SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Schrijf het dan gewoon voluitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Topic stelen vieze k******* Imbeciel
Gaat lekker met je hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
Topic stelen vieze k******* Imbeciel
Ook nog puntige knieën zekerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fakking smerige ruimte tussen die tieten
Krijg je nooitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil ook nooit zo'n vrouw krijgen
Ik vind haar echt lelijk manquote:
quote:
Doe ff normaal manquote:
Bedoel je in het echt of in FUT?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:17 schreef Thorb het volgende:
Het ging zo goed met Pato, maar zijn blessures spelen weer op
Quote me waar ik dat zegquote:
Waarom post je het dan?quote:
Best interessant toch?quote:
Wel knap maar vind Ariana Grande echt mooier.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:23 schreef marcie216 het volgende:
RP, volgens mij hebben we een beetje dezelfde smaak? wat vind jij van Victoria Justice
?
Ik vind de wat kleinere meisjes mooier, en hoeft ook niet te veel voorgevel te hebben. En schattig meisjes natuurlijk
oh, en val je op meiden met dikke tieten. Of mag het ook gewoon normaal zijn zoals bij Ariana en Victoria?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wel knap maar vind Ariana Grand echt mooier.
Ik had laatst ook bijna elke wedstrijd een blessure, dat ging nergens over. Overigens post ik gewoon weer vanaf mijn iPod, maar dit weekend ben ik alleen thuis 's nachts dus dan mag ik wel lang doorgaanquote:
Ik wilde gewoon het topique redden man jwzquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook bijna elke wedstrijd een blessure, dat ging nergens over. Overigens post ik gewoon weer vanaf mijn iPod, maar dit weekend ben ik alleen thuis 's nachts dus dan mag ik wel lang doorgaan
Gewoon zeggen dat het je broertje was, werkt hier welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik overdreef maar wat.
Jullie happen ook zo snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |