Hij heeft sowieso al een hekel aan VBL.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef Adames het volgende:
misschien dat hij daarom zo snel boos werd over de VBL gasten, hij mocht vroeger ook al nooit mee doen

Je hint op het feit dat ze hem best makkelijk kunnen overtuigen te unbannen indien onder bureau?quote:

Laat dat meisje eens met rust steven.quote:Zeilmeisje Laura jaar lang lastiggevallen door pedofiel

Is crewbash, mogen we allemaal 2 weken niet postenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
'Static kan niet voetballen'
Had je als TT moeten doen.

Heb je ook een laptop?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zou geen andere meer willen iig1 draad en ik ben klaar.

quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat dat meisje eens met rust steven.

Tja, het was een zware slag vandaag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF

Het gescheld met autist slaat ook nergens op op Fok! maargoedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ban van die gasten sloeg echt nergens op
Kapi een ban van 2 weken omdat ie autist zegt
Hmf omdat ie opkomt voor stinho

Ik vind dat een raar spreekwoordquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga het maar eens uitzoeken. Slaat i.i.g. als een tang op een varken.

behalve HMF, die neemt hem van achteren als zijn teefjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hint op het feit dat ze hem best makkelijk kunnen overtuigen te unbannen indien onder bureau?

geen apple laptop, zon dure desktop vond ik goed zatquote:

Gaat niet samen hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen apple laptop, zon dure desktop vond ik goed zat

Hij bood haar gewoon aan om samen de rode zee te trotseren..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]

Stinho krijgt een ban voor een lapohuntquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het gescheld met autist slaat ook nergens op op Fok! maargoederg simpel om daar een ban voor te geven. Misschien had Kapi nog wle gelijk, dan noemt hij het beestje bij zijn naam.

ik heb er dus wel zo een, staat 3 uur per week aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]

ik ook niet, vandaar dat ik W7 op mijn MBP heb gezetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat niet samen he
Ik zou het niet kunnen, steeds switchen tussen Windows en Apple.

quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho krijgt een ban voor een lapohunt
Caland omdat ie vraagt wat ze herdenken
Kapi voor crewbash
Hmf omdat ie het opneemt voor caland en stinho
Muto omdat ie ergens gepost had : Feyenoord en V L B hooligans ofzo

tja, ik ben ook altijd flink aan het kankeren op mijn windowslaptopjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gaat niet samen he
Ik zou het niet kunnen, steeds switchen tussen Windows en Apple.

Op zich zijn het goede dingen alleen ik kan er ten eerste niet mee werkenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]

Ik heb bij die meid op school gezetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]

Dat heb ik ook moeten doen, heb een programma die geen Apple ondersteunt. Dus af en toe moet ik naar XP (quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ook niet, vandaar dat ik W7 op mijn MBP heb gezet

geen bluetooth muis en keyboard hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Op zich zijn het goede dingen alleen ik kan er ten eerste niet mee werken![]()
en ten tweede gaan die draadjes van muis en toetsenbord snel kapot als je er niet normaal mee omgaat
en laat dat nou het geval zijn als mijn zusje achter dat ding zit

Ik zou haar wel geven hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bij die meid op school gezeten![]()
stomme kut dat ze er was

Te triest voor woorden dit weer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho krijgt een ban voor een lapohunt
Caland omdat ie vraagt wat ze herdenken
Kapi voor crewbash
Hmf omdat ie het opneemt voor caland en stinho
Muto omdat ie ergens gepost had : Feyenoord en V L B hooligans ofzo

Die magic mouse is echt een rampquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen bluetooth muis en keyboard hebben

Ze is toch 12 ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb bij die meid op school gezeten![]()
stomme kut dat ze er was

stinho,caland,hmf en muto een weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee? Laten we het eens vragen in de SC?

+ Rens tot zaterdag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
stinho,caland,hmf en muto een week
Kapi 2 weken

Kapi inmiddels ook 1 weekquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapi 2 weken

Ik doe alles met de trackpadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die magic mouse is echt een ramp![]()
ik heb hem hier voor me liggen trouwens

Ik zei een keer tegen iemand dat hij het verdiende om vergast te worden en kreeg maar 2 dagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kapi 2 weken

Oke netjesquote:

ik had die vorige versie nogquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die magic mouse is echt een ramp![]()
ik heb hem hier voor me liggen trouwens

Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maandenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zei een keer tegen iemand dat hij het verdiende om vergast te worden en kreeg maar 2 dagen.

Misschien verdiende hij het ook wel dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zei een keer tegen iemand dat hij het verdiende om vergast te worden en kreeg maar 2 dagen.

ik postte een plaatje met een beetje ketchup en ik kreeg 2 weken geloof ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maanden

boefjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een keer prive gegevens van iemand en een foto erbij gepost in mijn fobo en kreeg 3 maanden

Ik ben nog nooit gebanned... volgens mij tel ik dan niet echt mee in deze SCquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik postte een plaatje met een beetje ketchup en ik kreeg 2 weken geloof ik

Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.quote:

Oh dat deed ik met oud en nieuw, poste ik een hand die helemaal kapot was enzo, vingers miste. Kreeg 1 week ban.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]

Ik had een keer random foto's gepost van een gast en een chick en zei dat het mono en zijn vriendin was en kreeg 2 wekenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]

ohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.

Jij bent dan ook gevaarlijk volwassen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned... volgens mij tel ik dan niet echt mee in deze SC

Op zo'n bootje, midden op de oceaan is het niet zo heel moeilijk om je concurrenten kwijt te raken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een relatie met een gozer die ze is tegengekomen op haar maanden Bonaire en zeilen nu samen. Dus het is al lastiger geworden.

Ik 1 keer voor een paar uurtjes door een misverstandquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik postte een keer een foto van de Kerstman en zijn aangelijnde net zo dikke vriend en kreeg 6 weken

same here matequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]

Wat is de straf op het posten van een cactus?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik postte een keer een foto van de Kerstman en zijn aangelijnde net zo dikke vriend en kreeg 6 weken

Deepack ofzo heet iequote:

Jij kreeg ook een ban voor het posten van een cactus toch? dat sloeg helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:

quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij kreeg ook een ban voor het posten van een cactus toch? dat sloeg helemaal nergens op.

6 weken? Zo lang ben je toen toch niet weggeweest?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Littlerabbit het volgende:

don't askquote:

quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
in 6 weken bouw je trouwens een flinke snor op LR.

Niet danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht tot gister echt dat er in jouw usericon een cameralens stond

Ik dacht dat ook vet lang bij hem.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]

is het toch ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]

nu je het zegtquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]

Wel toen wist ik nog niet dat Yvonne zo'n aardige vrouw wasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
6 weken? Zo lang ben je toen toch niet weggeweest?

6maandenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is de langste ban ooit op FOK (geen permban uiteraard.)

mijn wereld, wat doe je?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]

jaar ofzo ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is de langste ban ooit op FOK (geen permban uiteraard.)

Volgens mij kan het net zo lang duren tot zij willenquote:

Ik dacht dat tot ik jouw post lasquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]

2 jaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het net zo lang duren tot zij willen
Zijn zat voorbeelden van mensen die na 2jaar weer kunnen posten

Ik 3xquote:

Gewoon permban die ongedaan wordt gemaaktquote:

Denk dat dan jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het net zo lang duren tot zij willen
Zijn zat voorbeelden van mensen die na 2jaar weer kunnen posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |