SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Schrijf het dan gewoon voluitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Topic stelen vieze k******* Imbeciel
Gaat lekker met je hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Topic stelen vieze k******* Imbeciel
Ook nog puntige knieën zekerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fakking smerige ruimte tussen die tieten
Krijg je nooitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil ook nooit zo'n vrouw krijgen
Ik vind haar echt lelijk manquote:
quote:
Doe ff normaal manquote:
Bedoel je in het echt of in FUT?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:17 schreef Thorb het volgende:
Het ging zo goed met Pato, maar zijn blessures spelen weer op
Quote me waar ik dat zegquote:
Waarom post je het dan?quote:
Best interessant toch?quote:
Wel knap maar vind Ariana Grande echt mooier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:23 schreef marcie216 het volgende:
RP, volgens mij hebben we een beetje dezelfde smaak? wat vind jij van Victoria Justice
?
Ik vind de wat kleinere meisjes mooier, en hoeft ook niet te veel voorgevel te hebben. En schattig meisjes natuurlijk
oh, en val je op meiden met dikke tieten. Of mag het ook gewoon normaal zijn zoals bij Ariana en Victoria?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wel knap maar vind Ariana Grand echt mooier.
Ik had laatst ook bijna elke wedstrijd een blessure, dat ging nergens over. Overigens post ik gewoon weer vanaf mijn iPod, maar dit weekend ben ik alleen thuis 's nachts dus dan mag ik wel lang doorgaanquote:
Ik wilde gewoon het topique redden man jwzquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook bijna elke wedstrijd een blessure, dat ging nergens over. Overigens post ik gewoon weer vanaf mijn iPod, maar dit weekend ben ik alleen thuis 's nachts dus dan mag ik wel lang doorgaan
Gewoon zeggen dat het je broertje was, werkt hier welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik overdreef maar wat.
Jullie happen ook zo snel.
Oh youquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook bijna elke wedstrijd een blessure, dat ging nergens over. Overigens post ik gewoon weer vanaf mijn iPod, maar dit weekend ben ik alleen thuis 's nachts dus dan mag ik wel lang doorgaan
Te grote zoals bij die foto die GJE poste vind ik een no-go. Bij Ariana mag allesquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oh, en val je op meiden met dikke tieten. Of mag het ook gewoon normaal zijn zoals bij Ariana en Victoria?
Ik geil ook op gezichtjes. Die zijn bij beide perfect
Dat zei mijn vriendin gisterennacht ook.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik overdreef maar wat.
Jullie happen ook zo snel.
Haha, Gezicht is voor mij het belangrijkst denk ikquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:27 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Te grote zoals bij die foto die GJE poste vind ik een no-go. Bij Ariana mag alles
Getekende gezichtjes op handen tellen nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:28 schreef vandermer het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin gisterennacht ook.
Dat proces is al wat langer bezig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Deze reeks is afgelopen weken gekaapt door 14 jarige pubers ofwat?
Maar tis nu wel heel ernstig gewordenquote:
Vriendje van hem.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
En wie is die Vandermer? Kloon van Vandermar? Of parody'tje?.
nee manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
En wie is die Vandermer? Kloon van Vandermar? Of parody'tje?.
Leuk project is dat, de volgende keer wil ik daar wel aan mee doen.quote:Hello and welcome to my new Xbox 360 League based tournament. This will be played through Ultimate Team so it will require you to buy and make the team. Please try and prevent arguments, trolling & insults thrown at each other, I want this to be a nice, chilled tournament. Thank you.
The Rules:
- No 5 at the back. (Sorry about this but people seem to moan about it a lot).
- No cutbacks.
- No scoring from Goalkeeper's pass out.
- No passing round the defence whilst in lead.
- No excessive replay watching.
- No attribute cards on any players.
- Please try and prevent containing and ultra defensive as much as you can.
- Only purchase the players that are at your club in Ultimate Team.
- At least 3 subs from your team on the bench, do not bring on anyone from another team.
- If raining/snowing on start up, you may restart the match to get better conditions.
- Maximum team price: 250,000.
Nee, dat eerste team had hij voor onder de 250K. Tja, het gaat ook wel een beetje om allemaal gewoon leuk mee te doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:49 schreef Thorb het volgende:
Dat eerste team is toch te duur dan
Lijkt me niet dat het echt werkt trouwens die regels, lastig te bewijzen.
Copa en Toure zijn samen volgens mij al 350k waard op de ps3 ja..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:52 schreef Thorb het volgende:
Dacht dat die Afrika IF's allebei rond de 130 ofzo zaten. Zal iets eroverheen zitten ook niet uitmaken natuurlijk, gaat om het idee
Oke nu hebben we echt van iedereen wel een keer een rant post gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:55 schreef OurLadyPeace het volgende:
Wat een kutspel is het toch ook.Met m'n Eredivisie golds/silvers (+ IF Afellay, RVP en IF Ruiz) tegen een BPL team met Mata, Sturridge en Walcott voorin. Na 16 min 1-3 achter, dankzij 3 crosses (Mata en Walcott scoren met kopbal
). Vervolgens lukt echt niks en zijn Hart stopt alles. Ga er met 1-5 af. Hij had 7 schoten op doel. Ik 12.
Hart een 10.
Ik wilde halverwege echt stoppen. Op een gegeven moment schiet ik met RVP, Hart stompt hem weg, maar bal komt weer bij RVP (die inmiddels vrij staat), ik druk op schieten want ja leeg goal. RVP schiet niet. Ik druk nog 7 keer. Hij schiet niet. Inmiddels staat Hart weer in doel en spelers naast RVP en hey hij schiet. Sure.
Dat toernooi is op de Xbox. Waarschijnlijk had hij bargains.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Copa en Toure zijn samen volgens mij al 350k waard op de ps3 ja..
Maar dat kan iedereen wel zeggen dan. Ik kan ook zeggen dat ik mijn TOTY RVP voor 100k heb opgepikt als er toevallig ooit eentje voor dat bedrag is verkocht..niemand die het kan checken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat toernooi is op de Xbox. Waarschijnlijk had hij bargains.
Zoek en gij zsolt vindenquote:
klotequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:55 schreef OurLadyPeace het volgende:
Wat een kutspel is het toch ook.Met m'n Eredivisie golds/silvers (+ IF Afellay, RVP en IF Ruiz) tegen een BPL team met Mata, Sturridge en Walcott voorin. Na 16 min 1-3 achter, dankzij 3 crosses (Mata en Walcott scoren met kopbal
). Vervolgens lukt echt niks en zijn Hart stopt alles. Ga er met 1-5 af. Hij had 7 schoten op doel. Ik 12.
Hart een 10.
Ik wilde halverwege echt stoppen. Op een gegeven moment schiet ik met RVP, Hart stompt hem weg, maar bal komt weer bij RVP (die inmiddels vrij staat), ik druk op schieten want ja leeg goal. RVP schiet niet. Ik druk nog 7 keer. Hij schiet niet. Inmiddels staat Hart weer in doel en spelers naast RVP en hey hij schiet. Sure.
Ze laten toch gewoon pics zien van de prijzen. Gewoon een EAlinkje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dat kan iedereen wel zeggen dan. Ik kan ook zeggen dat ik mijn TOTY RVP voor 100k heb opgepikt als er toevallig ooit eentje voor dat bedrag is verkocht..niemand die het kan checken.
Het erge is dat GJE gaat opscheppenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef Thorb het volgende:
http://richkidsofinstagram.tumblr.com/tagged/luxury allemaal gje boiis
Mensen die zich rond laten dragen etc
Lig je lekker in je bed??? hihaho ik ga ook even liggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet je in dat toernooi beslist een landenteam hebben dan? Het is allang begonnen en ik zou sowieso niet meedoen maar wel goeie regels
Ja, er werd eerst geloot en toen kreeg iedereen een land toegewezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet je in dat toernooi beslist een landenteam hebben dan? Het is allang begonnen en ik zou sowieso niet meedoen maar wel goeie regels
gelood?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, er werd eerst gelood en toen kreeg iedereen een land toegewezen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, er werd eerst geloot en toen kreeg iedereen een land toegewezen.
Ja blijkbaar kunnen SIF Vertonghen en IF Douglas het niet winnen van mannetjes als Walcott.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kloteVoorzetten moeten ze sowieso wat tegen doen in fifa 13, verdedigers lijken soms echt gehandicapt.
Lukakuquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:16 schreef Rijst het volgende:
Waarom heeft iedereen een neger als UI? Zijn jullie soms hommo?
begin nou eerst rustig met een klein Aziaatje..Lukaku will tear you apart.quote:
Driedubbelop. Zo blijft er weinig meer over.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
begin nou eerst rustig met een klein Aziaatje..Lukaku will tear you apart.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
begin nou eerst rustig met een klein Aziaatje..Lukaku will tear you apart.
Meer dan een rijstkorrel zal het niet zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Driedubbelop. Zo blijft er weinig meer over.
rec 3 ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:24 schreef Rijst het volgende:
Tim86 gooi even die srt. van Rec 3 naar me. ik kan geen Spaans
Fuck, wilde hem naar Boca. Hopelijk maken ze m een silverquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:25 schreef Thorb het volgende:
Gago naar Valencia
Thorb > bedje
paypal kan ik na een week nog steeds niet gebruiken, wat een zooitje
Ik ga die shit nu niet in mijn eentje kijken en in het donkerquote:
Geil. Wat heb je aan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Heb ze alleen voor de dvdrip..andere versies niet. En ik lig in mijn nest, dus wordt morgen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL jij bent en Kroatische gangstar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga die shit nu niet in mijn eentje kijken en in het donker
Gangsters hebben ook gevoelensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
LOL jij bent en Kroatische gangstar.
Rec kan ik nog wel kijken nu maar PA3 durf ik weer niet
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geil. Wat heb je aan?alleen een sok :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik had Quarantine gekeken, was wel aardigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:30 schreef Tim86 het volgende:
Er komt ook een deel 4 trouwens. Lekker uitmelken.
De Amerikaanse remake, Quarantine, was niet zo'n succes, maar heeft ook al een vervolg gehad vorig jaar ofzo.
gewoon exact hetzelfde als rec..echt bijna 1 op 1 gewoonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had Quarantine gekeken, was wel aardig
zou hij er ooit nog komen?quote:
Sws de manier waarop Cloverfield is gefilmd is geweldigquote:
Ik vond die echt vet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:39 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vond Cloverfield echt vies tegenvallen. Misschien ook omdat een collega van me al maanden erover praatte enzoOverhyped ofzo...
Waarvoor moet je subs dan? Is het zo slecht verstaanbaar? Neem aan dat jij toch wel redelijk Engels moeten kunnen verstaan?quote:
in de bios was die echt geniaal..thuis zit je er toch wat minder in.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:39 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vond Cloverfield echt vies tegenvallen. Misschien ook omdat een collega van me al maanden erover praatte enzoOverhyped ofzo...
rec3..Spaanstaligquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarvoor moet je subs dan? Is het zo slecht verstaanbaar? Neem aan dat jij toch wel redelijk Engels moeten kunnen verstaan?
Ik haat lagquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:54 schreef vandermar het volgende:
21 jump street, geniaalbij vlagen had ik de slappe lag
Ah, dan ga ik die morgen even downloaden.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:54 schreef vandermar het volgende:
21 jump street, geniaalbij vlagen had ik de slappe lag
ja.dat was wel kut af en toe die lagquote:
no? Yes!quote:
Second that.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil dat ze vandaag veel transfers uitbrengen en niet alleen golds maar ook bronzes en silvers
Ik wil spurs vertonghen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil dat ze vandaag veel transfers uitbrengen en niet alleen golds maar ook bronzes en silvers
Waarschijnlijk komen vandaag weer alleen de Ibra's en Thiago Silva'squote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
In januari deden ze nog best grote updates elke keer, toen gingen ze ook veel onbekende bronzes en silvers transferren en volgens mij deden ze dit ook nog 2x per week (ook al waren ze niet altijd op tijd) Nu zijn ze gewoon lui
De Boer maakt geen beste reclame voor de homoclub van Nederlandquote:Ajax reageert woedend op filmpje met verklaringen De Boer over homo's
Vrijdag, 20 juli 2012 om 10:15
Ajax heeft woedend gereageerd op een filmpje dat door BNN online is gezet. In het filmpje verklaart Frank de Boer dat er geen homo's in de voetbalsport zijn omdat homo's a-sportief zijn en een slechte motoriek hebben. Volgens De Telegraaf wil Ajax niet dat BNN het filmpje uitzendt.
Volgens Ajax heeft de omroep De Boer woorden in de mond gelegd, al wordt dat op het fimpje zelf niet duidelijk. Het filmpje is gemaakt om een programma dat BNN op 4 augustus gaat uitzenden te promoten: FC Gay.
De KNVB kondigde deze week aan dat er een groot plan komt om homoseksualiteit in de voetbalsport geaccepteerd te krijgen. Homoseksualiteit is nog steeds een taboe in het voetbal. Geen enkele voetballer in het Nederlandse profvoetbal is er voor uitgekomen homoseksueel te zijn.
En de vertonghens!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen vandaag weer alleen de Ibra's en Thiago Silva's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:55 schreef GuRBuH het volgende:
Luke Ayling van Yeovil:
[ afbeelding ]
Lijkt op welke NL voetballer?Luuk (Luke) de Jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk rond 4 uur ofzo, maar vorige week waren ze nog eerder bekend.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe laat worden de transfers bekend gemaakt? Of om 7u pas?
Ik ook, hopelijk met een aardige upgrade want die verdient hij wel.quote:
Hou nou eens opquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk weer een goed 2.5k pack
[ afbeelding ]
Er is maar 1 op de markt en die is CDM 4-4-2. Hij heeft wel goede stats
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou nou eens opDit vind ik nog niet eens zo bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet nu de hele dag wachten tot vanavond 7 uur![]()
Anders verneuk ik al m'n packs terwijl ik een transferde speler kan hebben misschien
Als je geluk hebt transferren ze Powell en Pogba (Powell krijgt sowieso een UP lijkt mij) maar voor de rest verwacht ik geen bronze transfers vandaagquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:26 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
EA gaat zich niet focussen op bronze spelers.
Dan nog de kans dat je die in een pack krijgt is nihil.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt transferren ze Powell en Pogba (Powell krijgt sowieso een UP lijkt mij) maar voor de rest verwacht ik geen bronze transfers vandaag
Die kans is best wel klein ja. Het duurde heel lang voordat ik Pogba of 1 van die andere nieuwe BPL bronzes kreeg, ik probeerde ze te krijgen toen ze net uit warenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan nog de kans dat je die in een pack krijgt is nihil.
Gister ook een IF, dus ik ben luckyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan nog de kans dat je die in een pack krijgt is nihil.
De kans dat je een IF krijgt is natuurlijk groter dan als je Pogba krijgt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gister ook een IF, dus ik ben lucky
Ik wacht wel niet tot 7u ok?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
De kans dat je een IF krijgt is natuurlijk groter dan als je Pogba krijgt.
Voorhoede en aanvallende gedeelte van middenveldquote:
Ga jij echt naar alle wedstrijden?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:43 schreef GuRBuH het volgende:
Mogelijke tegenstanders sc Heerenveen:
Rapid Boekarest/Myllykosken Pallo-47
AC Horsens
Hajduk Split/Skonto FC
FK Vojvodina/FK Sūduva
Ruch Chorzów/FK Metalurg Skopje
Tirana/Aalesunds FK
Laat het alsjeblieft AC Horsens of Aalesunds zijn. Echt niet dat ik naar zon Oostblok land ga
Mwah, als ze tegen Tirana ofzo moeten niet. Maar Denemarken is te doen met de auto.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga jij echt naar alle wedstrijden?
Die CAM lijkt mij geniaal, hij heeft ook 80 shooting toch.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mwah, als ze tegen Tirana ofzo moeten niet. Maar Denemarken is te doen met de auto.
Defensieve deel van het middenveld zit volgens mij ook wel goed hoor, net als de CB's en vooral GK
Yup.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die CAM lijkt mij geniaal, hij heeft ook 80 shooting toch.
Komtie nu pas meequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
vet nummer trouwens die je laatst had gepost Rijst, van Hopsin
Dat klopt, net als de Trelleborgs kits en badges en volgens mij Malmö ook niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had net trouwens deze Syrianska dingen in 1 pack, maar die club staat niet in die league?
[ afbeelding ]
hahah ja stond 2 dagen open in m'n browser ofzo voordat ik dacht laat ik het maar ff luisterenquote:
Malmö wel dacht ik, want daar heb je ook spelers (Iig Simon Kroon) van.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nick Powell zijn shooting is van 40 naar 84 gegaan.
Dit was trouwens die goal die hij maakte toen hij zijn SIF kreeg
[..]
Dat klopt, net als de Trelleborgs kits en badges en volgens mij Malmö ook niet.
Oh lol, hij is echt de enigequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Malmö wel dacht ik, want daar heb je ook spelers (Iig Simon Kroon) van.
Ja, er zitten dit jaar maar heel weinig spelers in de Zweedse competitie. Geen Larsson (vorig jaar had hij 90 pace) en wel meer die vorig jaar best goed waren. Je had vorig jaar ook veel bronzes uit de Tippeligaen met hoge pace maar die zijn er ook bijna allemaal niet meer.quote:
Die goal heb ik toen nog gezien op The Football League show, maar dat kan ik dus straks ook niet meer zien want dat begon altijd om half 1 of 1 uurquote:
Inderdaad, begint altijd na Match of The Day.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die goal heb ik toen nog gezien op The Football League show, maar dat kan ik dus straks ook niet meer zien want dat begon altijd om half 1 of 1 uur
autistquote:
quote:
Oja, Jumbo's heb je ook nog, helemaal vergetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:38 schreef Thorb het volgende:
@GJE je kan nu wel packs openen, als je voor vanavond bijvoorbeeld nog de 40 jumbo's over hebt heb je zat
Echt niet, kleuren waren niet zo felquote:
Dit is het eerste wat in mij opkwamquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die forumafkortingenkleurtjes zien eruit als peuterspeelzaalblokken
Nooit geweten dat het forumafkortingenkleurtjes heettequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die forumafkortingenkleurtjes zien eruit als peuterspeelzaalblokken
Zo leer je op je ouwe daggie nog eens wat héquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het forumafkortingenkleurtjes heette
Zal wel vannacht jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef Roypsv het volgende:
komen er vandaag btw nieuwe fut toernooien ?
Wat is daar 'lol' aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef Roypsv het volgende:
lol die aanslag in Amerika bij de premiere van de Dark Knight ;p wtfff
is dat leuk?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef Roypsv het volgende:
LOLLLLLLLLLLLLquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef Roypsv het volgende:
Ik durf bijna voor 100% te kunnen vaststellen dat jij een handicap hebt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik bedoelde lol meer in de zin van wtf wie doet dat
Johquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef marcie216 het volgende:
Je bent echt gek in je hoofd als je zoiets doet
dan vermoord ik hem, maar het zegt meer over jullie dat je alles zo serieus neemt. tuurlijk is het erg maar zoals ik zei ik bedoel het meer in de zin van wat voor een mafkees dat doetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik durf bijna voor 100% te kunnen vaststellen dat jij een handicap hebt.
Als iemand jouw ma verkracht, zeg je dan ook 'lol' ?.
Het heeft wel een hoog gotta catch em all gehalte, maar ik volg dan ook best veel dingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij vindt het zeker wel mooi en schattig?
We nemen het niet bepaald serieus, maar het gaat er meer om dat jij 'lol' LAUGHING OUT LOUD- Ziet als 'WELKE MAFKEES DOET DAT?!' Daar zit een wereld van verschil in, dat mag ik toch dom noemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dan vermoord ik hem, maar het zegt meer over jullie dat je alles zo serieus neemt. tuurlijk is het erg maar zoals ik zei ik bedoel het meer in de zin van wat voor een mafkees dat doet
zoals ik al zei. Stel je niet zo aan dudequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
We nemen het niet bepaald serieus, maar het gaat er meer om dat jij 'lol' LAUGHING OUT LOUD- Ziet als 'WELKE MAFKEES DOET DAT?!' Daar zit een wereld van verschil in, dat mag ik toch dom noemen.
hou toch je bek man.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zoals ik al zei. Stel je niet zo aan dude
bek dicht lullensmullerquote:
Ik denk niet dat dit handig is. er komt nu steeds meer keus en minder kans dat iemand dan een M'bia pakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
Misschien is het wel handig om Sakho's en M'bia's op te kopen aangezien Ibra en silva naar de ligue 1 gaan en mensen die teams willen maken
Daarom moet het ook massaal gebeuren en aangezien ze stukken goedkoper dan Taiwo zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit handig is. er komt nu steeds meer keus en minder kans dat iemand dan een M'bia pakt.
flikker op met je Aziëmuziekquote:
Volgens mij is je frituurpinkie op de shift blijven hangen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
We nemen het niet bepaald serieus, maar het gaat er meer om dat jij 'lol' LAUGHING OUT LOUD- Ziet als 'WELKE MAFKEES DOET DAT?!' Daar zit een wereld van verschil in, dat mag ik toch dom noemen.
Kan je geen Engels?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
flikker op met je Aziëmuziek.
mag ik nu wel lol zeggen of is dat ook niet gepast?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij is je frituurpinkie op de shift blijven hangen.
Zeg dan gewoon pricefixxenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moet het ook massaal gebeuren en aangezien ze stukken goedkoper dan Taiwo zijn
XD XD XDquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:08 schreef Thorb het volgende:
Vandermar heeft 100 sakho's gekocht en hoopt nu dat wij ze opkopen!
nee dat is mijn UIquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:08 schreef arachide. het volgende:
Jullie zijn wel een stel schatjes bij elkaar
Ik vind dit echt kut muziekquote:
Altijd gezellig hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:08 schreef arachide. het volgende:
Jullie zijn wel een stel schatjes bij elkaar
Doe er iets aan, jij hebt de machtquote:
Blij toe, de kosten aan aspirines zijn torenhoog.quote:
Ik vraag gewoon of jullie normaal kunnen doen maar als dat niet gebeurt doe ik er wel wat aan ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe er iets aan, jij hebt de macht
Ja denk het wel.quote:
Standaard gebash/ruzie hier hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon of jullie normaal kunnen doen maar als dat niet gebeurt doe ik er wel wat aan ja.
Vind de stijl gewoon nietsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Brengt de laatste tijd weinig uit
[..]
Waarom?
Black Keysquote:
wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:14 schreef Roypsv het volgende:
gewoon 14 doden en 50 gewonden daaro. sick shit
het nieuws blijkbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |