halve borrel per keer... heb een liter fles.. en er is maar een kwart uit...quote:Op maandag 23 juli 2012 00:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik doe ook lang met een fles. Ik drink zelden whiskey.
Zoiets zeg ik ook wel eens.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind de glenlivet wel heel erg lekker... en dan wel een ouwe... bij voorkeur... 18 of 21 jaar..
de 12jarige vind ik wat minder...
maar nou moet ik zeggen deze is ook heel goed te doen
perver... uhhh pulver!!quote:Op maandag 23 juli 2012 00:46 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zoiets zeg ik ook wel eens.
Maar dan gaat het niet over whiskey
hahahahaha... ooit een bevalling gedaan?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:56 schreef Pulver het volgende:
Maar waarom is maffemuts niet online?
Zo is ze niet te feliciflapstaarten natuurlijk!
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahaha... ooit een bevalling gedaan?
je gaat je laten omscholen tot gynaecoloog?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:05 schreef Rucky het volgende:
Hm dreunen werken niet meer dus het wordt tijd voor de rubberen handschoentjes.
mee eens, want dan werd er geen kind meer geboren...quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Zoiets hoor je uit te besteden.
Is genetisch bepaald geloof ik.
Mannen doen het vlees op de BBQ, vrouwen werpen.
Laten we daar alsjeblieft niets aan veranderen
Absoluut!!quote:Op maandag 23 juli 2012 01:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mee eens, want dan werd er geen kind meer geboren...
want mannen zijn mietjes!!!
wat meer (olijf)olie gebruiken bij het kokenquote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Absoluut!!
Ik heb soms al de tranen in me ogen staan als ik een weerbarstige en kogelharde drol eruit gooi.
Maar het gelukzalige gevoel daarna, dat is zo heerlijk!
Lijkt dat een beetje op een bevalling?
Ik zal het onthouden als antwoord, als vrouwen het weer eens hebben over zo'n zware bevallingquote:Op maandag 23 juli 2012 01:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat meer (olijf)olie gebruiken bij het koken
zo ongeveerquote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Absoluut!!
Ik heb soms al de tranen in me ogen staan als ik een weerbarstige en kogelharde drol eruit gooi.
Maar het gelukzalige gevoel daarna, dat is zo heerlijk!
Lijkt dat een beetje op een bevalling?
minder alcohol en koffie... is ook een optiequote:Op maandag 23 juli 2012 01:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
wat meer (olijf)olie gebruiken bij het koken
zal geen zin hebben, olie maakt alleen je drol wat zachter en smeuïger zodat het wat makkelijker glijdt. Een buikbaby zal echter niet makkelijker kneedbaar worden door het gebruik van olijfoliequote:Op maandag 23 juli 2012 01:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden als antwoord, als vrouwen het weer eens hebben over zo'n zware bevalling
En minder roken, want me shag is opquote:Op maandag 23 juli 2012 01:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
minder alcohol en koffie... is ook een optie
quote:Op maandag 23 juli 2012 03:12 schreef maffemuts het volgende:
Thanks schatjes! Nog wat moeite met temperatuur regeliing dus nog steeds druk hier. Later volgt echt meer infoverder maken we het beide uitstekend!(En de rest ook)
Goed om te horen!!! Fijn dat alles goed gaat!!quote:Op maandag 23 juli 2012 03:12 schreef maffemuts het volgende:
Thanks schatjes! Nog wat moeite met temperatuur regeliing dus nog steeds druk hier. Later volgt echt meer infoverder maken we het beide uitstekend!(En de rest ook)
Maffemuts weet iig wel hoe ze ons in spanning moet houden.quote:Op maandag 23 juli 2012 07:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Goed om te horen!!! Fijn dat alles goed gaat!!
stiekum wel benieuwd is naar de namen (ook van je andere kids)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |