Hardlopen om de pondjes weer kwijt te raken.quote:
Gewoon veel seksquote:Op zondag 22 juli 2012 21:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hardlopen om de pondjes weer kwijt te raken.
Daar kan je ook een dikke buik van krijgen.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Gewoon veel seks![]()
![]()
en als dat niet helpt, tsja dan maar hardlopen
Das waar hahaquote:Op zondag 22 juli 2012 21:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar kan je ook een dikke buik van krijgen.
wij hebben zo'n banaan in assen rijden... nadeel vind ik wel... als automobilist...quote:Op zondag 22 juli 2012 19:59 schreef frederik het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ligfietsen kun je hier in groningen ook wel eens voorbij zien komen (bouwer zit hier), gaan inderdaad nogal hard
dan weet je zeker waar je wel kijktquote:Op zondag 22 juli 2012 20:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als iemand aan mij vraagt om zijn pc te repareren dan vraag ik ook altijd waar ik niet mag kijken.
Kwam die toch niet? Balen zeg!!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
avond allemaal!
help even onthouden dat ik GEEN afspraken meer maak met mijn maat.. grumble![]()
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wij hebben zo'n banaan in assen rijden... nadeel vind ik wel... als automobilist...
je ziet ze over het hoofd.
[..]
dan weet je zeker waar je wel kijkt
Moet je een dreun lenen?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:07 schreef dolfina-chica het volgende:
avond allemaal!
help even onthouden dat ik GEEN afspraken meer maak met mijn maat.. grumble![]()
kom bij zijn huis... deuren open... hek op slot...quote:
frikandelletje?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:10 schreef Rucky het volgende:
[..]Persoonlijke dingen hou je maar lekker voor je.
quote:
quote:
Welja doe eens gekquote:Op zondag 22 juli 2012 22:38 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan wil jij zeker het volgende.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juli 2012 22:39 schreef DJMO het volgende:
Liefde is ...
Elkaar tijdens een 'discussie' bestoken met de FOK! smiley code om je woorden kracht bij te zetten
en jij mij drie groter.quote:
Nee hoor wees niet bangquote:Op zondag 22 juli 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
@belle: het zijn er 107?Ga je ze alle 107 "liken"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |