quote:
Ow dat wist ik nietquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee maar dat gaat over de meet van 11 aug. We hebben het nu over het feestje bij mij vandaag
Geeft niet hoor schatquote:
Maak je geen zorgen.. mijn huis is alles behalve netjes atm.. een grote chaosquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:12 schreef Royco1 het volgende:
Oh en niet op de bende in mijn auto letten Evie.
Afgezien daar van ben ik best netjes, auto schiet er alleen altijd bij in bij het schoonmaken
Waarom herken ik ditquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:12 schreef Royco1 het volgende:
Oh en niet op de bende in mijn auto letten Evie.
Afgezien daar van ben ik best netjes, auto schiet er alleen altijd bij in bij het schoonmaken
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom herken ik dit
Mijn auto is 1 grote tyfesbende.
Fiets erin pakjes sjek overal, mac donalds zakjes hahaha.
Stapels bladmuziek en de rest...
Wat zeg je striptease??quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Gaan jullie voor mij vanavond wel een live stream opzetten met beelden van dronken jullie omdat ik moet werken? Phulease?
[ afbeelding ]
wij gaan als echte fokkers natuurlijk de hele avond gewoon in het topic zitten hequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Gaan jullie voor mij vanavond wel een live stream opzetten met beelden van dronken jullie omdat ik moet werken? Phulease?
[ afbeelding ]
Sambal.. met sambal met sambal of otrivin?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:17 schreef Partyboy1991 het volgende:
Iemand een tip tegen een verstopte neus?
Ik ben nogal een beetje muzikaal bezig meestal.quote:
Uhu ik eet al pittig --> hogere hartslag --> meer bloedlichamen ---> meer zuurstofquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Sambal.. met sambal met sambal of otrivin?
Wat bespeel/zing etc je dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben nogal een beetje muzikaal bezig meestal.
Is ook eigenlijk mijn enige hobby
En ipv te slepen met die zooi laat ik het maar in de auto tegenwoordig
Ik moet komen van Royquote:
Dan moet ie vragen of ie ook mag komenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh hij wil ook komen hups.. hij zet zn puppyoogjes op
Alles staat al klaar voor jequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hondje, wat een schatje.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:16 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan idd heel goed via een live stream.quote:
You make me proudquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
wij gaan als echte fokkers natuurlijk de hele avond gewoon in het topic zitten he
Ik geloof niet dat het zo werkt!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:18 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Uhu ik eet al pittig --> hogere hartslag --> meer bloedlichamen ---> meer zuurstof
1 lepel sambal zometeen
Die fiets in een auto ben je niet verbaasd over?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |