luchtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:50 schreef xFriendx het volgende:
Klef, kroelen, knuffelen, lief zijn, whatever floats our boats
true. ik vind het alleen een verschrikkelijk woord, don't ask.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik ben graag lief voor mensen om wie ik geeflief zijn kan best oke zijn
eensch! en irl laat ik niet graag weten dat ik graag lief ben voor mensen om me heen, dus ik snap je wel, denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:55 schreef dawg het volgende:
[..]
true. ik vind het alleen een verschrikkelijk woord, don't ask.
en dat ondanks de drank.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
eensch! en irl laat ik niet graag weten dat ik graag lief ben voor mensen om me heen, dus ik snap je wel, denk ik
Bohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef Casie het volgende:
Ben een reis door schotland aan het boeken en aan het uitzoeken waar ik allemaal naar toe wil![]()
Mis alleen de meet erdoor, dus ik kan uit het lijstje.
dus toch een koormeisje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:05 schreef Casie het volgende:
Ben een reis door schotland aan het boeken en aan het uitzoeken waar ik allemaal naar toe wil![]()
Mis alleen de meet erdoor, dus ik kan uit het lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het verband tussen een koormeisje en Schotland?quote:
Schotlandquote:
Ik wil ook naar schotlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen een koormeisje en Schotland?
[..]
Schotland![]()
Wil daar al zo lang heen en nu gewoon besloten te boeken en in mijn eentje rond te gaan reizen. Stomme vrienden die alleen naar warme plekken willen
is er niet. iets het tegendeel bewijzen op een meet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Ik had best met je mee gewild, maarja. Ik ga al zeilen in griekenlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Schotland![]()
Wil daar al zo lang heen en nu gewoon besloten te boeken en in mijn eentje rond te gaan reizen. Stomme vrienden die alleen naar warme plekken willen
Ayumuquote:
Komen vast nog wel andere meetsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:12 schreef dawg het volgende:
[..]
is er niet. iets het tegendeel bewijzen op een meet?
veel plezier trouwens, klinkt tof, schotland.
Nee Tuinisie dus in de achtertuinquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ayumu
Waar in tunesie?
Mijn ex had een huis in het noorden, heerlijke vakantie gehad daar, alleen jammer dat je daar 23 uur per dag verplicht bij familie zat. Zelfs een keer ziek thuis geleven, 'mooi, kun jij op de kinderen passen'. Ik was alleen alleen op t toilet
ooh ik dacht dat dat een typfout wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee Tuinisie dus in de achtertuinIk ben er nog nooit geweest in het echte Tunesie
Hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat dat een typfout was
Maar goed, tunesie is ook tof. Ik heb alleen voor sommige dingen écht de verkeerde vent gekozen..quote:
Het gaat redelijkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar goed, tunesie is ook tof. Ik heb alleen voor sommige dingen écht de verkeerde vent gekozen..
Die krijg ik daar dus met nog geen mogelijkheid heen
alles goed verder?
Kan gewoon beter en strontziek op het momentquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dieklinkt niet positief
Ik ben toe aan vakantie, gelukkig vertrekken we morgen
beterschap dan maarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kan gewoon beter en strontziek op het momentWaar gaat de reis heen?
heb je al gehad?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:26 schreef Capstan het volgende:
Ik ben ook wel aan vakantie toe.
Ach, december is het ook weer zo
Toch niet in Desenzano del Garda toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
beterschap dan maar
Italiaanse alpen deze maand
is 3 weken per jaar niet wat weinig?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, heel bewust niet in de zomer
Ik neem altijd drie weken eind december/begin januari.
neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Toch niet in Desenzano del Garda toch?
Ik heb tussendoor nog wel wat vrije dagen, maar nooit meer dan drie achter elkaar. Anders kan ik dan mijn drie weken niet opnemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is 3 weken per jaar niet wat weinig?
Ik had begin dit jaar een week, nu 2 weken, in augustus een week en in december weer een week
oohw.. Ik heb 8 weken ofzo.. Plus overwerkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb tussendoor nog wel wat vrije dagen, maar nooit meer dan drie achter elkaar. Anders kan ik dan mijn drie weken niet opnemen.
Tja, daar kom ik bij lange na niet aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
oohw.. Ik heb 8 weken ofzo.. Plus overwerk
Da's het betere werk!quote:
Dat was ook een leugen joh.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Da's het betere werk!
Ik heb trouwens niks meer meegekregen van die update waar je het laatst over had
Welke update?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Da's het betere werk!
Ik heb trouwens niks meer meegekregen van die update waar je het laatst over had
Dat is ook een heel fraaie update! Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:45 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik vermoed een update over m'n date?
In dat geval zie ik haar morgen waarschijnlijk weer. Ik ga naar een optreden daar in de buurt (Slagsmalsklubben yeah) , en zij is op tijd klaar met werken
Fuck it, ik zeg die meet af en ga met je mee naar Schotland.quote:
Ow datquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is ook een heel fraaie update! Veel plezier alvast
Maar ik bedoelde een bepaalde Facebook-update waar je het over had
Ik heb er onlangs wel één langs zien komen, en ik ga er dan maar even vanuit dat we het daarover hebben, en niet dat er nóg eentje is ontstaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat
Er is een nieuw Fok koppel, maar dat was al gepost hier ook dacht ik
Nee dat zal 'm wel zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb er onlangs wel één langs zien komen, en ik ga er dan maar even vanuit dat we het daarover hebben, en niet dat er nóg eentje is ontstaan
Zo laat/vroeg* nog?quote:
Ja ben net pas thuis dus als ze eerder kwam was raar geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo laat/vroeg* nog?
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Ah.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ben net pas thuis dus als ze eerder kwam was raar geweest
Maakt mij niet uit, zolang het maar de higlands zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fuck it, ik zeg die meet af en ga met je mee naar Schotland.
De highlands
We gaan wel naar Glenfinnan dan he?
faxie!quote:
hoi, ja ik was met een grote boog om je auto heengereden, en toen ben ik tegen een andere auto aangereden.quote:
Lichtelijk herkenbaarquote:
Dat volgooien met koffie lukt hier ook aardig. Werkze!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Lichtelijk herkenbaar
Nu me even volgooien met koffie in mijn pauze
Schotlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Schotland![]()
Isle of Skye is ook een mooie plek. Misschien dat je de Skye Games mee kunt pakken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, zolang het maar de higlands zijn(genant hoevaak ik schotse films heb gekeken
)
De planning is tot nu toe: Edingburgh- Nairn- Inverness- John O' Goats- en dan naar de isles of skye maar via welke route ga ik morgen uitzoeken.
Eerste keer dat ik zelfs de hele rondreis uitzoek en regel dus wordt spannend.
Van zeven tot vijfquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat volgooien met koffie lukt hier ook aardig. Werkze!Tot hoe laat moet je?
Na uitgebreid proeven vind ik die Talisker toch niet zó.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Isle of Skye is ook een mooie plek. Misschien dat je de Skye Games mee kunt pakken.
Chick, kom jij ook vandaag? Ja toch?quote:
Nee, noodgeval op het werk, moet werken dusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chick, kom jij ook vandaag? Ja toch?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik luister nu "In de Manenschijn" in de hoempapa versie!
Sucksquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, noodgeval op het werk, moet werken dus.
Ja! Maar de collega waar ik voor inval doet ook veel voor mij, vandaar.quote:
Slappe friet!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Maar de collega waar ik voor inval doet ook veel voor mij, vandaar.
Ik heb dat werkelijk waar gegeten samen met koude kroketten en vermoedelijk zijn we daar alledrie in totaal 5 dagen ofzo van out geweest.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb dat werkelijk waar gegeten samen met koude kroketten en vermoedelijk zijn we daar alledrie in totaal 5 dagen ofzo van out geweest.Gelukkig had ik jouw kusjes.
Nieuwe talenten aan het ontdekken Hups?quote:
Ik wist ook de pincode van mijn pinpas niet meer.quote:
Ik heb geen idee wat Talisker is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Na uitgebreid proeven vind ik die Talisker toch niet zó.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Talisker is.
Maar hoe was je vakantie?
Dank je wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:55 schreef Partyboy1991 het volgende:
En ik wil barfen maar dat lukt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |