We're going to Ibiza.quote:
Ik ben totaal niet kritischquote:Op maandag 23 juli 2012 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zeg je, maar hangt maar vanaf hoe kritisch je zelf bent.
Banen zijn er wel nl.
Daar ga ik ook heenquote:
Ik was ook niet serieus hequote:Op maandag 23 juli 2012 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil echt hoor
Overigens vanmiddag wel hard gewerkt in huisBerg strijk weggestreken
wat zoek je?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet kritisch![]()
Er zijn TEveel mensen die een baan zoeken.
Er zijn meer werkelozen dan banen, en dat is het hele fucking probleem![]()
Heb zelfs gesolliciteerd op een schoonmaakbaan..... nee ik ben te hoog opgeleid. Fuck it! Dan toch nietIk wil heus wel werken hoor, maar dan moeten ze me wel aannemen
Ik heb hem ook van vakantieveilingen. bod van 9 euro, dus 13 euro totaal voor 2 kaartjes. Toftoftof.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb zelfs gesolliciteerd op een schoonmaakbaan..... nee ik ben te hoog opgeleid. Fuck it! Dan toch nietIk wil heus wel werken hoor, maar dan moeten ze me wel aannemen
[..]
Daar ga ik ook heenIn ahoy
![]()
Moet alleen nog een kaartje fixen, kijken of ik op vakantieveilingen weer geluk heb
Maakt niet uitquote:
En je kunt echt niks vinden?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Daar ga ik ook heenIn ahoy
![]()
Moet alleen nog een kaartje fixen, kijken of ik op vakantieveilingen weer geluk heb
Godver is mij nog niet geluktquote:Op maandag 23 juli 2012 18:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem ook van vakantieveilingen. bod van 9 euro, dus 13 euro totaal voor 2 kaartjes. Toftoftof.
Wie ikke?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
Zin om vanavond een drankje te doen in de oude haven samen met twi?
ahh, financiele sector is momenteel niet zo in trek omdat er nogal wat onzekerheid is volgens mij.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maakt niet uitAls ik maar werk heb
Maar sta ingeschreven voor Financieel, administratief, commerciele binnendienst, verzekeringen, binnendienst hypotheken, binnendienst verzekeringen
Nee ik maak een geintjequote:Op maandag 23 juli 2012 18:26 schreef kree het volgende:
[..]
En je kunt echt niks vinden?
want je wil wel werken lees ik.
Opleiding?
Ik weet nog wel iets dat je kunt doen hier.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maakt niet uitAls ik maar werk heb
Maar sta ingeschreven voor Financieel, administratief, commerciele binnendienst, verzekeringen, binnendienst hypotheken, binnendienst verzekeringen
`quote:Op maandag 23 juli 2012 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Godver is mij nog niet gelukt![]()
Echt irritant
[..]
Wie ikke?
Wil wel, maar kan nietBen erg druk. Opruimwoede opeens
En ze komen zo een mountainbike ophalen van 14 jaar oud
![]()
1000 gulden toenEn nu verkocht voor 125 euro
Ja ander keertje, maar gaan we zeker snel doen hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
`
Jammer.
Na 14 jaar is dat nog een behoorlijk bedrag.
heb je je brieven en cv al eens laten bekijken door iemand onafhankelijk? wellicht kun je daar nog wat dingen verbeteren, of anders verwoorden waardoor je wat vaker uitgenodigd wordt?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik maak een geintjeWat denk je dat ik uit me neus zit te vreten
Er gaan per week 10-14 sollicitaties de deur uit. Ik heb vanaf november wel 1 sollicitatiegesprek gehad
![]()
Jij denkt dat het zo makkelijk is, maar geloof me, dat is niet zo![]()
Mag ze bij jou ook onder het bureau zuigen?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets dat je kunt doen hier.
Niet alleen daar.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ze bij jou ook onder het bureau zuigen?
Dat zei ik nietquote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er gaan per week 10-14 sollicitaties de deur uit. Ik heb vanaf november wel 1 sollicitatiegesprek gehad
![]()
Ja alles is nagekekenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je je brieven en cv al eens laten bekijken door iemand onafhankelijk? wellicht kun je daar nog wat dingen verbeteren, of anders verwoorden waardoor je wat vaker uitgenodigd wordt?
Mag ik eens een motivatiebrief van je zien?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |