Holy crapquote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja alles is nagekeken
Ze zijn perfect. Ik heb 4 sollicitatiebrievenDie goedgekeurd zijn door de HR van het bedrijf waar mijn man werkt
(en door een kennis die ook op de HR werkt)
Er solliciterern gewoon teveel mensen op 1 baan. Ik was nieuwsgierig en vroeg een keer hoeveel reacties gehad hadden op een bepaalde functie. 261 reacties
Nee maar je doet gelijk zo negatief en dat irriteert mijquote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zei ik niet
Maar goedzo dan.
Maar wat had je voor opleiding dan?
zo bedoelde ik het niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee maar je doet gelijk zo negatief en dat irriteert mij
Niet iedereen die een uitkering heeft wilt niet werken.... ik haat het als iemand die wel werk heeft zulke opmerkingen maakt. Terwijl ze nog geen eens weten hoe het is en voelt om te solliciteren in deze tijd
Mijn opleiding is dat voor jou belangrijk???
Ik ben blij dat ik bij mijn baas via m'n pa sneller naar binnen kon rollen.. De mensen hier kenden me al, dat scheelde..quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja261 reacties
Daarom zeg ik... er zijn meer sollicitanten dan banen
"Waar wil je het dan in zoeken?"quote:Op maandag 23 juli 2012 18:36 schreef kree het volgende:
Opleiding omdat ik me afvraag waar je het dan in moet zoeken.
Ik zeg toch net wat voor werk ik zoek!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet.
haha zucht is internet hoor.
Opleiding omdat ik me afvraag waar je het dan in moet zoeken.
En je hebt een kleiner gaatje nodig.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben blij dat ik bij mijn baas via m'n pa sneller naar binnen kon rollen.. De mensen hier kenden me al, dat scheelde..
Wat verdiend dat nu zo per uur, en zou ik dat ook kunnen denk je?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet regelmatig achter het station bijverdienen.
Maar goed, met zo'n mooie kont als dat ik heb verdiend dat bergen geld natuurlijk
Ja dat is nog altijd de beste manierquote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik bij mijn baas via m'n pa sneller naar binnen kon rollen.. De mensen hier kenden me al, dat scheelde..
Ja maar jij heb fokking mooie billetjes natuurlijkquote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet regelmatig achter het station bijverdienen.
Maar goed, met zo'n mooie kont als dat ik heb verdiend dat bergen geld natuurlijk
Jij zeer zeker, met die blauwe pretoogjes verdien je met gemak zo'n 120,- per uur hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat verdiend dat nu zo per uur, en zou ik dat ook kunnen denk je?
Slechte grap wel. Toch zie ik je in mijn geestesoog al schudden van het lachen achter je bureau.quote:
Lijkt me een bevredigend beroepquote:Op maandag 23 juli 2012 18:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij zeer zeker, met die blauwe pretoogjes verdien je met gemak zo'n 120,- per uur hoor
zuuuucht laat maar ik wilde alleen maar helpen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zeg toch net wat voor werk ik zoek!
Het is maar internet? Moet jij nodig zeggen![]()
En zo bedoelde je het wel, anders zeg je het wel op een andere manier
Heeft die ook een klein gaatje?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, de dochter van de baas is ook niet zo groot.
Hoef je toch niet beschaamd over te voelenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
Zou me bijna beschaamd voelen; reorganisatie overleefd, vlak daarna telefoontje gekregen van een recruiter (cv staat steevast op monsterboard), leuke baan aangeboden gekregen en daar werk ik nu
Geluk is met de dommen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:43 schreef MohMi het volgende:
Zou me bijna beschaamd voelen; reorganisatie overleefd, vlak daarna telefoontje gekregen van een recruiter (cv staat steevast op monsterboard), leuke baan aangeboden gekregen en daar werk ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |