Slaap lekker kahlie.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef kahlie het volgende:
Heren, ik ga ergens anders liggen... bedje roept!
Groetelz!
Het zal ook eens tijd worden ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
ja hoi!
allemaal even meepuffen, maffe ligt te bevallen! ze is op de helft ongeveer![]()
![]()
![]()
![]()
halverwege de tien cm ontsluiting dusquote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het zal ook eens tijd worden ook.Succes maffe.
Ze is op de helft terwijl de bevalling al een paar dagen duurt?Tot over een paar dagen dus kleinemuts.
Neem aan dat je bedoelt dat de ontsluiting door aan het zetten is en dus op ong. 5 cm zit?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:33 schreef DJMO het volgende:
ja hoi!
allemaal even meepuffen, maffe ligt te bevallen! ze is op de helft ongeveer![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa... maar ik wil slapen niet puffen... turbo-bevallen maar!quote:
Wilde op tijd naar bed maar ja...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:37 schreef kahlie het volgende:
[..]
Jaaaa... maar ik wil slapen niet puffen... turbo-bevallen maar!
Wel fijn dat het van voor-weeen (wat rustig dagen kan duren) naar het echte werk is gegaan!
Doe dat dan, morgen komt je tovenaartje weer thuis. En dan moet je natuurlijk wel uitgerust zijn.quote:
Das morgennacht pasquote:Op zondag 22 juli 2012 21:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe dat dan, morgen komt je tovenaartje weer thuis. En dan moet je natuurlijk wel uitgerust zijn.
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:45 schreef DJMO het volgende:
ik heb net even schaamteloos 14 slagroomsoesjes naar binnen gewerkt... pb heeft er maar ééntje op![]()
gevalletje oops
Dat wordt de komende 3 dagen trainen dus.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Das morgennacht pashoef pas om 10 uur in R'dam te zijn
Ga morgen van 23.00 tot 02.00 ff slapen ofzo
mag 't woordje aard er nog achterquote:
Het is geen kerstmis.quote:
Huh?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat wordt de komende 3 dagen trainen dus.
Jaaaaa maar eerst wachten tot morgenavond, dan komt Merlijn weer thuis en zien we elkaar na 2 weken weerquote:Op zondag 22 juli 2012 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hi Belle!
Alles goed? Bijna naar Disney he?
my badquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |