Fuck it, ik zeg die meet af en ga met je mee naar Schotland.quote:
Ow datquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is ook een heel fraaie update! Veel plezier alvast
Maar ik bedoelde een bepaalde Facebook-update waar je het over had
Ik heb er onlangs wel één langs zien komen, en ik ga er dan maar even vanuit dat we het daarover hebben, en niet dat er nóg eentje is ontstaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat
Er is een nieuw Fok koppel, maar dat was al gepost hier ook dacht ik
Nee dat zal 'm wel zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb er onlangs wel één langs zien komen, en ik ga er dan maar even vanuit dat we het daarover hebben, en niet dat er nóg eentje is ontstaan
Zo laat/vroeg* nog?quote:
Ja ben net pas thuis dus als ze eerder kwam was raar geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zo laat/vroeg* nog?
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Ah.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja ben net pas thuis dus als ze eerder kwam was raar geweest
Maakt mij niet uit, zolang het maar de higlands zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 01:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fuck it, ik zeg die meet af en ga met je mee naar Schotland.
De highlands
We gaan wel naar Glenfinnan dan he?
faxie!quote:
hoi, ja ik was met een grote boog om je auto heengereden, en toen ben ik tegen een andere auto aangereden.quote:
Lichtelijk herkenbaarquote:
Dat volgooien met koffie lukt hier ook aardig. Werkze!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:09 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Lichtelijk herkenbaar
Nu me even volgooien met koffie in mijn pauze
Schotlandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:10 schreef Casie het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen een koormeisje en Schotland?
[..]
Schotland![]()
Wil daar al zo lang heen en nu gewoon besloten te boeken en in mijn eentje rond te gaan reizen. Stomme vrienden die alleen naar warme plekken willen
Isle of Skye is ook een mooie plek. Misschien dat je de Skye Games mee kunt pakken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, zolang het maar de higlands zijn(genant hoevaak ik schotse films heb gekeken
)
De planning is tot nu toe: Edingburgh- Nairn- Inverness- John O' Goats- en dan naar de isles of skye maar via welke route ga ik morgen uitzoeken.
Eerste keer dat ik zelfs de hele rondreis uitzoek en regel dus wordt spannend.
Van zeven tot vijfquote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat volgooien met koffie lukt hier ook aardig. Werkze!Tot hoe laat moet je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |