zo van slag door de geboorte van 't maffe kind? je vergeet suiker en melkquote:Op maandag 23 juli 2012 07:52 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 maar eens koffie thee en ontbijt op tafel zet
Alstu.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
zo van slag door de geboorte van 't maffe kind? je vergeet suiker en melk![]()
Excuseer!! * belle1608 suiker & melk ook op tafel zetquote:Op maandag 23 juli 2012 08:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
zo van slag door de geboorte van 't maffe kind? je vergeet suiker en melk![]()
Ik heb geen eens tijd om rommel te maken.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:33 schreef DJMO het volgende:
* DJMO grootste beker pakt die ze vinden kan tussen de rommel die rucky heeft gemaakt en halve pot koffie leegmaakt
daar waar de apen wonenquote:Op maandag 23 juli 2012 08:45 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 er vandoor gaat!
@Rucky, in welk deel van R'dam woon jij?
* belle1608 zich straks weer meldt, waarschijnlijk vanaf de SS Rotterdam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar waar de apen wonen
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zal naar je huis zwaaien dan
ik rij langs Blijdorp als het goed is (als ik goed rij haha)
Schiedam maar je hebt me met Merlijn thuis gebracht dus dat had je kunnen weten.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:45 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 er vandoor gaat!
@Rucky, in welk deel van R'dam woon jij?
* belle1608 zich straks weer meldt, waarschijnlijk vanaf de SS Rotterdam![]()
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar waar de apen wonen
Ben jij mijn secretaresse geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Schiedam maar je hebt me met Merlijn thuis gebracht dus dat had je kunnen weten.
nee, ik ben vandaag de verpersoonlijking van de duivel in schaapsklerenquote:
Niet boos worden als je straks in een hoekje zit te huilen.quote:Op maandag 23 juli 2012 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ik ben vandaag de verpersoonlijking van de duivel in schaapsklerenik heb zin om iedereen te plagen ... weest gewaarschuwd dus!
* DJMO zet de ezelmuts op bij ruckyquote:Op maandag 23 juli 2012 09:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet boos worden als je straks in een hoekje zit te huilen.
* dolfina-chica pakt het grootste glas wat ze vinden kanquote:Op maandag 23 juli 2012 08:33 schreef DJMO het volgende:
* DJMO grootste beker pakt die ze vinden kan tussen de rommel die rucky heeft gemaakt en halve pot koffie leegmaakt
oeh lekkerquote:Op maandag 23 juli 2012 09:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica pakt het grootste glas wat ze vinden kan
oee een halve liter
* dolfina-chica vult hem met water
* dolfina-chica gooit hem over djmo heem
als je dan toch alles groot en veel wilt hebben, dan dit ook
Je speelt met vuur.quote:
* DJMO oude krant bij het vuurtje houd en in de kachel gooit ..quote:
Dat is wel weer waar.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO oude krant bij het vuurtje houd en in de kachel gooit ..
lekker zo'n open haardvuurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |