Dat toernooi is op de Xbox. Waarschijnlijk had hij bargains.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Copa en Toure zijn samen volgens mij al 350k waard op de ps3 ja..
Maar dat kan iedereen wel zeggen dan. Ik kan ook zeggen dat ik mijn TOTY RVP voor 100k heb opgepikt als er toevallig ooit eentje voor dat bedrag is verkocht..niemand die het kan checken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat toernooi is op de Xbox. Waarschijnlijk had hij bargains.
Zoek en gij zsolt vindenquote:
klotequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:55 schreef OurLadyPeace het volgende:
Wat een kutspel is het toch ook.Met m'n Eredivisie golds/silvers (+ IF Afellay, RVP en IF Ruiz) tegen een BPL team met Mata, Sturridge en Walcott voorin. Na 16 min 1-3 achter, dankzij 3 crosses (Mata en Walcott scoren met kopbal
). Vervolgens lukt echt niks en zijn Hart stopt alles. Ga er met 1-5 af. Hij had 7 schoten op doel. Ik 12.
Hart een 10.
Ik wilde halverwege echt stoppen. Op een gegeven moment schiet ik met RVP, Hart stompt hem weg, maar bal komt weer bij RVP (die inmiddels vrij staat), ik druk op schieten want ja leeg goal. RVP schiet niet. Ik druk nog 7 keer. Hij schiet niet. Inmiddels staat Hart weer in doel en spelers naast RVP en hey hij schiet. Sure.
Ze laten toch gewoon pics zien van de prijzen. Gewoon een EAlinkje.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dat kan iedereen wel zeggen dan. Ik kan ook zeggen dat ik mijn TOTY RVP voor 100k heb opgepikt als er toevallig ooit eentje voor dat bedrag is verkocht..niemand die het kan checken.
Het erge is dat GJE gaat opscheppenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef Thorb het volgende:
http://richkidsofinstagram.tumblr.com/tagged/luxury allemaal gje boiis
Mensen die zich rond laten dragen etc
Lig je lekker in je bed??? hihaho ik ga ook even liggen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet je in dat toernooi beslist een landenteam hebben dan? Het is allang begonnen en ik zou sowieso niet meedoen maar wel goeie regels
Ja, er werd eerst geloot en toen kreeg iedereen een land toegewezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moet je in dat toernooi beslist een landenteam hebben dan? Het is allang begonnen en ik zou sowieso niet meedoen maar wel goeie regels
gelood?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, er werd eerst gelood en toen kreeg iedereen een land toegewezen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, er werd eerst geloot en toen kreeg iedereen een land toegewezen.
Ja blijkbaar kunnen SIF Vertonghen en IF Douglas het niet winnen van mannetjes als Walcott.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kloteVoorzetten moeten ze sowieso wat tegen doen in fifa 13, verdedigers lijken soms echt gehandicapt.
Lukakuquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:16 schreef Rijst het volgende:
Waarom heeft iedereen een neger als UI? Zijn jullie soms hommo?
begin nou eerst rustig met een klein Aziaatje..Lukaku will tear you apart.quote:
Driedubbelop. Zo blijft er weinig meer over.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
begin nou eerst rustig met een klein Aziaatje..Lukaku will tear you apart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |