Bummer.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:42 schreef Drommeldaris het volgende:
Hij heeft het nu alweer verwijderdDat was van korte duur
Two Steps From Hell it is for mequote:
ik weet het moet jullie niet zolang alleen laten.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
KREE IK HEB JE ZO GEMIST, WAAR WAS JE AL DIE TIJD. HET LEGE GAT IN MIJN HART IS WEER GEVULD
Je laat me nooit meer zolang alleen, beloofd?quote:Op maandag 23 juli 2012 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het moet jullie niet zolang alleen laten.
Mis jullie en kusje
is goed, moet ik wel ff illegaal fokken op werkquote:Op maandag 23 juli 2012 17:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je laat me nooit meer zolang alleen, beloofd?
Me een bal afdraaien in mijn slaap of erger.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet echt, wat zou ze terug doen dan?
uhu...je 'hart' ja...suuuure!quote:Op maandag 23 juli 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
KREE IK HEB JE ZO GEMIST, WAAR WAS JE AL DIE TIJD. HET LEGE GAT IN MIJN HART IS WEER GEVULD
Werken in een kas is niet te vergelijken met wat jij doet. Ik vond persoonlijk werken in de bouw nog best leuk trouwens.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:02 schreef kree het volgende:
ik kwam mn onderbuur pool tegen net.
Ff leuk gesprekje over hoeveel werken sucks..
Ik heb de Vengaboys al eens eerder gezien in Groningen, kapotbaas iddquote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:
Naar de Vengaboys in september. Als een baas.
Dat is toch zeker een jaar of 14 geleden dat ik die gezien hebquote:Op maandag 23 juli 2012 17:59 schreef Myraela het volgende:
Naar de Vengaboys in september. Als een baas.
Je mag niet met Royco mee-eten?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
GRMBL VLOEK SCHELD TIER KLOTEZOOI GRRRR
Ik was het nietquote:Op maandag 23 juli 2012 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
GRMBL VLOEK SCHELD TIER KLOTEZOOI GRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |