quote:Op zondag 22 juli 2012 03:22 schreef Inlognaam het volgende:
Nee joh, hij is juist bezig om over zn verlegenheid heen te komen. En MaffeMuts is 'm ook al een beetje zat aan het worden. Tijd dus om uit zn schulpje te kruipen.
Bovendien ben ik er van overtuigd dat het een echt kereltje is en die wil gewoon lekker aan de tepels van mama sabbelen!
En hier ga ik dus echt even een nachtje over nadenken. Hallelujah, wat een tekst voor dit tijdstip.quote:Op zondag 22 juli 2012 03:52 schreef gomi het volgende:
zo, ff beetje bijgelezen.
imo mogen mensen doelen stellen en mensen zich laten gebruiken , evt als tussentijds doel. dat is aan de mensen zelf.
wie doel is en wie een doel stelt, mag ingevuld worden
ik lees snelquote:Op zondag 22 juli 2012 03:57 schreef Inlognaam het volgende:
E
[..]
En hier ga ik dus echt even een nachtje over nadenken. Hallelujah, wat een tekst voor dit tijdstip.
Snel bijgelezen trouwens![]()
En nu ben ik echt weg! Maar pas nadat ik iedereen goedemorgen gezegd heb
Kan je niet gewoon zeggen wat je bedoelt? Wees gewoon duidelijk of zeg dan niks, denk ik danquote:Op zondag 22 juli 2012 03:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik lees snel
maar beetje ingelezen lezer in fhf weet wel waar ik op doel
trusten
Jaaaaaaaaa, maandag eerst de hele dag figureren op de SS Rotterdam in een film en dan ergens midden in de nacht komt hij thuisquote:Op zondag 22 juli 2012 07:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zeggen wat je bedoelt? Wees gewoon duidelijk of zeg dan niks, denk ik dan. Dat cryptische gedoe!
Hi belle! Nog 1 nachtje slapen?
Thanks!quote:Op zondag 22 juli 2012 07:15 schreef belle1608 het volgende:
goedemorgen!!
* belle1608 koffie, thee en croissantjes neerzet
Ik ben iig wakker.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:06 schreef kahlie het volgende:
[..]
Thanks!Gisteren was gezellig familiedagje. Weer 2 topics vol. Ik ga eerst ff de addressen en telefoonnummers voor vanmiddag erbij pakken.
haha had ik ookquote:Op zondag 22 juli 2012 08:50 schreef DJMO het volgende:
ik klik vol enthousiasme op het topic .. zie de OP .. enorme deceptie![]()
dan maar
Van het resultaat wel, van mij nietquote:Op zondag 22 juli 2012 09:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
doe vannelle de groeten veel plezier en succes!! wel foto's maken he!! ook van het resultaat
moe je doen daar dan?quote:Op zondag 22 juli 2012 08:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha had ik ook
* belle1608 inmiddels op schiphol zit
Viegtuigen kijken natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit in mijn hoofdzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
dat is balen...quote:Op zondag 22 juli 2012 11:05 schreef maffemuts het volgende:
Nog steeds weinig nieuws, aLleen voorwerk wat krachtiger en pijnlijker aan het worden is.
Meer een gevalltje k*tquote:Op zondag 22 juli 2012 11:07 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is balen...
beide gevallen...
als je geen last hebt,is het nog wel ff vol te houden, maar dit lijkt me... uhh... klote
Hoeveel weken ben je nu? Je hebt toch al meer kids toch?? Hoe lang was je daar zwanger van?quote:Op zondag 22 juli 2012 11:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Meer een gevalltje k*t
En idd zonder dat had het van mij zelfs 42w mogen duren bijwijzevan.
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:22 schreef JK1982 het volgende:
Tsjonge, dat kind is nog niet eens geboren en hij ligt nu al dwars.. sterkte alvast voor later!
ja... ook...quote:Op zondag 22 juli 2012 11:20 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Meer een gevalltje k*t
En idd zonder dat had het van mij zelfs 42w mogen duren bijwijzevan.
quote:
Coolquote:Op zondag 22 juli 2012 11:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was nog een lekker ritje gisteren.. en toen ik daar aankwam even snel wat eten en meteen het dorp in en naar de kermis
quote:Op zondag 22 juli 2012 11:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
CoolVond het ook gezellig je ff gesproken te hebben gister
welke baby?quote:
Heerlijk!!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:06 schreef Ehhe het volgende:
Ik had gisteravond een hele tijd n babietje op mn buik liggen. Ze was wat onrustig en wilde niet in dr bedje, dusja... Vervelend hoor
aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....quote:Op zondag 22 juli 2012 12:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ahh neeeee, mn moeder dr konijn heeft een beroerte gehad
Ik heb echt geen ideequote:Op zondag 22 juli 2012 12:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....
en nu??
(leeftie nog, is dat eigenlijk "te genezen"?)
Zou dat voor konijnen niet sws reddeloos verloren zijn?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....
en nu??
(leeftie nog, is dat eigenlijk "te genezen"?)
Ik weet niet of ze heeft gebeld, ik zit zelf thuis. Ze heeft het net naar me ge-whatsapptquote:
geen idee, daarom vraag ik het...quote:Op zondag 22 juli 2012 12:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zou dat voor konijnen niet sws reddeloos verloren zijn?
quote:Op zondag 22 juli 2012 12:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zn koppie hangt helemaal scheef en hij valt steeds om.. Echt zo sneu
Ohh, ik dacht dat je bij je moeder woondequote:Op zondag 22 juli 2012 12:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze heeft gebeld, ik zit zelf thuis. Ze heeft het net naar me ge-whatsappt
Ik had ook eens een klein konijntje, die sprong verkeerd de kooi uit en de volgende dag was ie doodquote:
ai, dat is wel heeeeeeeeeel jong....quote:
Oh leuk! Wij zijn vanmiddag op de brink, radio continu is daarquote:Op zondag 22 juli 2012 12:41 schreef dolfina-chica het volgende:
oe oe.. ehhe!! ik ga straks naar je zwaaien...
ik ben in de buurt
verjaardag van mijn oom
daar rijden wij langs!!!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh leuk! Wij zijn vanmiddag op de brink, radio continu is daar
Nog 12 uur om de topictitel waar te makenquote:Op zondag 22 juli 2012 11:05 schreef maffemuts het volgende:
Nog steeds weinig nieuws, aLleen voorwerk wat krachtiger en pijnlijker aan het worden is.
Die van een vriendin van mij, ze is in januari geboren ( ruim 3 maanden te vroeg, maar dat zou je niet meer zeggenquote:
Leukquote:
dat is wel super!quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die van een vriendin van mij, ze is in januari geboren ( ruim 3 maanden te vroeg, maar dat zou je niet meer zeggen)
doen we nog wel een keer...quote:Op zondag 22 juli 2012 12:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Leuk. Vanavond zijn wij ook weg, anders had je wel ff hier langs kunnen komen!
Jep, vorige keer ging ik op kraamvisite, is ze bij me op schoot in slaap gevallenquote:
Oh da's ook een leuke leeftijd <3quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Die van een vriendin van mij, ze is in januari geboren ( ruim 3 maanden te vroeg, maar dat zou je niet meer zeggen)
Ik ga gewoon nergens meer vanuit, kan t alleen maar meevallen...quote:Op zondag 22 juli 2012 12:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nog 12 uur om de topictitel waar te makenDat krachtiger en pijnlijker, zijn dat geen tekenen dat de weeeen eraan komen?
gaaf is dat he...quote:Op zondag 22 juli 2012 12:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jep, vorige keer ging ik op kraamvisite, is ze bij me op schoot in slaap gevallen![]()
, was foto gemaakt, op fb gezet, kreeg allemaal reacties als : staat je goed enzo
Dat was op 1 mei
Maar je zou toch wel elk moment kunnen bevallen. Volgens de cijfertjes dan, qua uitrekendata?quote:Op zondag 22 juli 2012 12:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nergens meer vanuit, kan t alleen maar meevallen...
tussen nu en zeg max 4,5 week jaquote:Op zondag 22 juli 2012 12:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maar je zou toch wel elk moment kunnen bevallen. Volgens de cijfertjes dan, qua uitrekendata?
Sjiekquote:Op zondag 22 juli 2012 13:17 schreef Ganzz het volgende:
Aankomende week toch maar naar een auto kijken denk ik...
Ik heb deze nu op het oog:
http://link.marktplaats.nl/575230758
5 deurs, trekhaak + mogelijkheid om achterbank plat te gooien en een gedeelte van mijn drivein mee te nemen en nog redelijk zuinig
Haha, da's lullig! Ik heb nog niet eens gedouchtquote:Op zondag 22 juli 2012 13:28 schreef dolfina-chica het volgende:
heb ik dat...
sta ik onder de douche... deur is dicht.. licht is aan...
zijn mijn gloeivliegjes dood!!
netjessssssssssssssssssssssquote:Op zondag 22 juli 2012 13:17 schreef Ganzz het volgende:
Aankomende week toch maar naar een auto kijken denk ik...
Ik heb deze nu op het oog:
http://link.marktplaats.nl/575230758
5 deurs, trekhaak + mogelijkheid om achterbank plat te gooien en een gedeelte van mijn drivein mee te nemen en nog redelijk zuinig
Het oog wil ook watquote:Op zondag 22 juli 2012 13:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Sjiek
[..]
Haha, da's lullig! Ik heb nog niet eens gedoucht
ik dus wel.. sta je onder de douche.... deur dicht... haar in shampoo...quote:Op zondag 22 juli 2012 13:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Sjiek
[..]
Haha, da's lullig! Ik heb nog niet eens gedoucht
nee, gloeivliegjes...quote:Op zondag 22 juli 2012 13:31 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat![]()
Vuurvliegjes als in vuurvliegjes? Hier ook nog geen douch gehad, ga zo eerst in de heerlijke zon skaten
oh, ik dacht dat je redelijk op knoppen stond ook omdat DJMO gisteren al had gedacht als voorspellingquote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef maffemuts het volgende:
[..]
tussen nu en zeg max 4,5 week ja
(UD = 6-8)
Ik had gister de schuur bij m'n ex leeggeruimd, heleboel spullen van mij stonden daar nog tussen, die heb ik meegenomen naar mijn ouders en moesten daar natuurlijk een plekje krijgenquote:Op zondag 22 juli 2012 12:50 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam heeft ook nog een huis dat ie op moet ruimenen gaat even een frisse douche nemen.
Ik moest nog een trapgat witten maar het is klaar.quote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 16:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moest nog een trapgat witten maar het is klaar.![]()
Tot later.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:05 schreef kahlie het volgende:
Alrighty, step 2: boodschappen doen!
Groetelz!
respect!!! fijn dat dat nu klaar isquote:Op zondag 22 juli 2012 16:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moest nog een trapgat witten maar het is klaar.![]()
hahaquote:Op zondag 22 juli 2012 16:58 schreef kahlie het volgende:
[..]Ik kom net uit de douche en probeer nog voegsel-prut van m'n nagels af te peuteren.
Trapgat met plafond is geschilderd en de tegels zijn gevoegd. Alleen nog de tegeltjes in de keuken.quote:
Goed werk weer!!quote:Op zondag 22 juli 2012 17:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Trapgat met plafond is geschilderd en de tegels zijn gevoegd. Alleen nog de tegeltjes in de keuken.
Het plafond witten van het trapgat was alleen k**. Maar het was weer een leuk dagje en weer nieuwe gezichten leren kennen.quote:
Yupquote:
Dat was wel weer jammer idd. Maar dat is iets wat hij misschien ook wel zelf kan doen en anders kom ik nog een keer langs.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:59 schreef kahlie het volgende:
[..]
YupWe hadden wel langer willen werken, maar ja... andere dingen moeten ook nog.
Tegels in de keuken is het enige klusje wat niet af was en we lieten Vannelle met de troep zitten. Dat vond ik wel een beetje prut
die is gaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!quote:Op zondag 22 juli 2012 19:20 schreef Inlognaam het volgende:
Whoehoe! Ik ben weer terug in Delft met een nieuw speledingetje
Zoeentje, maar dan ietsje anders.
[ afbeelding ]
Ikke is blij![]()
Heb ik al verteld dat ik van blauw houd?
Hij heeft niet eens een steen in z'n klauw. Saai beest!quote:Op zondag 22 juli 2012 17:18 schreef Ireth het volgende:
Joehoe?? Waar ben je??
[ afbeelding ]
Hier!
[ afbeelding ]
quote:
Rucky heeft z'n broertje gezien. Dit is z'n iets strakkere zusje met andere velgjes, een klapstuur en een standaard. Zit strakker in z'n lak ook. Ik ga d'r vertroetelen en voorlopig niet meer weg doen.quote:
Iemand op mijn werk heeft een overkapte fiets die is ook gaaf om te zien. Maar daar kan je een behoorlijke snelheid mee maken.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Rucky heeft z'n broertje gezien. Dit is z'n iets strakkere zusje met andere velgjes, een klapstuur en een standaard. Zit strakker in z'n lak ook. Ik ga d'r vertroetelen en voorlopig niet meer weg doen.
Dat zij hij ook, 60 km/u is geen probleem. Soms haalt hij brommers in omdat die niet harder dan 50 km/u mogen.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef Inlognaam het volgende:
Ik kan er een paar weken terug eentje overnemen voor 1700 euro... koopje. Had 'm echt willen hebben maar zonder garage durf ik het toch niet aan.
Als ie een beetje getraind is rijdt je daar rustig 60km/u mee. En die mogen ook gewoon op de weg rijden, want: 76cm breed. Hehe, gewoon geflitst worden en geen boete ontvangen
Zoiets is het idd maar degene die ik ken is ook nog overkapt.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:59 schreef frederik het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ligfietsen kun je hier in groningen ook wel eens voorbij zien komen (bouwer zit hier), gaan inderdaad nogal hard
Ow das balen!! Waarom kom je niet in je mail? Ik wil best voor je kijken anders, maar dat moet je maar net vertrouwenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef Inlognaam het volgende:
Kom trouwens mn mail niet interwijl ik vanmiddag had toegezegd om tussen 20.00u en 20.30u even langs te komen. Alleen heb ik het adres in de mail staan, en neemt ze dr telefoon niet op.
Lastig langsgaan dan
quote:Op zondag 22 juli 2012 20:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ow das balen!! Waarom kom je niet in je mail? Ik wil best voor je kijken anders, maar dat moet je maar net vertrouwen
Maar ik ken je ook dus dat is makkelijk te beoordelen.quote:
Ja dat is waar, maar dan nog ik zou niet iedereen die ik persoonlijk ken mijn mailgegevens toevertrouwen..quote:Op zondag 22 juli 2012 20:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar ik ken je ook dus dat is makkelijk te beoordelen.
Fijn dat het tijdelijk opgelost is! Veel plezier in Scheveningenquote:Op zondag 22 juli 2012 20:41 schreef Inlognaam het volgende:
Iets met PHP ofzo?
Weet niet precies waarom ie het niet doen, maar verder dan inloggen doet ie niet. Ik zie het aantal mails in mn inbox, maar deze kan ik vervolgens niet oproepen. Doet 2 tellen moeite om te openen en dan kapt ie ermee.
In eerste instantie dacht ik dat het aan de mac lag, omdat ik een melding kreeg die ik nooit eerder gezien heb dat ie inbox.php opzo wil openen en welk programma die ervoor wilt gebruiken.
Even mn ouders gebeld en die kwamen dus ook niet verder dan het algemene inloggedeelte. Morgen maar achteraan bellen.
Degene waar ik langs zou gaan heeft nu gelukkig wel teruggebeld. Dadelijk dus richting Scheveningen
Het zou bij mij ook wel het laatste zijn wat ik zou doen. Veel dingen zijn in vertrouwen gezegd.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:37 schreef belle1608 het volgende:
Ja dat is waar, maar dan nog ik zou niet iedereen die ik persoonlijk ken mijn mailgegevens toevertrouwen..
Ik heb het wel uitgewisseld met 2 vriendinnen, nog uit de tijd dat we op school zaten en studeerden. Dan ging er 1 op vakantie en kreeg je bijvoorbeeld alleen je eigen cijfer van een toets in je eigen mail. Maar toen had je nog geen wifi/smartphones enzo, dus dan keek je voor de ander 1x per dag in de mail of er nog iets belangrijks wasquote:Op zondag 22 juli 2012 20:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het zou bij mij ook wel het laatste zijn wat ik zou doen. Veel dingen zijn in vertrouwen gezegd.
Ik vertrouw op FHF.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat was wel weer jammer idd. Maar dat is iets wat hij misschien ook wel zelf kan doen en anders kom ik nog een keer langs.
Geniet van je speledingetje, hij ziet er super uit. Ik heb vorige week heel ff 2 minuten op een ligfiets gezeten/gelegen. Rechtdoor is supermakkelijk en relaxed, maar een bocht lukte me niet. Volgens de verhuurder moet je gewoon ff oefenen, maar we hadden niet zoveel tijd.quote:Op zondag 22 juli 2012 19:20 schreef Inlognaam het volgende:
Whoehoe! Ik ben weer terug in Delft met een nieuw speledingetje
Zoeentje, maar dan ietsje anders.
[ afbeelding ]
Ikke is blij![]()
Heb ik al verteld dat ik van blauw houd?
Als iemand aan mij vraagt om zijn pc te repareren dan vraag ik ook altijd waar ik niet mag kijken.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef Inlognaam het volgende:
Van een van mn maatje heb ik ook zn wachtwoord. Die belde me op of ik even in zn mailbox een mailtje kon opzoeken en kon doorsturen. Met daarin strikt persoonlijke gegevens, was nl. voor de aanvraag van een hypotheek...
Zoals de waard is vertrouwd ie zn gasten. Niet verder gekeken uiteraard, maar dr waren toch wel wat dingen die ik zou hebben gelezen als ik m niet kende. Zelfde als ik een telefoon vind; standaard worden alle sms'jes gelezen voordat ie naar de onbekende eigenaar teruggaat
FHF is tof.quote:
In twee minuten redt je het niet inderdaad. Maar binnen kwartiertje a half uurtje heb je het aardig onder controle over het algemeen. Alleen het bochtenwerk is geleidelijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik vertrouw op FHF.
[..]
Geniet van je speledingetje, hij ziet er super uit. Ik heb vorige week heel ff 2 minuten op een ligfiets gezeten/gelegen. Rechtdoor is supermakkelijk en relaxed, maar een bocht lukte me niet. Volgens de verhuurder moet je gewoon ff oefenen, maar we hadden niet zoveel tijd.
Vergeet je badeendje niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 even lekker in bad gaat! Tot zo!!
Klinkt heel verleidelijk om toch weer een keertje te proberenquote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
In twee minuten redt je het niet inderdaad. Maar binnen kwartiertje a half uurtje heb je het aardig onder controle over het algemeen. Alleen het bochtenwerk is geleidelijk.
Ik heb er nu een aantal verschillende gereden en elk is weer anders. De ene gooi je gewoon de bocht in en bij de ander ben je bang onderuit te gaan en dus ben je daar voorzichtiger. Maar het went redelijk snel.
Deze is net een stuiterbal, want ongeveerd. Maar op asfalt rijdt het heerlijk soepeltjes.
Slaap lekker kahlie.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef kahlie het volgende:
Heren, ik ga ergens anders liggen... bedje roept!
Groetelz!
Het zal ook eens tijd worden ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
ja hoi!
allemaal even meepuffen, maffe ligt te bevallen! ze is op de helft ongeveer![]()
![]()
![]()
![]()
halverwege de tien cm ontsluiting dusquote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het zal ook eens tijd worden ook.Succes maffe.
Ze is op de helft terwijl de bevalling al een paar dagen duurt?Tot over een paar dagen dus kleinemuts.
Neem aan dat je bedoelt dat de ontsluiting door aan het zetten is en dus op ong. 5 cm zit?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
ja hoi!
allemaal even meepuffen, maffe ligt te bevallen! ze is op de helft ongeveer![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa... maar ik wil slapen niet puffen... turbo-bevallen maar!quote:
Wilde op tijd naar bed maar ja...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef kahlie het volgende:
[..]
Jaaaa... maar ik wil slapen niet puffen... turbo-bevallen maar!
Wel fijn dat het van voor-weeen (wat rustig dagen kan duren) naar het echte werk is gegaan!
Doe dat dan, morgen komt je tovenaartje weer thuis. En dan moet je natuurlijk wel uitgerust zijn.quote:
Das morgennacht pasquote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe dat dan, morgen komt je tovenaartje weer thuis. En dan moet je natuurlijk wel uitgerust zijn.
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:45 schreef DJMO het volgende:
ik heb net even schaamteloos 14 slagroomsoesjes naar binnen gewerkt... pb heeft er maar ééntje op![]()
gevalletje oops
Dat wordt de komende 3 dagen trainen dus.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Das morgennacht pashoef pas om 10 uur in R'dam te zijn
Ga morgen van 23.00 tot 02.00 ff slapen ofzo
mag 't woordje aard er nog achterquote:
Het is geen kerstmis.quote:
Huh?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat wordt de komende 3 dagen trainen dus.
Jaaaaa maar eerst wachten tot morgenavond, dan komt Merlijn weer thuis en zien we elkaar na 2 weken weerquote:Op zondag 22 juli 2012 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi Belle!
Alles goed? Bijna naar Disney he?
my badquote:
Hardlopen om de pondjes weer kwijt te raken.quote:
Gewoon veel seksquote:Op zondag 22 juli 2012 21:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hardlopen om de pondjes weer kwijt te raken.
Daar kan je ook een dikke buik van krijgen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Gewoon veel seks![]()
![]()
en als dat niet helpt, tsja dan maar hardlopen
Das waar hahaquote:Op zondag 22 juli 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar kan je ook een dikke buik van krijgen.
wij hebben zo'n banaan in assen rijden... nadeel vind ik wel... als automobilist...quote:Op zondag 22 juli 2012 19:59 schreef frederik het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ligfietsen kun je hier in groningen ook wel eens voorbij zien komen (bouwer zit hier), gaan inderdaad nogal hard
dan weet je zeker waar je wel kijktquote:Op zondag 22 juli 2012 20:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als iemand aan mij vraagt om zijn pc te repareren dan vraag ik ook altijd waar ik niet mag kijken.
Kwam die toch niet? Balen zeg!!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
avond allemaal!
help even onthouden dat ik GEEN afspraken meer maak met mijn maat.. grumble![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wij hebben zo'n banaan in assen rijden... nadeel vind ik wel... als automobilist...
je ziet ze over het hoofd.
[..]
dan weet je zeker waar je wel kijkt
Moet je een dreun lenen?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
avond allemaal!
help even onthouden dat ik GEEN afspraken meer maak met mijn maat.. grumble![]()
kom bij zijn huis... deuren open... hek op slot...quote:
frikandelletje?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef Rucky het volgende:
[..]Persoonlijke dingen hou je maar lekker voor je.
quote:
quote:
Welja doe eens gekquote:Op zondag 22 juli 2012 22:38 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan wil jij zeker het volgende.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
Liefde is ...
Elkaar tijdens een 'discussie' bestoken met de FOK! smiley code om je woorden kracht bij te zetten
en jij mij drie groter.quote:
Nee hoor wees niet bangquote:Op zondag 22 juli 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
@belle: het zijn er 107?Ga je ze alle 107 "liken"
![]()
ach mens .. dubbele punt zes!quote:
O die is veranderd dus.quote:
bedoel je groter dan dubbele punt haakje sluiten soms??quote:
*nog vol zit van de bbq, ik sla dus even over, maar geniet ervan!!*quote:Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef DJMO het volgende:
frikandellen zijn klaar![]()
*jummie* met knoflooksaus
daarom stond discussie tussen haakjes .. het zijn geen discussie, maar gewoon plaagstootjes .. even dollenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk best wel diep triest dat je echt al die codes uit je hoofd weet laat staan dat je ze ook nog misbruikt letterlijk in een discussie met woorden
Moet jij een tik van de heilige dreun?quote:
buikpijn heb ik nooit van eten ..quote:Op zondag 22 juli 2012 22:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*nog vol zit van de bbq, ik sla dus even over, maar geniet ervan!!*
Heb je nog geen buikpijn? eerst al die soezen
Ik zal er aan denken als je langs komt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
buikpijn heb ik nooit van eten ..
* DJMO eet gerust zes frikandellen weg op een avond
Pff, na 2.5 / 3 vind mijn buik het wel genoegquote:Op zondag 22 juli 2012 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
buikpijn heb ik nooit van eten ..
* DJMO eet gerust zes frikandellen weg op een avond
jAaaa gefeliciteerd maffe!!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef DJMO het volgende:
Vanavond om 22:46 uur zag een nieuwe wereldburger het levenslicht ...
Maffe is bevallen
was bekend dat ze jongen kreegquote:Op zondag 22 juli 2012 23:15 schreef dolfina-chica het volgende:
hoe weten we dat het blauw moet zijn???
ow... wist ik niet!quote:
Idd ik zal even wat anders dan koffie of bier op de sc tafel mieteren.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd MM [ afbeelding ]
* Papabear steekt een sigaar op
doe dan de echte:quote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd ik zal even wat anders dan koffie of bier op de sc tafel mieteren.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:44 schreef dolfina-chica het volgende:
ik wil graag een cubaanse.. maar dan wel met een wipskie erbij... zonder ijs.. 1 drupje water....
ooee ik heb nog een wipskie van 25 jaar staan...
![]()
![]()
ben vergeten mijn bestelling door te geven...quote:
lijkt me de perfecte gelegenheid nuquote:Op zondag 22 juli 2012 23:44 schreef dolfina-chica het volgende:
ik wil graag een cubaanse.. maar dan wel met een wipskie erbij... zonder ijs.. 1 drupje water....
ooee ik heb nog een wipskie van 25 jaar staan...
![]()
![]()
Als de overige 3quote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
lijkt me de perfecte gelegenheid nu![]()
Maffe .. daar ga je .. voortaan als mama van vijf .. waarvan twee engeltjes, door het leven .. heel veel geluk, wijsheid en geduld gewenst.
geen slecht woord over m'n petekinderen graagquote:
ik vind de glenlivet wel heel erg lekker... en dan wel een ouwe... bij voorkeur... 18 of 21 jaar..quote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Rucky het volgende:
Die is ook goed maar ik hou meer van Ierse whiskey die is wat zachter kwa smaak.
Ik moet maar eens bij je langs kom en.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind de glenlivet wel heel erg lekker... en dan wel een ouwe... bij voorkeur... 18 of 21 jaar..
de 12jarige vind ik wat minder...
maar nou moet ik zeggen deze is ook heel goed te doen
Bij mn ouders zet ik dat ding gewoon in de gang. Het is een werkpaard, dus dat magquote:Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef Rucky het volgende:
Het vervelende is dat ik geen schuur heb en bij mijn tuin kan je alleen door het huis heen bereiken.
echt niet...quote:
Dat doet me denken aan een liedje.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bij mn ouders zet ik dat ding gewoon in de gang. Het is een werkpaard, dus dat mag
quote:
Whoehoe! Er is een kindeke geboren op aard!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
ja hoi!
![]()
![]()
![]()
ik deel een hoop!! maar mijn whiskey echt niet!!quote:
Ik doe ook lang met een fles. Ik drink zelden whiskey.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik deel een hoop!! maar mijn whiskey echt niet!!
is mijn traktatie van tijd tot tijd... ik doe ook mega lang met een fles... deze fles staat ook al bijna een jaar...
halve borrel per keer... heb een liter fles.. en er is maar een kwart uit...quote:Op maandag 23 juli 2012 00:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik doe ook lang met een fles. Ik drink zelden whiskey.
Zoiets zeg ik ook wel eens.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind de glenlivet wel heel erg lekker... en dan wel een ouwe... bij voorkeur... 18 of 21 jaar..
de 12jarige vind ik wat minder...
maar nou moet ik zeggen deze is ook heel goed te doen
perver... uhhh pulver!!quote:Op maandag 23 juli 2012 00:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zoiets zeg ik ook wel eens.
Maar dan gaat het niet over whiskey
hahahahaha... ooit een bevalling gedaan?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:56 schreef Pulver het volgende:
Maar waarom is maffemuts niet online?
Zo is ze niet te feliciflapstaarten natuurlijk!
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahaha... ooit een bevalling gedaan?
je gaat je laten omscholen tot gynaecoloog?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:05 schreef Rucky het volgende:
Hm dreunen werken niet meer dus het wordt tijd voor de rubberen handschoentjes.
mee eens, want dan werd er geen kind meer geboren...quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Zoiets hoor je uit te besteden.
Is genetisch bepaald geloof ik.
Mannen doen het vlees op de BBQ, vrouwen werpen.
Laten we daar alsjeblieft niets aan veranderen
Absoluut!!quote:Op maandag 23 juli 2012 01:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mee eens, want dan werd er geen kind meer geboren...
want mannen zijn mietjes!!!
wat meer (olijf)olie gebruiken bij het kokenquote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Absoluut!!
Ik heb soms al de tranen in me ogen staan als ik een weerbarstige en kogelharde drol eruit gooi.
Maar het gelukzalige gevoel daarna, dat is zo heerlijk!
Lijkt dat een beetje op een bevalling?
Ik zal het onthouden als antwoord, als vrouwen het weer eens hebben over zo'n zware bevallingquote:Op maandag 23 juli 2012 01:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat meer (olijf)olie gebruiken bij het koken
zo ongeveerquote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Absoluut!!
Ik heb soms al de tranen in me ogen staan als ik een weerbarstige en kogelharde drol eruit gooi.
Maar het gelukzalige gevoel daarna, dat is zo heerlijk!
Lijkt dat een beetje op een bevalling?
minder alcohol en koffie... is ook een optiequote:Op maandag 23 juli 2012 01:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat meer (olijf)olie gebruiken bij het koken
zal geen zin hebben, olie maakt alleen je drol wat zachter en smeuïger zodat het wat makkelijker glijdt. Een buikbaby zal echter niet makkelijker kneedbaar worden door het gebruik van olijfoliequote:Op maandag 23 juli 2012 01:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als antwoord, als vrouwen het weer eens hebben over zo'n zware bevalling
En minder roken, want me shag is opquote:Op maandag 23 juli 2012 01:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
minder alcohol en koffie... is ook een optie
quote:Op maandag 23 juli 2012 03:12 schreef maffemuts het volgende:
Thanks schatjes! Nog wat moeite met temperatuur regeliing dus nog steeds druk hier. Later volgt echt meer infoverder maken we het beide uitstekend!(En de rest ook)
Goed om te horen!!! Fijn dat alles goed gaat!!quote:Op maandag 23 juli 2012 03:12 schreef maffemuts het volgende:
Thanks schatjes! Nog wat moeite met temperatuur regeliing dus nog steeds druk hier. Later volgt echt meer infoverder maken we het beide uitstekend!(En de rest ook)
Maffemuts weet iig wel hoe ze ons in spanning moet houden.quote:Op maandag 23 juli 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed om te horen!!! Fijn dat alles goed gaat!!
stiekum wel benieuwd is naar de namen (ook van je andere kids)
zo van slag door de geboorte van 't maffe kind? je vergeet suiker en melkquote:Op maandag 23 juli 2012 07:52 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 maar eens koffie thee en ontbijt op tafel zet
Alstu.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
zo van slag door de geboorte van 't maffe kind? je vergeet suiker en melk![]()
Excuseer!! * belle1608 suiker & melk ook op tafel zetquote:Op maandag 23 juli 2012 08:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
zo van slag door de geboorte van 't maffe kind? je vergeet suiker en melk![]()
Ik heb geen eens tijd om rommel te maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:33 schreef DJMO het volgende:
* DJMO grootste beker pakt die ze vinden kan tussen de rommel die rucky heeft gemaakt en halve pot koffie leegmaakt
daar waar de apen wonenquote:Op maandag 23 juli 2012 08:45 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 er vandoor gaat!
@Rucky, in welk deel van R'dam woon jij?
* belle1608 zich straks weer meldt, waarschijnlijk vanaf de SS Rotterdam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar waar de apen wonen
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zal naar je huis zwaaien dan
ik rij langs Blijdorp als het goed is (als ik goed rij haha)
Schiedam maar je hebt me met Merlijn thuis gebracht dus dat had je kunnen weten.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:45 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 er vandoor gaat!
@Rucky, in welk deel van R'dam woon jij?
* belle1608 zich straks weer meldt, waarschijnlijk vanaf de SS Rotterdam![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar waar de apen wonen
Ben jij mijn secretaresse geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Schiedam maar je hebt me met Merlijn thuis gebracht dus dat had je kunnen weten.
nee, ik ben vandaag de verpersoonlijking van de duivel in schaapsklerenquote:
Niet boos worden als je straks in een hoekje zit te huilen.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ik ben vandaag de verpersoonlijking van de duivel in schaapsklerenik heb zin om iedereen te plagen ... weest gewaarschuwd dus!
* DJMO zet de ezelmuts op bij ruckyquote:Op maandag 23 juli 2012 09:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet boos worden als je straks in een hoekje zit te huilen.
* dolfina-chica pakt het grootste glas wat ze vinden kanquote:Op maandag 23 juli 2012 08:33 schreef DJMO het volgende:
* DJMO grootste beker pakt die ze vinden kan tussen de rommel die rucky heeft gemaakt en halve pot koffie leegmaakt
oeh lekkerquote:Op maandag 23 juli 2012 09:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica pakt het grootste glas wat ze vinden kan
oee een halve liter
* dolfina-chica vult hem met water
* dolfina-chica gooit hem over djmo heem
als je dan toch alles groot en veel wilt hebben, dan dit ook
Je speelt met vuur.quote:
* DJMO oude krant bij het vuurtje houd en in de kachel gooit ..quote:
Dat is wel weer waar.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO oude krant bij het vuurtje houd en in de kachel gooit ..
lekker zo'n open haardvuurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |