luchtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:50 schreef xFriendx het volgende:
Klef, kroelen, knuffelen, lief zijn, whatever floats our boats
true. ik vind het alleen een verschrikkelijk woord, don't ask.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik ben graag lief voor mensen om wie ik geeflief zijn kan best oke zijn
eensch! en irl laat ik niet graag weten dat ik graag lief ben voor mensen om me heen, dus ik snap je wel, denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:55 schreef dawg het volgende:
[..]
true. ik vind het alleen een verschrikkelijk woord, don't ask.
en dat ondanks de drank.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
eensch! en irl laat ik niet graag weten dat ik graag lief ben voor mensen om me heen, dus ik snap je wel, denk ik
Bohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef Casie het volgende:
Ben een reis door schotland aan het boeken en aan het uitzoeken waar ik allemaal naar toe wil![]()
Mis alleen de meet erdoor, dus ik kan uit het lijstje.
dus toch een koormeisje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef Casie het volgende:
Ben een reis door schotland aan het boeken en aan het uitzoeken waar ik allemaal naar toe wil![]()
Mis alleen de meet erdoor, dus ik kan uit het lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het verband tussen een koormeisje en Schotland?quote:
Schotlandquote:
Ik wil ook naar schotlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen een koormeisje en Schotland?
[..]
Schotland![]()
Wil daar al zo lang heen en nu gewoon besloten te boeken en in mijn eentje rond te gaan reizen. Stomme vrienden die alleen naar warme plekken willen
is er niet. iets het tegendeel bewijzen op een meet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Ik had best met je mee gewild, maarja. Ik ga al zeilen in griekenlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Schotland![]()
Wil daar al zo lang heen en nu gewoon besloten te boeken en in mijn eentje rond te gaan reizen. Stomme vrienden die alleen naar warme plekken willen
Ayumuquote:
Komen vast nog wel andere meetsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
is er niet. iets het tegendeel bewijzen op een meet?
veel plezier trouwens, klinkt tof, schotland.
Nee Tuinisie dus in de achtertuinquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ayumu
Waar in tunesie?
Mijn ex had een huis in het noorden, heerlijke vakantie gehad daar, alleen jammer dat je daar 23 uur per dag verplicht bij familie zat. Zelfs een keer ziek thuis geleven, 'mooi, kun jij op de kinderen passen'. Ik was alleen alleen op t toilet
ooh ik dacht dat dat een typfout wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee Tuinisie dus in de achtertuinIk ben er nog nooit geweest in het echte Tunesie
Hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat dat een typfout was
Maar goed, tunesie is ook tof. Ik heb alleen voor sommige dingen écht de verkeerde vent gekozen..quote:
Het gaat redelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar goed, tunesie is ook tof. Ik heb alleen voor sommige dingen écht de verkeerde vent gekozen..
Die krijg ik daar dus met nog geen mogelijkheid heen
alles goed verder?
Kan gewoon beter en strontziek op het momentquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dieklinkt niet positief
Ik ben toe aan vakantie, gelukkig vertrekken we morgen
beterschap dan maarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kan gewoon beter en strontziek op het momentWaar gaat de reis heen?
heb je al gehad?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:26 schreef Capstan het volgende:
Ik ben ook wel aan vakantie toe.
Ach, december is het ook weer zo
Toch niet in Desenzano del Garda toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
beterschap dan maar
Italiaanse alpen deze maand
is 3 weken per jaar niet wat weinig?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, heel bewust niet in de zomer
Ik neem altijd drie weken eind december/begin januari.
neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Toch niet in Desenzano del Garda toch?
Ik heb tussendoor nog wel wat vrije dagen, maar nooit meer dan drie achter elkaar. Anders kan ik dan mijn drie weken niet opnemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is 3 weken per jaar niet wat weinig?
Ik had begin dit jaar een week, nu 2 weken, in augustus een week en in december weer een week
oohw.. Ik heb 8 weken ofzo.. Plus overwerkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb tussendoor nog wel wat vrije dagen, maar nooit meer dan drie achter elkaar. Anders kan ik dan mijn drie weken niet opnemen.
Tja, daar kom ik bij lange na niet aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oohw.. Ik heb 8 weken ofzo.. Plus overwerk
Da's het betere werk!quote:
Dat was ook een leugen joh.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Da's het betere werk!
Ik heb trouwens niks meer meegekregen van die update waar je het laatst over had
Welke update?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Da's het betere werk!
Ik heb trouwens niks meer meegekregen van die update waar je het laatst over had
Dat is ook een heel fraaie update! Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:45 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik vermoed een update over m'n date?
In dat geval zie ik haar morgen waarschijnlijk weer. Ik ga naar een optreden daar in de buurt (Slagsmalsklubben yeah) , en zij is op tijd klaar met werken
Fuck it, ik zeg die meet af en ga met je mee naar Schotland.quote:
Ow datquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is ook een heel fraaie update! Veel plezier alvast
Maar ik bedoelde een bepaalde Facebook-update waar je het over had
Ik heb er onlangs wel één langs zien komen, en ik ga er dan maar even vanuit dat we het daarover hebben, en niet dat er nóg eentje is ontstaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat
Er is een nieuw Fok koppel, maar dat was al gepost hier ook dacht ik
Nee dat zal 'm wel zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb er onlangs wel één langs zien komen, en ik ga er dan maar even vanuit dat we het daarover hebben, en niet dat er nóg eentje is ontstaan
Zo laat/vroeg* nog?quote:
Ja ben net pas thuis dus als ze eerder kwam was raar geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo laat/vroeg* nog?
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Ah.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ben net pas thuis dus als ze eerder kwam was raar geweest
Maakt mij niet uit, zolang het maar de higlands zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fuck it, ik zeg die meet af en ga met je mee naar Schotland.
De highlands
We gaan wel naar Glenfinnan dan he?
faxie!quote:
hoi, ja ik was met een grote boog om je auto heengereden, en toen ben ik tegen een andere auto aangereden.quote:
Lichtelijk herkenbaarquote:
Dat volgooien met koffie lukt hier ook aardig. Werkze!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Lichtelijk herkenbaar
Nu me even volgooien met koffie in mijn pauze
Schotlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Schotland![]()
Isle of Skye is ook een mooie plek. Misschien dat je de Skye Games mee kunt pakken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, zolang het maar de higlands zijn(genant hoevaak ik schotse films heb gekeken
)
De planning is tot nu toe: Edingburgh- Nairn- Inverness- John O' Goats- en dan naar de isles of skye maar via welke route ga ik morgen uitzoeken.
Eerste keer dat ik zelfs de hele rondreis uitzoek en regel dus wordt spannend.
Van zeven tot vijfquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat volgooien met koffie lukt hier ook aardig. Werkze!Tot hoe laat moet je?
Na uitgebreid proeven vind ik die Talisker toch niet zó.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Isle of Skye is ook een mooie plek. Misschien dat je de Skye Games mee kunt pakken.
Chick, kom jij ook vandaag? Ja toch?quote:
Nee, noodgeval op het werk, moet werken dusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick, kom jij ook vandaag? Ja toch?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik luister nu "In de Manenschijn" in de hoempapa versie!
Sucksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, noodgeval op het werk, moet werken dus.
Ja! Maar de collega waar ik voor inval doet ook veel voor mij, vandaar.quote:
Slappe friet!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Maar de collega waar ik voor inval doet ook veel voor mij, vandaar.
Ik heb dat werkelijk waar gegeten samen met koude kroketten en vermoedelijk zijn we daar alledrie in totaal 5 dagen ofzo van out geweest.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dat werkelijk waar gegeten samen met koude kroketten en vermoedelijk zijn we daar alledrie in totaal 5 dagen ofzo van out geweest.Gelukkig had ik jouw kusjes.
Nieuwe talenten aan het ontdekken Hups?quote:
Ik wist ook de pincode van mijn pinpas niet meer.quote:
Ik heb geen idee wat Talisker is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Na uitgebreid proeven vind ik die Talisker toch niet zó.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Talisker is.
Maar hoe was je vakantie?
Dank je wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:55 schreef Partyboy1991 het volgende:
En ik wil barfen maar dat lukt niet
Heel veel (non-alcohol) drinken, koffie en de hele dag geen fuck doen. Dat is wat ik nu het liefst doe.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:28 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Is wel t beste om te doen als je niet lekker bent
Pics van je kitten!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:27 schreef MohMi het volgende:
Ik hou van luie weekend ochtenden, ik heb nu al vijf keer succesvol uitgesteld om te gaan douchen. Nu wilde ik dan écht gaan douchen, nu kan het niet want er ligt een kitten über snoezig op schoot te slapen. Potjandorie, wat jammer, zeg![]()
Koffie gaat dr wel in ja, pittige zooi ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:35 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Heel veel (non-alcohol) drinken, koffie en de hele dag geen fuck doen. Dat is wat ik nu het liefst doe.
Nasi.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:36 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Koffie gaat dr wel in ja, pittige zooi ook
verkouden...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat een suf boeltje hier, is niemand wakker zeker?
I love when that happens!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:32 schreef muhahaha het volgende:
Mijn nieuwe bril + zonnebril zijn nu al klaar, sneller dan verwacht
quote:
Mogguh!quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
I love when that happens!Straks pics!
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[..]
Mogguh!
Lieffffquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[..]
Mogguh!
Yyeaaaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[..]
Mogguh!
Is ze ookquote:
Jij kwam komende week kijken, hé?quote:
Ook als dat betekent dat je soms thuiskomt en twee plantjes mist, je post half opgevreten aantreft (papier-fase is godzijdank na twee dagen voorbij *klopt af*) en de keukenvloer onder de opengereten koffiepads ligt?quote:
Ja, want kittenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ook als dat betekent dat je soms thuiskomt en twee plantjes mist, je post half opgevreten aantreft (papier-fase is godzijdank na twee dagen voorbij *klopt af*) en de keukenvloer onder de opengereten koffiepads ligt?![]()
Koffiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mogguh!Wij begroeten u met kittens en koffie!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie
Heb ik jou gister in Nijmegen nog proberen te hosselen?
Val jij op vrouwen van 180 kilo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie
Heb ik jou gister in Nijmegen nog proberen te hosselen?
Door niemand gehosseld andersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister laat op de avond misschien wel
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister laat op de avond misschien wel
Nou ja ik was al vanaf 4 uur 's middags aan het zuipen.quote:
Eerst voor het gemeentehuis en daarna ergens in een of andere suffe tent... toen maar naar huis gegaanquote:
Ken het, ik had gister in zo'n zelfde toestand een TOP Den Bosch-topic meet; ik kwam binnenrennen want moest vreselijk plassen, bestelde een rondje bier, gooide em naar achter en ging naar huis omdat ik niet meer konquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja ik was al vanaf 4 uur 's middags aan het zuipen.
Dus dan tegen een uur of 1 vind ik iedereen lief he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's middags eigenlijk door de hele stad heen geweest, 's avonds rond een uur of 8 in het feestpaleis terecht gekomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerst voor het gemeentehuis en daarna ergens in een of andere suffe tent... toen maar naar huis gegaan![]()
Jij?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ken het, ik had gister in zo'n zelfde toestand een TOP Den Bosch-topic meet; ik kwam binnenrennen want moest vreselijk plassen, bestelde een rondje bier, gooide em naar achter en ging naar huis omdat ik niet meer konIk word oud (lees; zo'n mietje)
Je gooide meteen een rondje bier naar achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect
Dei suffe tent bedoel ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
's middags eigenlijk door de hele stad heen geweest, 's avonds rond een uur of 8 in het feestpaleis terecht gekomen.
Toen werd ik soort van gehosseld door een chick die al een vriend bleek te hebben, raakte ik mijn maten kwijt, en heb haar, galant als ik ben natuurlijk, nog naar de molenstraat gebracht, die wist ze niet te vinden zelf.
Daar kwam ik nog een oud collega tegen, daar nog een uurtje staan drinken met hem. Toen had ik dus de bus gemist en heb maar een taxi naar huis genomen.
Zo voelde het wel gisteravond en vanochtendquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gooide meteen een rondje bier naar achter?
Respect
Dus je was zo dichtbij en ik heb je niet eens aangesproken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Dei suffe tent bedoel ikFeestpaleis whehe
Haha, ik had vanmorgen wonderbaarlijk genoeg nergens last vanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo voelde het wel gisteravond en vanochtend
Ik kom er meestal ook wel katervrij vanaf, vanochtend helaas minder mazzel, maar niets dat twee paracetamollekes niet kunnen oplossenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ik had vanmorgen wonderbaarlijk genoeg nergens last van
Ik sta zelden tussen een groep meidenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je was zo dichtbij en ik heb je niet eens aangesproken.
Je stond toch niet in dat groepje meiden voor aan he?
Stond er iig niet tussenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, ik ving namelijk wel op dat die uit utrecht kwamen
Nee, niet zo goed. 63 katten, waaronder 23 kittens verzorgd. Gaat je niet in je koude kleren zitten.quote:
Nou ja, dat kan niet he. Ik heb al een bos bloemen voor je gehaald.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Weet niet of ik ga.. reizen is echt verdomde duur...
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan niet he. Ik heb al een bos bloemen voor je gehaald.
Nee dat had ik me vast nog wel kunnen herinneren dan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:49 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
o jee... maar misschien ben jij wel de kerel die ik gister sloeg
Goed bezig.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
DE EPISCHE DOLFIJNENPARASOL STAAT STEVIG OP MIJN BALKON HOOR!!
Ik herhaal:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat had ik me vast nog wel kunnen herinneren dan.
Maar goed om te weten dat je zo agressief bent
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik herhaal:
Kan ik ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gooide meteen een rondje bier naar achter?
Respect
Ze hebben het dus even snel kapotgemaakt en dat ontdek jij vannacht pas?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hier is het luchtbed goedgekeurd door charlie en sheldon
Scheelt het geld voor je als naar station Tiel reist? Kan ik je daar wel oppikken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:52 schreef Evie het volgende:
[..]het was terecht en ik sloeg niet hard
![]()
Maargoed..
[..]hahahahaha
17 euro en 17 minuten lopen hmz... ik zie een patroon![]()
Ik zal even kijken of ik nog iets lekkers heb voor jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben het dus even snel kapotgemaakt en dat ontdek jij vannacht pas?![]()
Roy neem je ook een fles van iets wat lekker is om te shotten (geen sambuca) mee?
Kijk eens aan!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scheelt het geld voor je als naar station Tiel reist? Kan ik je daar wel oppikken.
Of eventueel station Geldermalsen
Ik kreeg shotglazen van mijn ma!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal even kijken of ik nog iets lekkers heb voor je
Geldermalsen scheelt aanzienlijk!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scheelt het geld voor je als naar station Tiel reist? Kan ik je daar wel oppikken.
Of eventueel station Geldermalsen
Als dat geen neuken wordtquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk eens aan!
Dat komt dus helemaal goed!!
Ga ik de suikerklontjes vast verstoppen
Ghehehequote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]doe maar.. heb gister mn beste vriend al mega boos gemaakt door een fristi en chocomel te gaan drinken
oeps.... maar dan moet ik wel heel veel lachen is leuk
Rij nou maar met Royke mee! Hij is lief en schrikt niet zo snelquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:57 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Nee man straks schrikt ie van mn gezicht rijdt ie zo door zonder me
Dan moet je maar een echte auto nemenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de auto is zo'n gedoe joh, slecht voor mijn rug
Met suiker.. als dat geen diabetes wordtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik zou de afzeik posts bewaren totdat ik er ben met de drank Hupsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je maar een echte auto nemen![]()
Honda_!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Met suiker.. als dat geen diabetes wordt![]()
whehehe
Dat is idd wel ernstig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Goed punt!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou de afzeik posts bewaren totdat ik er ben met de drank Hups
Jawel, maar die enkele posts waarin je dat zegt wegen niet op tegen de andere hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed punt!!
De post waarin ik zeg dat je heel lief bent heb je zeker niet gezien?
Men plaagt wie men lief heeftquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, maar die enkele posts waarin je dat zegt wegen niet op tegen de andere he
Uurtje of 5 ofzo? Gaan we daarna romantisch met Huppel er bij wat eten bij de italiaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:00 schreef Evie het volgende:
Maar euhm hoe laat wordt suikervrije bitch hier verwacht in het o zo mooie geldermalsen?
Vergeet die kreupele zoon van mij nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uurtje of 5 ofzo? Gaan we daarna romantisch met Huppel er bij wat eten bij de italiaan
Oh ja, en met huppelkind er bij natuurlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet die kreupele zoon van mij niet
Is goed!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uurtje of 5 ofzo? Gaan we daarna romantisch met Huppel er bij wat eten bij de italiaan
Gaan er verder nog meer mensen mee?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet die kreupele zoon van mij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Is goed!!
[..]
Gaan er verder nog meer mensen mee?De hechtingen gaan er woensdag pas uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, niet dat ik weet iig
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Komt de rest van die maffe mensen niet?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hechtingen gaan er woensdag pas uit![]()
Heb je al enig idee hoe veel er komen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hechtingen gaan er woensdag pas uit![]()
Als het goed is wel alleen geen idee hoe laatquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt de rest van die maffe mensen niet?
Nope en ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je al enig idee hoe veel er komen?
En heb je ruimte genoeg voor mijn kingsize 2persoons luchtbed?
WT jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:08 schreef Royco1 het volgende:
WT komt toch zeker wel?
En C_A toch ook wel
Handig!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:10 schreef Evie het volgende:
Grmbl mn telefoonoplader op mn stage laten liggen.. naja zie hem over 5 weken oid vast wel weer of niet
Dat sowieso!!quote:
Geen idee maar dat gaat over de meet van 11 aug. We hebben het nu over het feestje bij mij vandaagquote:
quote:
Ow dat wist ik nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee maar dat gaat over de meet van 11 aug. We hebben het nu over het feestje bij mij vandaag
Geeft niet hoor schatquote:
Maak je geen zorgen.. mijn huis is alles behalve netjes atm.. een grote chaosquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:12 schreef Royco1 het volgende:
Oh en niet op de bende in mijn auto letten Evie.
Afgezien daar van ben ik best netjes, auto schiet er alleen altijd bij in bij het schoonmaken
Waarom herken ik ditquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:12 schreef Royco1 het volgende:
Oh en niet op de bende in mijn auto letten Evie.
Afgezien daar van ben ik best netjes, auto schiet er alleen altijd bij in bij het schoonmaken
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom herken ik dit
Mijn auto is 1 grote tyfesbende.
Fiets erin pakjes sjek overal, mac donalds zakjes hahaha.
Stapels bladmuziek en de rest...
Wat zeg je striptease??quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Gaan jullie voor mij vanavond wel een live stream opzetten met beelden van dronken jullie omdat ik moet werken? Phulease?
[ afbeelding ]
wij gaan als echte fokkers natuurlijk de hele avond gewoon in het topic zitten hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Gaan jullie voor mij vanavond wel een live stream opzetten met beelden van dronken jullie omdat ik moet werken? Phulease?
[ afbeelding ]
Sambal.. met sambal met sambal of otrivin?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:17 schreef Partyboy1991 het volgende:
Iemand een tip tegen een verstopte neus?
Ik ben nogal een beetje muzikaal bezig meestal.quote:
Uhu ik eet al pittig --> hogere hartslag --> meer bloedlichamen ---> meer zuurstofquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Sambal.. met sambal met sambal of otrivin?
Wat bespeel/zing etc je dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben nogal een beetje muzikaal bezig meestal.
Is ook eigenlijk mijn enige hobby
En ipv te slepen met die zooi laat ik het maar in de auto tegenwoordig
Ik moet komen van Royquote:
Dan moet ie vragen of ie ook mag komenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh hij wil ook komen hups.. hij zet zn puppyoogjes op
Alles staat al klaar voor jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hondje, wat een schatje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan idd heel goed via een live stream.quote:
You make me proudquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij gaan als echte fokkers natuurlijk de hele avond gewoon in het topic zitten he
Ik geloof niet dat het zo werkt!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:18 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Uhu ik eet al pittig --> hogere hartslag --> meer bloedlichamen ---> meer zuurstof
1 lepel sambal zometeen
Die fiets in een auto ben je niet verbaasd over?quote:
Nee niet echt hahaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die fiets in een auto ben je niet verbaasd over?
quote:
Ja he?quote:
Piano.quote:
Wat voor vleugel heb je?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
Piano.
En op dit moment euhm.
Coverband pop/rock
Musical project tot volgend jaar.
Tsjechov project tot 25 augustus
gospelkoor
bandje van kerk.
Meer dan genoeg om me van de straat te houden iig.
Synthesizer Yamaha S90ESquote:
Workaholic .. niet steeds over je werk praten!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Noordvleugel zit hier naast me aan het gebouw
wat voor stream?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy, ik gooi vanavond wel even een stream aan he
Hahahahaha kom je straks wel op terugquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat ging doen.
Maar ik wil best voor jou een keer een prive striptease doen
Even kijken hoe Celtic het doet tochquote:
Uhm, gezien de hoeveel drank die ik net ingepakt heb gaat hem dat niet worden hupsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Overigens ben ik niet van plan dronken te worden
Is niet mn werk aap!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:23 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Workaholic .. niet steeds over je werk praten!
Heb jij mij ooit echt strontlazarusdronken gezien?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, gezien de hoeveel drank die ik net ingepakt heb gaat hem dat niet worden hups
Oh en om 5 uur is Feyenoord-Dordrechtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even kijken hoe Celtic het doet toch
Neem je baileys, cointreau en tia maria mee?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, gezien de hoeveel drank die ik net ingepakt heb gaat hem dat niet worden hups
Niet van die moeilijke vragen stellen Hups, want waarschijnlijk was ik het dan zelf ookquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij mij ooit echt strontlazarusdronken gezien?
Go Dordrechtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en om 5 uur is Feyenoord-Dordrecht
Maar je zegt nu dus dat ik ajax moet gaan kijken met een hooligan?
Baileys wel, tia maria heb ik ook nog staan geloof ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Neem je baileys, cointreau en tia maria mee?
Leugens!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke vragen stellen Hups, want waarschijnlijk was ik het dan zelf ook
Als entertainment voor mij natuurlijk.quote:
Je loopt maarquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Kakkerlakkenrotterdam..
Zo er is weer ruimte over in mijn maag!
neem ik de cointreau wel meequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Baileys wel, tia maria heb ik ook nog staan geloof ik
Liefdequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Kakkerlakkenrotterdam..
Zo er is weer ruimte over in mijn maag!
Nee Ajax...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:27 schreef Partyboy1991 het volgende:
FEYENOORD ! !! ! !! ! !!!!!!!!!!!!!!! !!!`11
Dat meent hij niet hoor. Hij heeft een zwak voor mensen die een hekel aan Feyenoord hebbenquote:
11 iddquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:27 schreef Partyboy1991 het volgende:
FEYENOORD ! !! ! !! ! !!!!!!!!!!!!!!! !!!`11
Steven compenseert gelukkigquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Mono er ook is.
Is tenminste nog een beetje een feyenoorder
Dat is geen zekerheid he, dat ik jou toevallig nog wel aardig vindquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat meent hij niet hoor. Hij heeft een zwak voor mensen die een hekel aan Feyenoord hebben
Omdat Ajax een geweldige club is. Goede eigen jeugd, goed voetbal (al is dat de laatste tijd wel ver te zoeken helaas), goede sfeer en vergeet de 3 sterren nietquote:
hihihi ik dacht even uitleggen hoeveel er in dat veldje staan ...quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is geen zekerheid he, dat ik jou toevallig nog wel aardig vind
Die supporters komen alleen maar als Ajax t goed doet.. anders huilen ze alleen maar.. in die slechte periode van Feyenoord bleef een groot aantal fans trouw..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Ajax een geweldige club is. Goede eigen jeugd, goed voetbal (al is dat de laatste tijd wel ver te zoeken helaas), goede sfeer en vergeet de 3 sterren niet
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
hihihi ik dacht even uitleggen hoeveel er in dat veldje staan ...
feyenoorders zijn meestal niet van die bijster intelligente mensen he ?!![]()
Gaat lekker zoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
hihihi ik dacht even uitleggen hoeveel er in dat veldje staan ...
feyenoorders zijn meestal niet van die bijster intelligente mensen he ?!![]()
Dat is amsterdammers eigen.. seikenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Die supporters komen alleen maar als Ajax t goed doet.. anders huilen ze alleen maar.. in die slechte periode van Feyenoord bleef een groot aantal fans trouw..
Theater publiek is t van Ajax
Die heb je overal ook bij feyenoord.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Die supporters komen alleen maar als Ajax t goed doet.. anders huilen ze alleen maar.. in die slechte periode van Feyenoord bleef een groot aantal fans trouw..
Theater publiek is t van Ajax
Ik ben geen Amsterdammerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is amsterdammers eigen.. seikenMaar dan nog sta ik altijd achter Ajax.. sinds dat ik 5 jaar oud ben en nog steeds
![]()
Uhu. Zo zou ik t ook noemenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is amsterdammers eigen.. seikenMaar dan nog sta ik altijd achter Ajax.. sinds dat ik 5 jaar oud ben en nog steeds
![]()
Mijn ogen zijn nog goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoopte dat je dat zonder leesbril niet kon lezen hihihi![]()
idd we lachen er hooguit een beetje omquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb je overal ook bij feyenoord.
Nou klaar met bitchen ik heb geen zin in deze discussie. Ik ben Ajacied en ben daar trots op! Jij bent voor feyenoord en niemand die jou dat kwalijk neemt
Misschien wil je wel helemaal niet meer instappen na dat je me gezien hebtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Aj dat is niet voordelig voor me voor straks whehehehe
Dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil een middernachtelijk kampvuur aan het strand met goed gezelschap....
Komt wel goed.. zolang je niet heel erg euhm druk rotondes gaat rijdenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wil je wel helemaal niet meer instappen na dat je me gezien hebt
Moeilijk om hier niet op te reageren!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wil je wel helemaal niet meer instappen na dat je me gezien hebt
Ja ik zal ook zo eens even naar de winkel gaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!
OP MIJN BALKON WORDT GEEN KAMPVUUR GEMAAKT!!
En nu ga ik even stofzuigen, damn hoeveel haar kan 1 hond verliezen op een dag zeg
Ik zal rustig rijdenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt wel goed.. zolang je niet heel erg euhm druk rotondes gaat rijden![]()
Daar gaat de auto niet schoner op worden![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi het er maar uit Hupsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeilijk om hier niet op te reageren!!
Ik bewaar hem even tot je hier bent roy!
Pas als de drank veilig in mijn keuken staat schatquote:
Ik kan het wel hebben hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als de drank veilig in mijn keuken staat schat
As mad as a hatter?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:39 schreef Evie het volgende:
Sometimes I feel so happy, sometimes I feel so sad..
Sometimes I feel so happy, but mostly you just make me mad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |