UPS.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, als vervoerder voor pakketje kan ik kiezen tussen DPD en UPS. Bij DPD moet ik 2.95 betalen en bij UPS 3.95.
Welke is de beste?
uit eigen ervaring op het werk kan ik zeggen dat UPS de betere is, wel wat duurder maar stukken beter dan DPD. Nog beter is TNT om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, als vervoerder voor pakketje kan ik kiezen tussen DPD en UPS. Bij DPD moet ik 2.95 betalen en bij UPS 3.95.
Welke is de beste?
Okquote:
DPD ik dus ook niet, en TNT/Post NL kan ik niet kiezenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:58 schreef Qunix het volgende:
Werkelijk geen idee... UPS was altijd wel ergens in de middag en DPD nooit gedaan. TNT is in de avond bij mij.
Oke, doe ik diequote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
uit eigen ervaring op het werk kan ik zeggen dat UPS de betere is, wel wat duurder maar stukken beter dan DPD. Nog beter is TNT om eerlijk te zijn
Nee, want die bladhark is een stinktroll en ik ben jaloersquote:
Ohquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, want die bladhark is een stinktroll en ik ben jaloers
minthy. Ik wil best een keertje dineren met je hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh![]()
En terecht dat jij jaloers bent, dat lokte ik helemaal uit natuurlijk, borderliner dat ik ben
Yup... Niet dat ik ooit in een bios kom/ga komen, maar als je je laat weerhouden door dat soort onzinquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:01 schreef henkde_j het volgende:
En weer lekker doorschieten met die angst
Is goed, maar dan gaan we niet neuken. Mag niet van Rolf. wel kinderachtig overigens, hij gunt mij ook niksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:02 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
minthy. Ik wil best een keertje dineren met je hoor.
Die Amerikanen kunnen een voorbeeld nemen aan de Noren. Dit jaar gewoon weer een politiek kamp op Uttoyaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup... Niet dat ik ooit in een bios kom/ga komen, maar als je je laat weerhouden door dat soort onzin
Ja, die plek zal heus nog een paar jaar beladen zijn maar je verandert er niets mee door niet heen te gaan!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die Amerikanen kunnen een voorbeeld nemen aan de Noren. Dit jaar gewoon weer een politiek kamp op Uttoya
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest lachen in de bioscoop. Want ivm premiere van TDKR kregen we een toneelstukje van Batman en Joker die gingen knokken.
Maar niet voordat een onderbetaalde pubermedewerker van Pathé ons, vanwege Amerika, op het hart drukte dat we niet moesten schrikken want het hoorde erbij!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Slaap lekker schat en onwijs veel plezier met z'n tweetjes!quote:
Ik moest lachen maar ergens kan ik 't me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest lachen in de bioscoop. Want ivm premiere van TDKR kregen we een toneelstukje van Batman en Joker die gingen knokken.
Maar niet voordat een onderbetaalde pubermedewerker van Pathé ons, vanwege Amerika, op het hart drukte dat we niet moesten schrikken want het hoorde erbij!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Slaap lekker!quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:09 schreef Evertjan het volgende:
mensen ik ga naar bedje toe weltrusten allemaal en Wolfje veel plezier tijdens je vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |