff illegaal fokken op werkquote:Op maandag 23 juli 2012 17:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je laat me nooit meer zolang alleen, beloofd?
Me een bal afdraaien in mijn slaap of erger.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet echt, wat zou ze terug doen dan?
uhu...je 'hart' ja...suuuure!quote:Op maandag 23 juli 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
KREE IK HEB JE ZO GEMIST, WAAR WAS JE AL DIE TIJD. HET LEGE GAT IN MIJN HART IS WEER GEVULD
Werken in een kas is niet te vergelijken met wat jij doet. Ik vond persoonlijk werken in de bouw nog best leuk trouwens.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:02 schreef kree het volgende:
ik kwam mn onderbuur pool tegen net.
Ff leuk gesprekje over hoeveel werken sucks..
Ik heb de Vengaboys al eens eerder gezien in Groningen, kapotbaas iddquote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:
Naar de Vengaboys in september. Als een baas.
Dat is toch zeker een jaar of 14 geleden dat ik die gezien hebquote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:
Je mag niet met Royco mee-eten?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
GRMBL VLOEK SCHELD TIER KLOTEZOOI GRRRR
Ik was het nietquote:Op maandag 23 juli 2012 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
GRMBL VLOEK SCHELD TIER KLOTEZOOI GRRRR
euhm hoe kom je bij werken in een kas?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Werken in een kas is niet te vergelijken met wat jij doet. Ik vond persoonlijk werken in de bouw nog best leuk trouwens.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Me een bal afdraaien in mijn slaap of erger.
Aangezien ik 's nachts nog op dezelfde kamer als haar moest slapen en ik niet zeker wist of er in die kamer nog bepaalde voorwerpen waren nam ik geen enkel risico.
Jaja ok snap je gedachtengang maar beetje te kortzichtig.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
Jaja ok snap je gedachtengang maar beetje te kortzichtig.
Order pikker is ie bij weet ik veel wat
Hij moet beetje zelfde tijd weg als ik.
Sorry ik was orderpicker vergeten. Daar stonden toen ik bij de AH altijd lade en loste altijd Polen op. Dat ik dat kon vergetenquote:
Nee hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Achteraf wel dom van me dat ik zo snel folde op die bluf van Evie
Nouja hij werkt iig, of het nou order pikker is of wat anders boeit niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik was orderpicker vergeten. Daar stonden toen ik bij de AH altijd lade en loste altijd Polen op. Dat ik dat kon vergeten
Ik veroordeel het ook nietquote:Op maandag 23 juli 2012 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja hij werkt iig, of het nou order pikker is of wat anders boeit niet.
Aardige gast wel.
Die Pool doet het omdat jij je te goed voelt om het te doen, en hij wel graag werkt..quote:
22-09???quote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ja want ik heb niet in de tuinbouw of in de detailhandel gewerkt?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die Pool doet het omdat jij je te goed voelt om het te doen, en hij wel graag werkt..
Kijk naar Huppel, die wilde wel maar kon niet en hoop moeilijke crap.. En tada, nu heeft ze toch werk gevonden!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:17 schreef kree het volgende:
gewoon werken voor je geld is altijd goed.
Beter als mensen die dan maar steun gaan trekken.
En dat zeg ik ff afgezien van de mensen die gewoon niet kunnen werken door wat dan ook.
Ja de banen liggen echt voor het oprapenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:17 schreef kree het volgende:
gewoon werken voor je geld is altijd goed.
Beter als mensen die dan maar steun gaan trekken.
En dat zeg ik ff afgezien van de mensen die gewoon niet kunnen werken door wat dan ook.
Weet het verhaal niet, maar lijkt me alleen maar goed eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk naar Huppel, die wilde wel maar kon niet en hoop moeilijke crap.. En tada, nu heeft ze toch werk gevonden!
Ja, ga eens werken luie donderquote:Op maandag 23 juli 2012 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja de banen liggen echt voor het oprapen
Zeg je, maar hangt maar vanaf hoe kritisch je zelf bent.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja de banen liggen echt voor het oprapen
We're going to Ibiza.quote:
Ik ben totaal niet kritischquote:Op maandag 23 juli 2012 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zeg je, maar hangt maar vanaf hoe kritisch je zelf bent.
Banen zijn er wel nl.
Daar ga ik ook heenquote:
Ik was ook niet serieus hequote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil echt hoor
Overigens vanmiddag wel hard gewerkt in huisBerg strijk weggestreken
wat zoek je?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet kritisch![]()
Er zijn TEveel mensen die een baan zoeken.
Er zijn meer werkelozen dan banen, en dat is het hele fucking probleem![]()
Heb zelfs gesolliciteerd op een schoonmaakbaan..... nee ik ben te hoog opgeleid. Fuck it! Dan toch nietIk wil heus wel werken hoor, maar dan moeten ze me wel aannemen
Ik heb hem ook van vakantieveilingen. bod van 9 euro, dus 13 euro totaal voor 2 kaartjes. Toftoftof.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb zelfs gesolliciteerd op een schoonmaakbaan..... nee ik ben te hoog opgeleid. Fuck it! Dan toch nietIk wil heus wel werken hoor, maar dan moeten ze me wel aannemen
[..]
Daar ga ik ook heenIn ahoy
![]()
Moet alleen nog een kaartje fixen, kijken of ik op vakantieveilingen weer geluk heb
Maakt niet uitquote:
En je kunt echt niks vinden?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Daar ga ik ook heenIn ahoy
![]()
Moet alleen nog een kaartje fixen, kijken of ik op vakantieveilingen weer geluk heb
Godver is mij nog niet geluktquote:Op maandag 23 juli 2012 18:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem ook van vakantieveilingen. bod van 9 euro, dus 13 euro totaal voor 2 kaartjes. Toftoftof.
Wie ikke?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
Zin om vanavond een drankje te doen in de oude haven samen met twi?
ahh, financiele sector is momenteel niet zo in trek omdat er nogal wat onzekerheid is volgens mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maakt niet uitAls ik maar werk heb
Maar sta ingeschreven voor Financieel, administratief, commerciele binnendienst, verzekeringen, binnendienst hypotheken, binnendienst verzekeringen
Nee ik maak een geintjequote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
En je kunt echt niks vinden?
want je wil wel werken lees ik.
Opleiding?
Ik weet nog wel iets dat je kunt doen hier.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maakt niet uitAls ik maar werk heb
Maar sta ingeschreven voor Financieel, administratief, commerciele binnendienst, verzekeringen, binnendienst hypotheken, binnendienst verzekeringen
`quote:Op maandag 23 juli 2012 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Godver is mij nog niet gelukt![]()
Echt irritant
[..]
Wie ikke?
Wil wel, maar kan nietBen erg druk. Opruimwoede opeens
En ze komen zo een mountainbike ophalen van 14 jaar oud
![]()
1000 gulden toenEn nu verkocht voor 125 euro
Ja ander keertje, maar gaan we zeker snel doen hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
`
Jammer.
Na 14 jaar is dat nog een behoorlijk bedrag.
heb je je brieven en cv al eens laten bekijken door iemand onafhankelijk? wellicht kun je daar nog wat dingen verbeteren, of anders verwoorden waardoor je wat vaker uitgenodigd wordt?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik maak een geintjeWat denk je dat ik uit me neus zit te vreten
Er gaan per week 10-14 sollicitaties de deur uit. Ik heb vanaf november wel 1 sollicitatiegesprek gehad
![]()
Jij denkt dat het zo makkelijk is, maar geloof me, dat is niet zo![]()
Mag ze bij jou ook onder het bureau zuigen?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets dat je kunt doen hier.
Niet alleen daar.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ze bij jou ook onder het bureau zuigen?
Dat zei ik nietquote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er gaan per week 10-14 sollicitaties de deur uit. Ik heb vanaf november wel 1 sollicitatiegesprek gehad
![]()
Ja alles is nagekekenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je je brieven en cv al eens laten bekijken door iemand onafhankelijk? wellicht kun je daar nog wat dingen verbeteren, of anders verwoorden waardoor je wat vaker uitgenodigd wordt?
Mag ik eens een motivatiebrief van je zien?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Holy crapquote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja alles is nagekeken
Ze zijn perfect. Ik heb 4 sollicitatiebrievenDie goedgekeurd zijn door de HR van het bedrijf waar mijn man werkt
(en door een kennis die ook op de HR werkt)
Er solliciterern gewoon teveel mensen op 1 baan. Ik was nieuwsgierig en vroeg een keer hoeveel reacties gehad hadden op een bepaalde functie. 261 reacties
Nee maar je doet gelijk zo negatief en dat irriteert mijquote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Maar goedzo dan.
Maar wat had je voor opleiding dan?
zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar je doet gelijk zo negatief en dat irriteert mij
Niet iedereen die een uitkering heeft wilt niet werken.... ik haat het als iemand die wel werk heeft zulke opmerkingen maakt. Terwijl ze nog geen eens weten hoe het is en voelt om te solliciteren in deze tijd
Mijn opleiding is dat voor jou belangrijk???
Ik ben blij dat ik bij mijn baas via m'n pa sneller naar binnen kon rollen.. De mensen hier kenden me al, dat scheelde..quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja261 reacties
Daarom zeg ik... er zijn meer sollicitanten dan banen
"Waar wil je het dan in zoeken?"quote:Op maandag 23 juli 2012 18:36 schreef kree het volgende:
Opleiding omdat ik me afvraag waar je het dan in moet zoeken.
Ik zeg toch net wat voor werk ik zoek!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet.
haha zucht is internet hoor.
Opleiding omdat ik me afvraag waar je het dan in moet zoeken.
En je hebt een kleiner gaatje nodig.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben blij dat ik bij mijn baas via m'n pa sneller naar binnen kon rollen.. De mensen hier kenden me al, dat scheelde..
Wat verdiend dat nu zo per uur, en zou ik dat ook kunnen denk je?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet regelmatig achter het station bijverdienen.
Maar goed, met zo'n mooie kont als dat ik heb verdiend dat bergen geld natuurlijk
Ja dat is nog altijd de beste manierquote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik bij mijn baas via m'n pa sneller naar binnen kon rollen.. De mensen hier kenden me al, dat scheelde..
Ja maar jij heb fokking mooie billetjes natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet regelmatig achter het station bijverdienen.
Maar goed, met zo'n mooie kont als dat ik heb verdiend dat bergen geld natuurlijk
Jij zeer zeker, met die blauwe pretoogjes verdien je met gemak zo'n 120,- per uur hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat verdiend dat nu zo per uur, en zou ik dat ook kunnen denk je?
Slechte grap wel. Toch zie ik je in mijn geestesoog al schudden van het lachen achter je bureau.quote:
Lijkt me een bevredigend beroepquote:Op maandag 23 juli 2012 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij zeer zeker, met die blauwe pretoogjes verdien je met gemak zo'n 120,- per uur hoor
zuuuucht laat maar ik wilde alleen maar helpen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg toch net wat voor werk ik zoek!
Het is maar internet? Moet jij nodig zeggen![]()
En zo bedoelde je het wel, anders zeg je het wel op een andere manier
Heeft die ook een klein gaatje?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, de dochter van de baas is ook niet zo groot.
Hoef je toch niet beschaamd over te voelenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
Zou me bijna beschaamd voelen; reorganisatie overleefd, vlak daarna telefoontje gekregen van een recruiter (cv staat steevast op monsterboard), leuke baan aangeboden gekregen en daar werk ik nu
Geluk is met de dommen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
Zou me bijna beschaamd voelen; reorganisatie overleefd, vlak daarna telefoontje gekregen van een recruiter (cv staat steevast op monsterboard), leuke baan aangeboden gekregen en daar werk ik nu
Nee, maar voelde toentertijd wel lullig tegenover mijn mede-tester met gezin die eruit werd gezet. Nja, niks aan te doen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoef je toch niet beschaamd over te voelen
Lol, vorige week nog een heel gesprek gehad met een collega over of je liever dom of gelukkig bent!quote:
4 brieven? die pas je elke keer aan neem ik aan?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja alles is nagekeken
Ze zijn perfect. Ik heb 4 sollicitatiebrievenDie goedgekeurd zijn door de HR van het bedrijf waar mijn man werkt
(en door een kennis die ook op de HR werkt)
Er solliciterern gewoon teveel mensen op 1 baan. Ik was nieuwsgierig en vroeg een keer hoeveel reacties gehad hadden op een bepaalde functie. 261 reacties
is geen vergelijk, want domheid is een constante en gelukkig zijn niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, maar voelde toentertijd wel lullig tegenover mijn mede-tester met gezin die eruit werd gezet. Nja, niks aan te doen.
[..]
Lol, vorige week nog een heel gesprek gehad met een collega over of je liever dom of gelukkig bent!![]()
We kwamen er niet helemaal uit
staat er jaren.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg het plaatje in de andere sc
[ afbeelding ]
Ik ben liever gelukkig dan domquote:Op maandag 23 juli 2012 18:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, maar voelde toentertijd wel lullig tegenover mijn mede-tester met gezin die eruit werd gezet. Nja, niks aan te doen.
[..]
Lol, vorige week nog een heel gesprek gehad met een collega over of je liever dom of gelukkig bent!![]()
We kwamen er niet helemaal uit
Idd xD Domme typoquote:Op maandag 23 juli 2012 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben liever gelukkig dan dom[ afbeelding ]
Geweldig tochquote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
Ja tuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
4 brieven? die pas je elke keer aan neem ik aan?
maar inderdaad, de vele reacties heb ik ook wel gehoord. je moet blij zijn als je een afwijzing terug krijgt.
Die conclusie trok ik ook meteenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Idd xD Domme typoKan kloppen, ben wel echt retegelukkig
ergens vind ik dat wel de omgekeerde wereld. 10-15 sollicitaties per week, geslijm in de brief waarom je o zo graag bij ze wilt werken, terwijl je eigenlijk genoeg zou moeten hebben een een sollicitatie of 5 in een maandje, op functies die je ook echt zou willen bekleden.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk![]()
Nou ik moet zeggen, dat ik van de meeste tot nu toe een afwijzing binnen heb gekregenBizar wel
Eensquote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan niet met 4 standaardbrieven gaan solliciteren. Pas je brieven aan op het bedrijf waar je solliciteert. Zorg sowieso dat je weet aan wie je het moet sturen, weet je het niet, gewoon even bellen. Verder is op de site kijken vaak heel handig en dan gewoon de eigenschappen die binnen hun profiel passen een beetje uit de brief laten blijken.
En foto's meesturenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
EensIk heb ook begrepen dat binnenlopen mits mogelijk of bellen van tevoren kan helpen. Blijkbaar kan dit een positieve indruk achterlaten.
Daarentegen weet ik ook niet of ik dat zou doen moet ik eerlijk zeggen
Het zijn de details die het verschil maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
EensIk heb ook begrepen dat binnenlopen mits mogelijk of bellen van tevoren kan helpen. Blijkbaar kan dit een positieve indruk achterlaten.
Daarentegen weet ik ook niet of ik dat zou doen moet ik eerlijk zeggen
valt tegen als je op een functie solliciteert om het solliciteren, en niet omdat je echt die functie graag wilt.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan niet met 4 standaardbrieven gaan solliciteren. Pas je brieven aan op het bedrijf waar je solliciteert. Zorg sowieso dat je weet aan wie je het moet sturen, weet je het niet, gewoon even bellen. Verder is op de site kijken vaak heel handig en dan gewoon de eigenschappen die binnen hun profiel passen een beetje uit de brief laten blijken.
Niet altijd, hoor!quote:
Anders dan de massa zijn, lijkt in deze tijd wel belangrijk iddquote:Op maandag 23 juli 2012 18:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het zijn de details die het verschil maken.
Je moet watquote:Op maandag 23 juli 2012 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
valt tegen als je op een functie solliciteert om het solliciteren, en niet omdat je echt die functie graag wilt.
schijnheilig gedoe vind ik het sowieso. alsof het iemands levensmissie is om bij bedrijf a te werken. als je dat niet uitdraagt in je brief en/of gesprek heb je weinig kans. bleh.
Daar heb je een puntquote:Op maandag 23 juli 2012 19:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet altijd, hoor!![]()
[..]
Anders dan de massa zijn, lijkt in deze tijd wel belangrijk idd
Omdat ik nu eenmaal geld moet hebben om shit te betalen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet watVeel bedrijven zijn ook redelijk hetzelfde en dan gaan ze vragen. "Waarom wil je nou juist bij dit bedrijf werken"
ja, dat snap ik wel. maar ik vind het stupide. slaat gewoon nergens op, wie houden we nu voor de gek, denk ik dan weleens.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet watVeel bedrijven zijn ook redelijk hetzelfde en dan gaan ze vragen. "Waarom wil je nou juist bij dit bedrijf werken"
Dit is altijd een goed idee.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien moet ik wat minder denken en wat meer gaan drinken.
Bier: Voor al je hoogtepuntenquote:Op maandag 23 juli 2012 19:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen filosofisch hoogtepunt bereiken onder het genot van bier
Filosofisch is optioneel, neem ik aan?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen filosofisch hoogtepunt bereiken onder het genot van bier
Jij hebt daar helemaal geen alcohol voor nodigquote:Op maandag 23 juli 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet niet eens wat filosoferen is, drink ik nu te weinig alcohol?
Ik heb meestal redelijk wat opquote:Op maandag 23 juli 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
als de kerel teveel drinkt blijft het bij louter filosofisch ben ik bang.
Wat jij zeg maar als gewoon praten beschouwt, dat is filosoferen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet niet eens wat filosoferen is, drink ik nu te weinig alcohol?
Andersom juistquote:Op maandag 23 juli 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je het anders niet lang genoeg vol houden?
Ik denk dat je het beste kunt filosoferen zonder woorden.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
Wat jij zeg maar als gewoon praten beschouwt, dat is filosoferen.
Ja dat is zeker waar, maar ik wil gewoon graag weer aan de slag, dus ik pas mijn motivatie ook steeds aanquote:Op maandag 23 juli 2012 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ergens vind ik dat wel de omgekeerde wereld. 10-15 sollicitaties per week, geslijm in de brief waarom je o zo graag bij ze wilt werken, terwijl je eigenlijk genoeg zou moeten hebben een een sollicitatie of 5 in een maandje, op functies die je ook echt zou willen bekleden.
Maar dan kunnen anderen het zo slecht begrijpen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste kunt filosoferen zonder woorden.
Hey, filosofeer je nu voor jezelf of voor anderen?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dan kunnen anderen het zo slecht begrijpen.
Ze begrijpen mij toch al nietquote:Op maandag 23 juli 2012 19:08 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dan kunnen anderen het zo slecht begrijpen.
Waar zeg ik dat ik ze niet aanpas? Ik heb 4 standaard sollicitatiebrieven, en die pas ik aan als ik weet waar ik ga solliciterenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef Drommeldaris het volgende:
tuurlijk niet, want ook zij gaan volgend jaar fors reorganiseren.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar, maar ik wil gewoon graag weer aan de slag, dus ik pas mijn motivatie ook steeds aan
Gelukkig zijn er veel vacatures, die ik echt leuk vind. Laatst nog een nieuwe site ontdekt![]()
Van het UWV hoef ik maar 1 sollicitatie per week te doenLaatst kreeg ik nog een pluimpje
Omdat ik zoveel solliciteer
Dus ik vroeg: hebben jullie geen baan voor mij op het UWVMaar daar trapte ze helaas niet in
Knuffel van de juf en een bankje vooruit.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik nog een pluimpjeOmdat ik zoveel solliciteer
Goed gebruik van de Benzin-smileyquote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik ze niet aanpas? Ik heb 4 standaard sollicitatiebrieven, en die pas ik aan als ik weet waar ik ga solliciteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ander perspectief is soms verfrissend.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey, filosofeer je nu voor jezelf of voor anderen?
Alhoewel het bij mij niet veel uitmaakt moet ik zeggen.
Twi, heb je het al gedaan?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Een ander perspectief is soms verfrissend.
Toch vind ik uit het raampje kijken bij een vliegtuig minder fijn dan uit de voorruit van een bus, dus ik heb maling aan andere perspectieven.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Een ander perspectief is soms verfrissend.
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Knuffel van de juf en een bankje vooruit.
Ja dat weet ik, ben zelfs mijn werkcoach kwijtquote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk niet, want ook zij gaan volgend jaar fors reorganiseren.
maar goed bezig dus.
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
als de kerel teveel drinkt blijft het bij louter filosofisch ben ik bang.
Noem je andere mensen nu vliegtuigen en jezelf een bus?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch vind ik uit het raampje kijken bij een vliegtuig minder fijn dan uit de voorruit van een bus, dus ik heb maling aan andere perspectieven.
Wat doet een werkcoach concreet?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja dat weet ik, ben zelfs mijn werkcoach kwijt
Nee, ik maakte een woordgrapje op basis van het idee van "perspectief".quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Noem je andere mensen nu vliegtuigen en jezelf een bus?
WT, ik hoorde dat je ook kwam de 11de.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een woordgrapje op basis van het idee van "perspectief".
Ik snap hem nietquote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een woordgrapje op basis van het idee van "perspectief".
Vet hard, van wie hoorde je dat allemaal?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, ik hoorde dat je ook kwam de 11de.Koning.
Dat ligt natuurlijk geheel aan of het dag of nacht is, de hoeveelheid bewolking en het landschap waar je overheen vliegt.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch vind ik uit het raampje kijken bij een vliegtuig minder fijn dan uit de voorruit van een bus, dus ik heb maling aan andere perspectieven.
De fb van Royco.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vet hard, van wie hoorde je dat allemaal?
Geen ene flikkerquote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doet een werkcoach concreet?
Je mist de mate van roll die het vliegtuig bezit.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk geheel aan of het dag of nacht is, de hoeveelheid bewolking en het landschap waar je overheen vliegt.
Allemaal werkschuw natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen ene flikker
Ik heb 1 keer een gesprek gehad met hem. Maar van het UWV hoef je niks te verwachten hoor
Wat is de mate van roll?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mist de mate van roll die het vliegtuig bezit.
Dat soort shit heb je dus allemaal geen last van bij een bus.
Het kwam tot mij! Het doet me pijn dat ik niet in je buurt kan zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
WT nog een paar daagjes en we zijn 1 jaar gefoktrouwd!!
Rotatie van het lichaam om de lengteas. Ik weet niet hoe dit in het Nederlands heet.quote:
Ja beetje jammerquote:Op maandag 23 juli 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kwam tot mij! Het doet me pijn dat ik niet in je buurt kan zijn.
Als je een goede chauffeur hebt, dan heeft een bus dat ook niet. Die kun je al tegen elkaar afstrepen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rotatie van het lichaam om de lengteas. Ik weet niet hoe dit in het Nederlands heet.
Kun jij slecht lezen of kan ik slecht schrijven?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Als je een goede chauffeur hebt, dan heeft een bus dat ook niet. Die kun je al tegen elkaar afstrepen.
Hahaquote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze voor je topic dan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze voor je topic dan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
MohMi van het weekend had aan d'r theorie moeten werkenAch ja, iig borden leren in een schoon huis
Voor welk rijbewijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
MohMi van het weekend had aan d'r theorie moeten werkenAch ja, iig borden leren in een schoon huis
Rijbewijs beginselen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nog geen datum geplanned, er kwam gvd telkens weer wat tussen. Maar mijn instructeur (alledrie, ze wisselen af) laten me niet met rust en vragen me elke week iets te leren en overhoren me in de autoquote:
Haha, moet er bij jou druk achter staan dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog geen datum geplanned, er kwam gvd telkens weer wat tussen. Maar mijn instructeur (alledrie, ze wisselen af) laten me niet met rust en vragen me elke week iets te leren en overhoren me in de autoDoen ze best goed
Over het algemeen niet, soms welquote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, moet er bij jou druk achter staan dan?
HAHAHAquote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze voor je topic dan.
[ afbeelding ]
Al aangeschoten?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
HAHAHA!
Ik moest lachen. Maar misschien is dat de wijn.
Na een wijntje toch al. Wat wil je van me gedaan hebben?quote:
Niks, gewoon interesse.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na een wijntje toch al. Wat wil je van me gedaan hebben?
Sorryquote:Op maandag 23 juli 2012 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks, gewoon interesse.
Wat denk je weer slecht over me
gewerkt?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was ook in slaap gevallen, mocht ook wel even dutten
die moet ik een keer halen danquote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens wil ik even melden dat de mango dream van coolbest naar de tropicana van vroeger smaakt
Dat niet, vroeg af, de vorige dag er laat op en daarvoor ook, veel bagage lopen zeulen en daarna op het gras van het Noorderplantsoen lopen chillen/frisbeeën/balletje gooienquote:
Geen idee, ik hoor uit betrouwbare bronnen dat tropicana nog wel in Duitsland te halen is.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
die moet ik een keer halen dan
Of punica oase, wat is daar mee gebeurt?
Bestaat nog!quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
die moet ik een keer halen dan
Of punica oase, wat is daar mee gebeurt?
OK,quote:Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat niet, vroeg af, de vorige dag er laat op en daarvoor ook, veel bagage lopen zeulen en daarna op het gras van het Noorderplantsoen lopen chillen/frisbeeën/balletje gooien
Moet beter kijken dan, zie het nooit staan in de supermarktquote:
Nou, laat ik het zo zeggen, ik ken een benzinestation dat nog Punica in de schappen heeft.. Ik weet niet waar je weg komt?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Moet beter kijken dan, zie het nooit staan in de supermarkt
Ik ben vrijquote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
OK,
Ik wordt moe van werken man, zo vroeg op.
(oja alle berichtjes van mensen die vrij zijn op facebook helpen ook niet echt.)
Limburg is dan ook geen nederlandquote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef Joysa het volgende:
Jamin hier verkoopt ook Punica.
En in Duitsland
Ik heb echt geen idee meer hoe dat smaakt, Punica. Alleen dat we het vroeger wel eens dronken en dat het in zware glazen flessen zat.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:29 schreef Joysa het volgende:
Jamin hier verkoopt ook Punica.
En in Duitsland
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Duitsland, moet ik écht binnenkort weer eens heen.. Coca-Cola Vanille!
Ga gerust mee, ik weet wel een drankwarenhuis te vindenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
![]()
Een zeldzame mede-liefhebber!! Vanillecola is BAAS!! Dat ze dat niet meer hebben, zeg
Daar ben ik nog verontwaardigd over
Ik vond het wel iets hebbenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:43 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
![]()
Een zeldzame mede-liefhebber!! Vanillecola is BAAS!! Dat ze dat niet meer hebben, zeg
Daar ben ik nog verontwaardigd over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me occupy your mind
As you do mine
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:12 schreef WasMachinator het volgende:
Wat was het een lekker boot weer vandaag zeg!
Van 2 tot 9, aan of op het water gezeten/gelegen, en ook nog eens bezoek gekregen tijdens het bbqenHopelijk heb je die OP de BBQ gelegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
mijn bier stond er nog dus ik heb die beesten weggejaagdquote:Op maandag 23 juli 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopelijk heb je die OP de BBQ gelegd![]()
![]()
Ik zeg het goed, en ik zeg het kortquote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
mijn bier stond er nog dus ik heb die beesten weggejaagd
Toch staat er een foutquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zeg het goed, en ik zeg het kort
Paardenvlees hoort op een bord.
Goede wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee het moet natuurlijk zijn mijn bord
gewoon online bestellenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Duitsland, moet ik écht binnenkort weer eens heen.. Coca-Cola Vanille!
Nee joh, gewoon naar Kleve of Brandenburg rijden en dan op de terugweg bij mij een biertje komen doenquote:
Online bestellen is goedkoperquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon naar Kleve of Brandenburg rijden en dan op de terugweg bij mij een biertje komen doen
Nou dan bestel je het maar onlinequote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Online bestellen is goedkoper
Godver probeer kaartjes t fixen op vakantieveilingen, maar wil niet echt lukken
Myr heeft er 2 voor 9 en ik wil max 11 euro biedenMaar gaat me lukken, ik voel het!
quote:
Jij houdt wel van 10 maatjes meer?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Achteraf wel dom van me dat ik zo snel folde op die bluf van Evie
Ik bedoelde de bluf met betrekking tot de naalden in je tas.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:19 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Jij houdt wel van 10 maatjes meer?![]()
![]()
?? Huur jij alvast de takelwagen voor onze bruiloft?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bedoelde de bluf met betrekking tot de naalden in je tas.
En ik wil niet trouwen, of jij moet heel veel geld gaan verdienen
Ik dacht inderdaad serieus dat je ze weleens bij kon hebben, en dan was Huppel niet te vertrouwen dus kon ik me maar beter een beetje gedeisd houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:28 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
niet met mij willen trouwen.. loser.. je mist nu wel mooi 180 kilo pure liefde
you bought it...
Heb ik een aangepaste douche voorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad serieus dat je ze weleens bij kon hebben, en dan was Huppel niet te vertrouwen dus kon ik me maar beter een beetje gedeisd houden.
En voor we gaan trouwen wil ik eerst kijken of we wel samen in de douche enzo passen he
Handig, maar kun je dan nog wel overeind komen? Want ik kan je niet tillen hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb ik een aangepaste douche voorKan je zelfs in zitten.. !!! is een zitbank van 2 meter breed onder de douche
met 5 douchekoppen!
Heb ik hendeltjes en een kiepstand voor!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Handig, maar kun je dan nog wel overeind komen? Want ik kan je niet tillen he
Ik geloof dat die foto is genomen nadat ze daar een bommetje deed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik dacht dat ze in Canada woonde
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat die foto is genomen nadat ze daar een bommetje deed.
Was eerst een meer
Uit angst dat ze op me gaat zitten zal ik dat maar beamen, ze is hartstikke liefquote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar, ondanks die 180 kilo is ze wel hartstikke lief hoor
quote:
Jah ze vinden me liev.. ben net een soort van mamma voor zequote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh
Zwem je dan ook wel eens met dolfijnen, Evie?
Om van te houden al zeg ik het zelf.. botjes neuken niet lekker!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar, ondanks die 180 kilo is ze wel hartstikke lief hoor
Eens, vlees is goed.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Om van te houden al zeg ik het zelf.. botjes neuken niet lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |