Nee, ik maakte een woordgrapje op basis van het idee van "perspectief".quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Noem je andere mensen nu vliegtuigen en jezelf een bus?
WT, ik hoorde dat je ook kwam de 11de.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een woordgrapje op basis van het idee van "perspectief".
Ik snap hem nietquote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik maakte een woordgrapje op basis van het idee van "perspectief".
Vet hard, van wie hoorde je dat allemaal?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT, ik hoorde dat je ook kwam de 11de.Koning.
Dat ligt natuurlijk geheel aan of het dag of nacht is, de hoeveelheid bewolking en het landschap waar je overheen vliegt.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch vind ik uit het raampje kijken bij een vliegtuig minder fijn dan uit de voorruit van een bus, dus ik heb maling aan andere perspectieven.
De fb van Royco.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vet hard, van wie hoorde je dat allemaal?
Geen ene flikkerquote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doet een werkcoach concreet?
Je mist de mate van roll die het vliegtuig bezit.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk geheel aan of het dag of nacht is, de hoeveelheid bewolking en het landschap waar je overheen vliegt.
Allemaal werkschuw natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen ene flikker
Ik heb 1 keer een gesprek gehad met hem. Maar van het UWV hoef je niks te verwachten hoor
Wat is de mate van roll?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mist de mate van roll die het vliegtuig bezit.
Dat soort shit heb je dus allemaal geen last van bij een bus.
Het kwam tot mij! Het doet me pijn dat ik niet in je buurt kan zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
WT nog een paar daagjes en we zijn 1 jaar gefoktrouwd!!
Rotatie van het lichaam om de lengteas. Ik weet niet hoe dit in het Nederlands heet.quote:
Ja beetje jammerquote:Op maandag 23 juli 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het kwam tot mij! Het doet me pijn dat ik niet in je buurt kan zijn.
Als je een goede chauffeur hebt, dan heeft een bus dat ook niet. Die kun je al tegen elkaar afstrepen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Rotatie van het lichaam om de lengteas. Ik weet niet hoe dit in het Nederlands heet.
Kun jij slecht lezen of kan ik slecht schrijven?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Als je een goede chauffeur hebt, dan heeft een bus dat ook niet. Die kun je al tegen elkaar afstrepen.
Hahaquote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze voor je topic dan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze voor je topic dan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
MohMi van het weekend had aan d'r theorie moeten werkenAch ja, iig borden leren in een schoon huis
Voor welk rijbewijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
MohMi van het weekend had aan d'r theorie moeten werkenAch ja, iig borden leren in een schoon huis
Rijbewijs beginselen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nog geen datum geplanned, er kwam gvd telkens weer wat tussen. Maar mijn instructeur (alledrie, ze wisselen af) laten me niet met rust en vragen me elke week iets te leren en overhoren me in de autoquote:
Haha, moet er bij jou druk achter staan dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog geen datum geplanned, er kwam gvd telkens weer wat tussen. Maar mijn instructeur (alledrie, ze wisselen af) laten me niet met rust en vragen me elke week iets te leren en overhoren me in de autoDoen ze best goed
Over het algemeen niet, soms welquote:Op maandag 23 juli 2012 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, moet er bij jou druk achter staan dan?
HAHAHAquote:Op maandag 23 juli 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze voor je topic dan.
[ afbeelding ]
Al aangeschoten?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
HAHAHA!
Ik moest lachen. Maar misschien is dat de wijn.
Na een wijntje toch al. Wat wil je van me gedaan hebben?quote:
Niks, gewoon interesse.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na een wijntje toch al. Wat wil je van me gedaan hebben?
Sorryquote:Op maandag 23 juli 2012 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks, gewoon interesse.
Wat denk je weer slecht over me
gewerkt?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik was ook in slaap gevallen, mocht ook wel even dutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |