Die heb je overal ook bij feyenoord.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Die supporters komen alleen maar als Ajax t goed doet.. anders huilen ze alleen maar.. in die slechte periode van Feyenoord bleef een groot aantal fans trouw..
Theater publiek is t van Ajax
Ik ben geen Amsterdammerquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is amsterdammers eigen.. seikenMaar dan nog sta ik altijd achter Ajax.. sinds dat ik 5 jaar oud ben en nog steeds
![]()
Uhu. Zo zou ik t ook noemenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is amsterdammers eigen.. seikenMaar dan nog sta ik altijd achter Ajax.. sinds dat ik 5 jaar oud ben en nog steeds
![]()
Mijn ogen zijn nog goedquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoopte dat je dat zonder leesbril niet kon lezen hihihi![]()
idd we lachen er hooguit een beetje omquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb je overal ook bij feyenoord.
Nou klaar met bitchen ik heb geen zin in deze discussie. Ik ben Ajacied en ben daar trots op! Jij bent voor feyenoord en niemand die jou dat kwalijk neemt
Misschien wil je wel helemaal niet meer instappen na dat je me gezien hebtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Aj dat is niet voordelig voor me voor straks whehehehe
Dat wil ik ook!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil een middernachtelijk kampvuur aan het strand met goed gezelschap....
Komt wel goed.. zolang je niet heel erg euhm druk rotondes gaat rijdenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wil je wel helemaal niet meer instappen na dat je me gezien hebt
Moeilijk om hier niet op te reageren!!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien wil je wel helemaal niet meer instappen na dat je me gezien hebt
Ja ik zal ook zo eens even naar de winkel gaanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!
OP MIJN BALKON WORDT GEEN KAMPVUUR GEMAAKT!!
En nu ga ik even stofzuigen, damn hoeveel haar kan 1 hond verliezen op een dag zeg
Ik zal rustig rijdenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt wel goed.. zolang je niet heel erg euhm druk rotondes gaat rijden![]()
Daar gaat de auto niet schoner op worden![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi het er maar uit Hupsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeilijk om hier niet op te reageren!!
Ik bewaar hem even tot je hier bent roy!
Pas als de drank veilig in mijn keuken staat schatquote:
Ik kan het wel hebben hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas als de drank veilig in mijn keuken staat schat
As mad as a hatter?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:39 schreef Evie het volgende:
Sometimes I feel so happy, sometimes I feel so sad..
Sometimes I feel so happy, but mostly you just make me mad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |