ach mens .. dubbele punt zes!quote:
O die is veranderd dus.quote:
bedoel je groter dan dubbele punt haakje sluiten soms??quote:
*nog vol zit van de bbq, ik sla dus even over, maar geniet ervan!!*quote:Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef DJMO het volgende:
frikandellen zijn klaar![]()
*jummie* met knoflooksaus
daarom stond discussie tussen haakjes .. het zijn geen discussie, maar gewoon plaagstootjes .. even dollenquote:Op zondag 22 juli 2012 22:57 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk best wel diep triest dat je echt al die codes uit je hoofd weet laat staan dat je ze ook nog misbruikt letterlijk in een discussie met woorden
Moet jij een tik van de heilige dreun?quote:
buikpijn heb ik nooit van eten ..quote:Op zondag 22 juli 2012 22:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*nog vol zit van de bbq, ik sla dus even over, maar geniet ervan!!*
Heb je nog geen buikpijn? eerst al die soezen
Ik zal er aan denken als je langs komt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
buikpijn heb ik nooit van eten ..
* DJMO eet gerust zes frikandellen weg op een avond
Pff, na 2.5 / 3 vind mijn buik het wel genoegquote:Op zondag 22 juli 2012 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
buikpijn heb ik nooit van eten ..
* DJMO eet gerust zes frikandellen weg op een avond
jAaaa gefeliciteerd maffe!!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef DJMO het volgende:
Vanavond om 22:46 uur zag een nieuwe wereldburger het levenslicht ...
Maffe is bevallen
was bekend dat ze jongen kreegquote:Op zondag 22 juli 2012 23:15 schreef dolfina-chica het volgende:
hoe weten we dat het blauw moet zijn???
ow... wist ik niet!quote:
Idd ik zal even wat anders dan koffie of bier op de sc tafel mieteren.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Papabear het volgende:
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd MM [ afbeelding ]
* Papabear steekt een sigaar op
doe dan de echte:quote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd ik zal even wat anders dan koffie of bier op de sc tafel mieteren.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:44 schreef dolfina-chica het volgende:
ik wil graag een cubaanse.. maar dan wel met een wipskie erbij... zonder ijs.. 1 drupje water....
ooee ik heb nog een wipskie van 25 jaar staan...
![]()
![]()
ben vergeten mijn bestelling door te geven...quote:
lijkt me de perfecte gelegenheid nuquote:Op zondag 22 juli 2012 23:44 schreef dolfina-chica het volgende:
ik wil graag een cubaanse.. maar dan wel met een wipskie erbij... zonder ijs.. 1 drupje water....
ooee ik heb nog een wipskie van 25 jaar staan...
![]()
![]()
Als de overige 3quote:Op zondag 22 juli 2012 23:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
lijkt me de perfecte gelegenheid nu![]()
Maffe .. daar ga je .. voortaan als mama van vijf .. waarvan twee engeltjes, door het leven .. heel veel geluk, wijsheid en geduld gewenst.
geen slecht woord over m'n petekinderen graagquote:
ik vind de glenlivet wel heel erg lekker... en dan wel een ouwe... bij voorkeur... 18 of 21 jaar..quote:Op zondag 22 juli 2012 23:58 schreef Rucky het volgende:
Die is ook goed maar ik hou meer van Ierse whiskey die is wat zachter kwa smaak.
Ik moet maar eens bij je langs kom en.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik vind de glenlivet wel heel erg lekker... en dan wel een ouwe... bij voorkeur... 18 of 21 jaar..
de 12jarige vind ik wat minder...
maar nou moet ik zeggen deze is ook heel goed te doen
Bij mn ouders zet ik dat ding gewoon in de gang. Het is een werkpaard, dus dat magquote:Op zondag 22 juli 2012 21:21 schreef Rucky het volgende:
Het vervelende is dat ik geen schuur heb en bij mijn tuin kan je alleen door het huis heen bereiken.
echt niet...quote:
Dat doet me denken aan een liedje.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bij mn ouders zet ik dat ding gewoon in de gang. Het is een werkpaard, dus dat mag
quote:
Whoehoe! Er is een kindeke geboren op aard!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
ja hoi!
allemaal even meepuffen, maffe ligt te bevallen! ze is op de helft ongeveer![]()
![]()
![]()
![]()
ik deel een hoop!! maar mijn whiskey echt niet!!quote:
Ik doe ook lang met een fles. Ik drink zelden whiskey.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:29 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik deel een hoop!! maar mijn whiskey echt niet!!
is mijn traktatie van tijd tot tijd... ik doe ook mega lang met een fles... deze fles staat ook al bijna een jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |