Dat klopt, net als de Trelleborgs kits en badges en volgens mij Malmö ook niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had net trouwens deze Syrianska dingen in 1 pack, maar die club staat niet in die league?
[ afbeelding ]
hahah ja stond 2 dagen open in m'n browser ofzo voordat ik dacht laat ik het maar ff luisterenquote:
Malmö wel dacht ik, want daar heb je ook spelers (Iig Simon Kroon) van.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nick Powell zijn shooting is van 40 naar 84 gegaan.
Dit was trouwens die goal die hij maakte toen hij zijn SIF kreeg
[..]
Dat klopt, net als de Trelleborgs kits en badges en volgens mij Malmö ook niet.
Oh lol, hij is echt de enigequote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Malmö wel dacht ik, want daar heb je ook spelers (Iig Simon Kroon) van.
Ja, er zitten dit jaar maar heel weinig spelers in de Zweedse competitie. Geen Larsson (vorig jaar had hij 90 pace) en wel meer die vorig jaar best goed waren. Je had vorig jaar ook veel bronzes uit de Tippeligaen met hoge pace maar die zijn er ook bijna allemaal niet meer.quote:
Die goal heb ik toen nog gezien op The Football League show, maar dat kan ik dus straks ook niet meer zien want dat begon altijd om half 1 of 1 uurquote:
Inderdaad, begint altijd na Match of The Day.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die goal heb ik toen nog gezien op The Football League show, maar dat kan ik dus straks ook niet meer zien want dat begon altijd om half 1 of 1 uur
autistquote:
quote:
Oja, Jumbo's heb je ook nog, helemaal vergetenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:38 schreef Thorb het volgende:
@GJE je kan nu wel packs openen, als je voor vanavond bijvoorbeeld nog de 40 jumbo's over hebt heb je zat
Echt niet, kleuren waren niet zo felquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |