Dit is het eerste wat in mij opkwamquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die forumafkortingenkleurtjes zien eruit als peuterspeelzaalblokken
Nooit geweten dat het forumafkortingenkleurtjes heettequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die forumafkortingenkleurtjes zien eruit als peuterspeelzaalblokken
Zo leer je op je ouwe daggie nog eens wat héquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het forumafkortingenkleurtjes heette
Zal wel vannacht jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef Roypsv het volgende:
komen er vandaag btw nieuwe fut toernooien ?
Wat is daar 'lol' aanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef Roypsv het volgende:
lol die aanslag in Amerika bij de premiere van de Dark Knight ;p wtfff
is dat leuk?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef Roypsv het volgende:
LOLLLLLLLLLLLLquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef Roypsv het volgende:
Ik durf bijna voor 100% te kunnen vaststellen dat jij een handicap hebt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik bedoelde lol meer in de zin van wtf wie doet dat
Johquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef marcie216 het volgende:
Je bent echt gek in je hoofd als je zoiets doet
dan vermoord ik hem, maar het zegt meer over jullie dat je alles zo serieus neemt. tuurlijk is het erg maar zoals ik zei ik bedoel het meer in de zin van wat voor een mafkees dat doetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik durf bijna voor 100% te kunnen vaststellen dat jij een handicap hebt.
Als iemand jouw ma verkracht, zeg je dan ook 'lol' ?.
Het heeft wel een hoog gotta catch em all gehalte, maar ik volg dan ook best veel dingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij vindt het zeker wel mooi en schattig?
We nemen het niet bepaald serieus, maar het gaat er meer om dat jij 'lol' LAUGHING OUT LOUD- Ziet als 'WELKE MAFKEES DOET DAT?!' Daar zit een wereld van verschil in, dat mag ik toch dom noemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:01 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dan vermoord ik hem, maar het zegt meer over jullie dat je alles zo serieus neemt. tuurlijk is het erg maar zoals ik zei ik bedoel het meer in de zin van wat voor een mafkees dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |