quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
begin nou eerst rustig met een klein Aziaatje..Lukaku will tear you apart.
Meer dan een rijstkorrel zal het niet zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Driedubbelop. Zo blijft er weinig meer over.
rec 3 ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:24 schreef Rijst het volgende:
Tim86 gooi even die srt. van Rec 3 naar me. ik kan geen Spaans
Fuck, wilde hem naar Boca. Hopelijk maken ze m een silverquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:25 schreef Thorb het volgende:
Gago naar Valencia
Thorb > bedje
paypal kan ik na een week nog steeds niet gebruiken, wat een zooitje
Ik ga die shit nu niet in mijn eentje kijken en in het donkerquote:
Geil. Wat heb je aan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Heb ze alleen voor de dvdrip..andere versies niet. En ik lig in mijn nest, dus wordt morgen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL jij bent en Kroatische gangstar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga die shit nu niet in mijn eentje kijken en in het donker
Gangsters hebben ook gevoelensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
LOL jij bent en Kroatische gangstar.
Rec kan ik nog wel kijken nu maar PA3 durf ik weer niet
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geil. Wat heb je aan?alleen een sok :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik had Quarantine gekeken, was wel aardigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:30 schreef Tim86 het volgende:
Er komt ook een deel 4 trouwens. Lekker uitmelken.
De Amerikaanse remake, Quarantine, was niet zo'n succes, maar heeft ook al een vervolg gehad vorig jaar ofzo.
gewoon exact hetzelfde als rec..echt bijna 1 op 1 gewoonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had Quarantine gekeken, was wel aardig
zou hij er ooit nog komen?quote:
Sws de manier waarop Cloverfield is gefilmd is geweldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |