Koffiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mogguh!Wij begroeten u met kittens en koffie!
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie
Heb ik jou gister in Nijmegen nog proberen te hosselen?
Val jij op vrouwen van 180 kilo?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Evie
Heb ik jou gister in Nijmegen nog proberen te hosselen?
Door niemand gehosseld andersquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister laat op de avond misschien wel
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gister laat op de avond misschien wel
Nou ja ik was al vanaf 4 uur 's middags aan het zuipen.quote:
Eerst voor het gemeentehuis en daarna ergens in een of andere suffe tent... toen maar naar huis gegaanquote:
Ken het, ik had gister in zo'n zelfde toestand een TOP Den Bosch-topic meet; ik kwam binnenrennen want moest vreselijk plassen, bestelde een rondje bier, gooide em naar achter en ging naar huis omdat ik niet meer konquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja ik was al vanaf 4 uur 's middags aan het zuipen.
Dus dan tegen een uur of 1 vind ik iedereen lief he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's middags eigenlijk door de hele stad heen geweest, 's avonds rond een uur of 8 in het feestpaleis terecht gekomen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerst voor het gemeentehuis en daarna ergens in een of andere suffe tent... toen maar naar huis gegaan![]()
Jij?
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ken het, ik had gister in zo'n zelfde toestand een TOP Den Bosch-topic meet; ik kwam binnenrennen want moest vreselijk plassen, bestelde een rondje bier, gooide em naar achter en ging naar huis omdat ik niet meer konIk word oud (lees; zo'n mietje)
Je gooide meteen een rondje bier naar achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect
Dei suffe tent bedoel ikquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
's middags eigenlijk door de hele stad heen geweest, 's avonds rond een uur of 8 in het feestpaleis terecht gekomen.
Toen werd ik soort van gehosseld door een chick die al een vriend bleek te hebben, raakte ik mijn maten kwijt, en heb haar, galant als ik ben natuurlijk, nog naar de molenstraat gebracht, die wist ze niet te vinden zelf.
Daar kwam ik nog een oud collega tegen, daar nog een uurtje staan drinken met hem. Toen had ik dus de bus gemist en heb maar een taxi naar huis genomen.
Zo voelde het wel gisteravond en vanochtendquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gooide meteen een rondje bier naar achter?
Respect
Dus je was zo dichtbij en ik heb je niet eens aangesproken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Dei suffe tent bedoel ikFeestpaleis whehe
Haha, ik had vanmorgen wonderbaarlijk genoeg nergens last vanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zo voelde het wel gisteravond en vanochtend
Ik kom er meestal ook wel katervrij vanaf, vanochtend helaas minder mazzel, maar niets dat twee paracetamollekes niet kunnen oplossenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ik had vanmorgen wonderbaarlijk genoeg nergens last van
Ik sta zelden tussen een groep meidenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je was zo dichtbij en ik heb je niet eens aangesproken.
Je stond toch niet in dat groepje meiden voor aan he?
Stond er iig niet tussenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok, ik ving namelijk wel op dat die uit utrecht kwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |