UPS.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, als vervoerder voor pakketje kan ik kiezen tussen DPD en UPS. Bij DPD moet ik 2.95 betalen en bij UPS 3.95.
Welke is de beste?
uit eigen ervaring op het werk kan ik zeggen dat UPS de betere is, wel wat duurder maar stukken beter dan DPD. Nog beter is TNT om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, als vervoerder voor pakketje kan ik kiezen tussen DPD en UPS. Bij DPD moet ik 2.95 betalen en bij UPS 3.95.
Welke is de beste?
Okquote:
DPD ik dus ook niet, en TNT/Post NL kan ik niet kiezenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef Qunix het volgende:
Werkelijk geen idee... UPS was altijd wel ergens in de middag en DPD nooit gedaan. TNT is in de avond bij mij.
Oke, doe ik diequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
uit eigen ervaring op het werk kan ik zeggen dat UPS de betere is, wel wat duurder maar stukken beter dan DPD. Nog beter is TNT om eerlijk te zijn
Nee, want die bladhark is een stinktroll en ik ben jaloersquote:
Ohquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, want die bladhark is een stinktroll en ik ben jaloers
minthy. Ik wil best een keertje dineren met je hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh![]()
En terecht dat jij jaloers bent, dat lokte ik helemaal uit natuurlijk, borderliner dat ik ben
Yup... Niet dat ik ooit in een bios kom/ga komen, maar als je je laat weerhouden door dat soort onzinquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:01 schreef henkde_j het volgende:
En weer lekker doorschieten met die angst
Is goed, maar dan gaan we niet neuken. Mag niet van Rolf. wel kinderachtig overigens, hij gunt mij ook niksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:02 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
minthy. Ik wil best een keertje dineren met je hoor.
Die Amerikanen kunnen een voorbeeld nemen aan de Noren. Dit jaar gewoon weer een politiek kamp op Uttoyaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup... Niet dat ik ooit in een bios kom/ga komen, maar als je je laat weerhouden door dat soort onzin
Ja, die plek zal heus nog een paar jaar beladen zijn maar je verandert er niets mee door niet heen te gaan!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die Amerikanen kunnen een voorbeeld nemen aan de Noren. Dit jaar gewoon weer een politiek kamp op Uttoya
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest lachen in de bioscoop. Want ivm premiere van TDKR kregen we een toneelstukje van Batman en Joker die gingen knokken.
Maar niet voordat een onderbetaalde pubermedewerker van Pathé ons, vanwege Amerika, op het hart drukte dat we niet moesten schrikken want het hoorde erbij!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Slaap lekker schat en onwijs veel plezier met z'n tweetjes!quote:
Ik moest lachen maar ergens kan ik 't me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest lachen in de bioscoop. Want ivm premiere van TDKR kregen we een toneelstukje van Batman en Joker die gingen knokken.
Maar niet voordat een onderbetaalde pubermedewerker van Pathé ons, vanwege Amerika, op het hart drukte dat we niet moesten schrikken want het hoorde erbij!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Slaap lekker!quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:09 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik ga naar bedje toe weltrusten allemaal en Wolfje veel plezier tijdens je vakantie
faceboekquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
komt me heel bekend voor deze flirt....er is al eerder een flirt met een brillenwinkelmedewerkster geweest..... maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk
ik zie het ja, ik denk dus dat een herhaling is...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
faceboek
Wouter Harder Uhm waarom krijg ik het idee dat deze al eerder op de radio is geweest?? Verhaal klinkt zo bekend.
Das raar, zou er niemand meer willen flirten tegenwoordig?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie het ja, ik denk dus dat een herhaling is...
of ze zochten een excuus om haar kekke facebookfoto weer te laten zienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Das raar, zou er niemand meer willen flirten tegenwoordig?![]()
Ik zou ook ophangen als ze zouden bellen, maar dat terzijde
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheidquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of ze zochten een excuus om haar kekke facebookfoto weer te laten zien
Gezellig!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:11 schreef Cee het volgende:
Effe 't huis afstoffen en daarna paupers bekijken op de kerrummis.
quote:Miss Montreal wil presenteren
AMSTERDAM - Zangeres Miss Montreal ziet het wel zitten om een televisieprogramma aan elkaar te praten.
"Het klinkt stom, maar ik denk serieus dat ik goed zou kunnen presenteren. En volgens mij vinden mensen me ook wel grappig om te zien", zegt Miss Montreal, oftewel Sanne Hans in het Parool.
Dat ze stottert, zou voor Sanne geen belemering moeten zijn. "Het is mijn handelsmerk. Vroeger vond ik het kut, maar nu werkt het in mijn voordeel. (...) Ik heb die handicap populair gemaakt. Nu willen mensen bijna stotteren, bij wijze van spreken."
vraag even wanneer ie naar SkyRadio gaatquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik sta hier een paar meter van een glazen bak met onze Domien erin vandaan, de groeten doen van iemand?
Nee?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:28 schreef JDude het volgende:
Tijd voor een Rabberingversie van deze plaat. "Jouw bril is een grote bril".
maar nu niet meer.quote:
Denk dat er idd niet heel veel meer overblijvenquote:Op zondag 22 juli 2012 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sorry? "3FM Presents Valtifest"??![]()
![]()
![]()
Is er nou werkelijk geen enkel festival meer dat niet door 3FM is verneukt?
Ja idd, ik wil beelden, stuur Ramon met de wandelzender op pad pleasequote:
schakel je collega's in! zet ze aan het werk! wij willen beelden! Rámon die josties interviewtquote:Op zondag 22 juli 2012 12:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt wellicht nog, was er gisteravond tenslotte ook gewoon.
Alors de Glibberaar is er ook weerquote:
oe, nog beter nieuws voor je...Barend doet vandaag 15-18u!quote:
twitter:MrsEkdom twitterde op zondag 22-07-2012 om 19:59:50'I follow you darkroom honey' zingt onze oudste zoon tegen onze jongste zoon onder de douche.. Ze luisteren teveel #3FM #zehebbengeenidee reageer retweet
als er nou 6 uur verstreken was...quote:
en die minuten maken precies het verschil tussen wel en geen slotjequote:Op zondag 22 juli 2012 20:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Het scheelt maar een paar minuten
Das koeiepoep!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en die minuten maken precies het verschil tussen wel en geen slotje
correctemundo!quote:
Dank je, ik krijg graag gelijkquote:
ik vlucht zo ook...naar Ranking the Stars en daarna slinger ik nog een filmpje aanquote:Op zondag 22 juli 2012 20:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, ik krijg graag gelijk![]()
Zijn we de enige vanavond? Iedereen naar buiten gevlucht met de Weber onder de arm?
Ja joh, duvel ook maar op!quote:Op zondag 22 juli 2012 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vlucht zo ook...naar Ranking the Stars en daarna slinger ik nog een filmpje aan
nu met Captain Jackquote:Op zondag 22 juli 2012 20:31 schreef _JdM_ het volgende:
Sander Hoogendoorn doet ipv Paul/Timur PSRadio.
Tjibbe op KermisFM nu
Bijnaquote:
Jup, goeie vakantie gehadquote:
Graag gedaanquote:
Idd. We hebben nu al drie keer gehoord dat ie afgelopen weekend een biertje op de kermis in Tilburg heeft gedronken. Wát een weekend, mensen!quote:Op maandag 23 juli 2012 10:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Domien draait wel vaak de leukste plaatjes van de dag, maar die verhalen ertussendoor zijn zo
Minthyquote:
nou, nou... ik vind het nogal wat!quote:Op maandag 23 juli 2012 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. We hebben nu al drie keer gehoord dat ie afgelopen weekend een biertje op de kermis in Tilburg heeft gedronken. Wát een weekend, mensen!
Hey moppie!!quote:
Ja, zaterdagochtend teruggekomen en meteen weer aan het werk op maandag hequote:Op maandag 23 juli 2012 10:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey moppie!!![]()
Moet je gelijk weer aan het werk?
Vervelend...quote:Op maandag 23 juli 2012 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zaterdagochtend teruggekomen en meteen weer aan het werk op maandag he
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Vervelend...![]()
Gelukkig is het toch kutweer op het moment, kan je beter binnen zitten
Wat fijnquote:Op maandag 23 juli 2012 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dit weer meegenomen uit Kroatië
Speciaal voor jullie lieve topiquemensen
Meh, van mij had het een graad of 18 mogen blijven, met af en toe een bui. Ik hou van al dat gezeik op het weerquote:Op maandag 23 juli 2012 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dit weer meegenomen uit Kroatië
Speciaal voor jullie lieve topiquemensen
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, van mij had het een graad of 18 mogen blijven, met af en toe een bui. Ik hou van al dat gezeik op het weer
Gun mij m'n hobbyquote:Op maandag 23 juli 2012 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Paar dagen zomer en het gezeik begint vanzelf wel weer![]()
"Pffffffffff wat is het warm"
Het is ook nooit goed
quote:
Wat heb je nu weer uitgevreten?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh schat, ik moet je nog wat vertellen trouwens....
Ik heb gezoend met een anderquote:
In het buitenland? Dan telt het nietquote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb gezoend met een ander
Maar alleen gezoend (helaas)
Ja dat is dan ook de enige reden waarom veel mensen luisteren, niet om Domien zijn weekendpraatjesquote:Op maandag 23 juli 2012 11:41 schreef minthy het volgende:
Iedereen kan zeveren wat ie wil, maar Domien draait de tofste nummers van de dag![]()
Eigenlijk ook nog het enige programma dat ik met plezier luister
Zelfs dat kan ik prima aanhorenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook de enige reden waarom veel mensen luisteren, niet om Domien zijn weekendpraatjes
Ja in Kroatie, maar het was wel een Nederlandse schonequote:Op maandag 23 juli 2012 11:34 schreef minthy het volgende:
[..]
In het buitenland? Dan telt het niet![]()
En wat een amateur ben je ook, alleen flikflooien...
Ik doe m'n best om de sfeer erin te houdenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:48 schreef CindieY het volgende:
Ah, het is hier zo te zien weer gedaan met de gezelligheid. Ciao
Doeiquote:Op maandag 23 juli 2012 11:48 schreef CindieY het volgende:
Ah, het is hier zo te zien weer gedaan met de gezelligheid. Ciao
Dat klinkt als een pijnlijke ervaringquote:Op maandag 23 juli 2012 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja in Kroatie, maar het was wel een Nederlandse schone
Ja, ik wou wel meer, maar ze zei letterlijk het volgende:
"Als ik morgen niet vroeg op moest staan omdat ik naar huis vertrek in de ochtend, had je bij mij mogen slapen"
Dat was dooddoener 1, dooddoener 2 was:
"Het is voor mij echt een vakantieding, maar als ik je tegenkom in Den Haag zal ik zeker naar je toegaan"
Dooddoener 3:
"Je bent de oudste jongen waarmee ik ooit heb gezoend"
(ik ben 27, zij is 21)
Viel wel mee hoorquote:
Stuur haar een berichtje en eis dat ze komend weekend naar DH komt!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor
Ze kon wel goed zoenen, dus dat maakte alles weer goed
Maar het is de eerste vrouw waar ik sinds lange tijd weer moeite in heb gestopt (in plaats van "simpel zoenen in een discotheek"). Krijg je zo'n reactie
Ik heb niks van haar....quote:Op maandag 23 juli 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Stuur haar een berichtje en eis dat ze komend weekend naar DH komt!
Het eerste dat je moet doen is nummers uitwisselen...quote:Op maandag 23 juli 2012 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb niks van haar....
Maar ik heb haar wel al gevonden op facebook, ouwe stalker dat ik ben
Heb ik gevraagd, maar daarop was haar reactie:quote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Het eerste dat je moet doen is nummers uitwisselen...![]()
Moet ik jou dat nog gaan uitleggen?
Sorry jong, geef het dan maar op... Dat wordt niksquote:Op maandag 23 juli 2012 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik gevraagd, maar daarop was haar reactie:
"Het is voor mij echt een vakantieding, maar als ik je tegenkom zal ik je zeker herkennen..."
Quell FUQ!
I knowquote:Op maandag 23 juli 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong, geef het dan maar op... Dat wordt niks
Gewoon verder zoeken, je komt er vanzelf een tegen die de moeite wel waard isquote:Op maandag 23 juli 2012 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I know
Ik steek nog eens een keer moeite in een vrouw...
Volgende keer steek ik gewoon weer ouderwets wat anders erin
Zo, de toon is gezet
Vind ik ook!quote:Op maandag 23 juli 2012 12:32 schreef alors het volgende:
Dit had van mij best nog een week megahit mogen zijn
Ja!quote:
quote:
Bedankt hequote:
Ik ben niet zo goed in terugschelden alleenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zal je leren, ontzettende bladhark
Vind ik jammer... Als wolfje weer terug is, moet je maar bij hem in de leerquote:Op maandag 23 juli 2012 14:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in terugschelden alleen
Blijheid alom. Echt, ik kan deze plaat 1000 keer horen en dan nog verveelt ie me niet. Gebeurt niet vaak.quote:
Hier ook! Kan me zelfs in de winter uit een flinke dip halen, er zijn niet veel nummers die dat voor elkaar krijgenquote:Op maandag 23 juli 2012 14:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Blijheid alom. Echt, ik kan deze plaat 1000 keer horen en dan nog verveelt ie me niet. Gebeurt niet vaak.
Vriezen vind ik wat overdreven, daar genieten anderen van en wordt er weinig gezeverd...quote:Op maandag 23 juli 2012 14:27 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben die zon en temperatuur alweer zat. Van mij mag het gaan vriezen.
Wintersportquote:Op maandag 23 juli 2012 14:27 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben die zon en temperatuur alweer zat. Van mij mag het gaan vriezen.
Is voorlopig ook goed. De komende weken ben ik vrij veel buiten en met dit weer word ik daar niet vrolijk van.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Vriezen vind ik wat overdreven, daar genieten anderen van en wordt er weinig gezeverd...
Doe mij maar een graad of 17, af en toe een spoelbui en veel wind. Komend weekend weer, als alles goed gaat
ik ben ff te lui om terug te lezen of dit al gepost is, maar Timurlovers, maar vooral Domienhaters, kunnen de komende 3weekenden tussen 12 en 15u lekker naar buiten!twitter:Domien twitterde op maandag 23-07-2012 om 09:08:27Start radiomarathon! Met de komende drie weken @Work3FM, Timur Open Radio en een beetje de Coen en Sander Show. Lekker! reageer retweet
Gelukkig ben ik dan op vakantie.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben ff te lui om terug te lezen of dit al gepost is, maar Timurlovers, maar vooral Domienhaters, kunnen de komende 3weekenden tussen 12 en 15u lekker naar buiten!twitter:Domien twitterde op maandag 23-07-2012 om 09:08:27Start radiomarathon! Met de komende drie weken @Work3FM, Timur Open Radio en een beetje de Coen en Sander Show. Lekker! reageer retweet
Ik had vandaag ook Q opstaan (totdat m'n snel-afgeleide collega de radio afzettequote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef minthy het volgende:
Dat Vengaboys-achtige nummer
Laat maar, Q staat hier op![]()
twitter:MrsEkdom twitterde op maandag 23-07-2012 om 18:55:10Hallo #Loosdrecht (se) scheepsmakers. We varen net een gat in het polyester. Is er iemand die dat op (zeer) korte termijn kan fixen?
blub reageer retweet
fuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
Hahah ik hoorde dat nummer laatst ook en ik moest hardop lachenquote:Op maandag 23 juli 2012 18:22 schreef minthy het volgende:
Dat Vengaboys-achtige nummer
Laat maar, Q staat hier op![]()
Gelukkig zijn de Spelen aan de gang.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
Q is goed te doen vandaag, al hebben ze nu Carly Ray Jepsen opstaan. Geeft niks, ik maak ook wel eens een foutjequote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook Q opstaan (totdat m'n snel-afgeleide collega de radio afzette). Top 500 van de zomer. Ik lees hier dat ik Here Comes The Sun heb gemist maar gelukkig kwam ie ook bij Q voorbij.
M'n hoofd is roodverbrand. Au aua uauauauauau. Au.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
Geen idee, ben het vergeten, zo dement als een deur. Komt door m'n leeftijd, gok ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah ik hoorde dat nummer laatst ook en ik moest hardop lachenvan wie is dat nou dan?
En dan wordt het ook nog eens prutweerquote:Op maandag 23 juli 2012 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
Domien is wel een sgatje heur!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:57 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan wordt het ook nog eens prutweer
twitter:Domien twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:44:49@CarolineVanZijl Ik ben al een week extreem stijf. #GOEDEMIDDAAAAAG reageer retweet
twitter:CarolineVanZijl twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:46:46@Domien Daar was vannacht anders niks van te merken. #PADAMPOETSJ reageer retweet
quote:Op maandag 23 juli 2012 20:49 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Domien twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:44:49@CarolineVanZijl Ik ben al een week extreem stijf. #GOEDEMIDDAAAAAG reageer retweet
twitter:CarolineVanZijl twitterde op maandag 23-07-2012 om 20:46:46@Domien Daar was vannacht anders niks van te merken. #PADAMPOETSJ reageer retweet
![]()
Ja, vind ik wel!!quote:
Zit op het werk, vandaar mijn afwezigheidquote:
twitter:Robstenders twitterde op maandag 23-07-2012 om 09:04:39Wel freakolympics maar non stop vandaag. Lijf en leden hebben ernstig geen zin in me reageer retweet
de beat is dan wel weer lekker.quote:
Neequote:
quote:
Mocht je je vriendin helpen op het werk?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net 4 uur bovenop een metershoog apart vaag springkussen gestaan en geholpen, ben wel kapot nu![]()
Ja, hoe raad je datquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht je je vriendin helpen op het werk?
Lief!!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef borisz het volgende:
Nog maar eens de beesten spammen
[ afbeelding ]
Ik onthou gewoon waar je vriendin werkt, zeer goed geheugen wat dat soort dingen betreftquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, hoe raad je dat
Normaliter zit ze op de receptie, vanavond eventjes niet.
Dit enorm gevaarte was het
http://www.augie.nl/top_a(...)s/base_jump/648/5/39
Haha tofquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik onthou gewoon waar je vriendin werkt, zeer goed geheugen wat dat soort dingen betreft
Soms wel, maar vaak ook niet... Vooral bij tentamens erg onhandig, omdat ik de lesstof niet goed onthouquote:
Das minder iddquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms wel, maar vaak ook niet... Vooral bij tentamens erg onhandig, omdat ik de lesstof niet goed onthou
quote:
Wat schattigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:50 schreef henkde_j het volgende:
[ http://img641.imageshack.us/img641/3286/48402442903660713942714.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:50 schreef henkde_j het volgende:
[ http://img641.imageshack.us/img641/3286/48402442903660713942714.jpg (copy/paste deze link) ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |