zoals ik al zei. Stel je niet zo aan dudequote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
We nemen het niet bepaald serieus, maar het gaat er meer om dat jij 'lol' LAUGHING OUT LOUD- Ziet als 'WELKE MAFKEES DOET DAT?!' Daar zit een wereld van verschil in, dat mag ik toch dom noemen.
hou toch je bek man.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
zoals ik al zei. Stel je niet zo aan dude
bek dicht lullensmullerquote:
Ik denk niet dat dit handig is. er komt nu steeds meer keus en minder kans dat iemand dan een M'bia pakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
Misschien is het wel handig om Sakho's en M'bia's op te kopen aangezien Ibra en silva naar de ligue 1 gaan en mensen die teams willen maken
Daarom moet het ook massaal gebeuren en aangezien ze stukken goedkoper dan Taiwo zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit handig is. er komt nu steeds meer keus en minder kans dat iemand dan een M'bia pakt.
flikker op met je Aziėmuziekquote:
Volgens mij is je frituurpinkie op de shift blijven hangen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
We nemen het niet bepaald serieus, maar het gaat er meer om dat jij 'lol' LAUGHING OUT LOUD- Ziet als 'WELKE MAFKEES DOET DAT?!' Daar zit een wereld van verschil in, dat mag ik toch dom noemen.
Kan je geen Engels?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
flikker op met je Aziėmuziek.
mag ik nu wel lol zeggen of is dat ook niet gepast?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij is je frituurpinkie op de shift blijven hangen.
Zeg dan gewoon pricefixxenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom moet het ook massaal gebeuren en aangezien ze stukken goedkoper dan Taiwo zijn
XD XD XDquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:08 schreef Thorb het volgende:
Vandermar heeft 100 sakho's gekocht en hoopt nu dat wij ze opkopen!
nee dat is mijn UIquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:08 schreef arachide. het volgende:
Jullie zijn wel een stel schatjes bij elkaar
Ik vind dit echt kut muziekquote:
Altijd gezellig hier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:08 schreef arachide. het volgende:
Jullie zijn wel een stel schatjes bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |