Second that.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil dat ze vandaag veel transfers uitbrengen en niet alleen golds maar ook bronzes en silvers
Ik wil spurs vertonghen!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil dat ze vandaag veel transfers uitbrengen en niet alleen golds maar ook bronzes en silvers
Waarschijnlijk komen vandaag weer alleen de Ibra's en Thiago Silva'squote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
In januari deden ze nog best grote updates elke keer, toen gingen ze ook veel onbekende bronzes en silvers transferren en volgens mij deden ze dit ook nog 2x per week (ook al waren ze niet altijd op tijd) Nu zijn ze gewoon lui
De Boer maakt geen beste reclame voor de homoclub van Nederlandquote:Ajax reageert woedend op filmpje met verklaringen De Boer over homo's
Vrijdag, 20 juli 2012 om 10:15
Ajax heeft woedend gereageerd op een filmpje dat door BNN online is gezet. In het filmpje verklaart Frank de Boer dat er geen homo's in de voetbalsport zijn omdat homo's a-sportief zijn en een slechte motoriek hebben. Volgens De Telegraaf wil Ajax niet dat BNN het filmpje uitzendt.
Volgens Ajax heeft de omroep De Boer woorden in de mond gelegd, al wordt dat op het fimpje zelf niet duidelijk. Het filmpje is gemaakt om een programma dat BNN op 4 augustus gaat uitzenden te promoten: FC Gay.
De KNVB kondigde deze week aan dat er een groot plan komt om homoseksualiteit in de voetbalsport geaccepteerd te krijgen. Homoseksualiteit is nog steeds een taboe in het voetbal. Geen enkele voetballer in het Nederlandse profvoetbal is er voor uitgekomen homoseksueel te zijn.
En de vertonghens!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen vandaag weer alleen de Ibra's en Thiago Silva's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:55 schreef GuRBuH het volgende:
Luke Ayling van Yeovil:
[ afbeelding ]
Lijkt op welke NL voetballer?Luuk (Luke) de Jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk rond 4 uur ofzo, maar vorige week waren ze nog eerder bekend.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe laat worden de transfers bekend gemaakt? Of om 7u pas?
Ik ook, hopelijk met een aardige upgrade want die verdient hij wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |