UPS.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, als vervoerder voor pakketje kan ik kiezen tussen DPD en UPS. Bij DPD moet ik 2.95 betalen en bij UPS 3.95.
Welke is de beste?
uit eigen ervaring op het werk kan ik zeggen dat UPS de betere is, wel wat duurder maar stukken beter dan DPD. Nog beter is TNT om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, als vervoerder voor pakketje kan ik kiezen tussen DPD en UPS. Bij DPD moet ik 2.95 betalen en bij UPS 3.95.
Welke is de beste?
Okquote:
DPD ik dus ook niet, en TNT/Post NL kan ik niet kiezenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef Qunix het volgende:
Werkelijk geen idee... UPS was altijd wel ergens in de middag en DPD nooit gedaan. TNT is in de avond bij mij.
Oke, doe ik diequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
uit eigen ervaring op het werk kan ik zeggen dat UPS de betere is, wel wat duurder maar stukken beter dan DPD. Nog beter is TNT om eerlijk te zijn
Nee, want die bladhark is een stinktroll en ik ben jaloersquote:
Ohquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, want die bladhark is een stinktroll en ik ben jaloers
minthy. Ik wil best een keertje dineren met je hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh![]()
En terecht dat jij jaloers bent, dat lokte ik helemaal uit natuurlijk, borderliner dat ik ben
Yup... Niet dat ik ooit in een bios kom/ga komen, maar als je je laat weerhouden door dat soort onzinquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:01 schreef henkde_j het volgende:
En weer lekker doorschieten met die angst
Is goed, maar dan gaan we niet neuken. Mag niet van Rolf. wel kinderachtig overigens, hij gunt mij ook niksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:02 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
minthy. Ik wil best een keertje dineren met je hoor.
Die Amerikanen kunnen een voorbeeld nemen aan de Noren. Dit jaar gewoon weer een politiek kamp op Uttoyaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup... Niet dat ik ooit in een bios kom/ga komen, maar als je je laat weerhouden door dat soort onzin
Ja, die plek zal heus nog een paar jaar beladen zijn maar je verandert er niets mee door niet heen te gaan!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die Amerikanen kunnen een voorbeeld nemen aan de Noren. Dit jaar gewoon weer een politiek kamp op Uttoya
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest lachen in de bioscoop. Want ivm premiere van TDKR kregen we een toneelstukje van Batman en Joker die gingen knokken.
Maar niet voordat een onderbetaalde pubermedewerker van Pathé ons, vanwege Amerika, op het hart drukte dat we niet moesten schrikken want het hoorde erbij!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Slaap lekker schat en onwijs veel plezier met z'n tweetjes!quote:
Ik moest lachen maar ergens kan ik 't me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest lachen in de bioscoop. Want ivm premiere van TDKR kregen we een toneelstukje van Batman en Joker die gingen knokken.
Maar niet voordat een onderbetaalde pubermedewerker van Pathé ons, vanwege Amerika, op het hart drukte dat we niet moesten schrikken want het hoorde erbij!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Slaap lekker!quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:09 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik ga naar bedje toe weltrusten allemaal en Wolfje veel plezier tijdens je vakantie
faceboekquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
komt me heel bekend voor deze flirt....er is al eerder een flirt met een brillenwinkelmedewerkster geweest..... maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk
ik zie het ja, ik denk dus dat een herhaling is...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
faceboek
Wouter Harder Uhm waarom krijg ik het idee dat deze al eerder op de radio is geweest?? Verhaal klinkt zo bekend.
Das raar, zou er niemand meer willen flirten tegenwoordig?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie het ja, ik denk dus dat een herhaling is...
of ze zochten een excuus om haar kekke facebookfoto weer te laten zienquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Das raar, zou er niemand meer willen flirten tegenwoordig?![]()
Ik zou ook ophangen als ze zouden bellen, maar dat terzijde
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheidquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of ze zochten een excuus om haar kekke facebookfoto weer te laten zien
Gezellig!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:11 schreef Cee het volgende:
Effe 't huis afstoffen en daarna paupers bekijken op de kerrummis.
quote:Miss Montreal wil presenteren
AMSTERDAM - Zangeres Miss Montreal ziet het wel zitten om een televisieprogramma aan elkaar te praten.
"Het klinkt stom, maar ik denk serieus dat ik goed zou kunnen presenteren. En volgens mij vinden mensen me ook wel grappig om te zien", zegt Miss Montreal, oftewel Sanne Hans in het Parool.
Dat ze stottert, zou voor Sanne geen belemering moeten zijn. "Het is mijn handelsmerk. Vroeger vond ik het kut, maar nu werkt het in mijn voordeel. (...) Ik heb die handicap populair gemaakt. Nu willen mensen bijna stotteren, bij wijze van spreken."
vraag even wanneer ie naar SkyRadio gaatquote:Op zaterdag 21 juli 2012 14:45 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik sta hier een paar meter van een glazen bak met onze Domien erin vandaan, de groeten doen van iemand?
Nee?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:28 schreef JDude het volgende:
Tijd voor een Rabberingversie van deze plaat. "Jouw bril is een grote bril".
maar nu niet meer.quote:
Denk dat er idd niet heel veel meer overblijvenquote:Op zondag 22 juli 2012 09:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sorry? "3FM Presents Valtifest"??![]()
![]()
![]()
Is er nou werkelijk geen enkel festival meer dat niet door 3FM is verneukt?
Ja idd, ik wil beelden, stuur Ramon met de wandelzender op pad pleasequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |