Das waar, bedoelde meer als de beste berg op en een erg indrukwekkende tijdritquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Als hij de beste was had hij zich meer moeten laten zien voor de tdf. Ook in de tijdrit word Froome geklopt.
Wiggins verliest echt niet van Froome. Froome is lang zo goed niet op het vlakke gebied.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken net!
En dat gaat misschien ook wel gebeuren.En dan is de vernedering compleet, dan wint Wiggins met een voorsprong die minder is dan wat Froome door malheur verloor in een vlakke etappe. Echte meest kleurloze winnaar allertijden op die manier. 60% van de concurrentie door valpartijen uitgeschakeld en een teamgenoot hebben die in de remmen moet knijpen voor je, ja genot.
De komende tijdrit is 12km langer dan de vorige, 2:03 verloor Van den Broeck toen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft iets meer dan 2,5 minuut. Dat zou hij toch moeten kunnen houden op Van Garderen.
Maar zelf dat mag Froome denk ik niet hoor. In de lijn van de etappe van vandaag zie ik ze ook nog wel aan Froome de opdracht geven om in te houden in die slottijdrit. Het klinkt absurd, maar ik acht die knuppels bij Sky er toe in staat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken net!
En dat gaat misschien ook wel gebeuren.En dan is de vernedering compleet, dan wint Wiggins met een voorsprong die minder is dan wat Froome door malheur verloor in een vlakke etappe. Echte meest kleurloze winnaar allertijden op die manier. 60% van de concurrentie door valpartijen uitgeschakeld en een teamgenoot hebben die in de remmen moet knijpen voor je, ja genot.
Kom op, dat geloof je toch zelf niet, Art?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar zelf dat mag Froome denk ik niet hoor. In de lijn van de etappe van vandaag zie ik ze ook nog wel aan Froome de opdracht geven om in te houden in die slottijdrit. Het klinkt absurd, maar ik acht die knuppels bij Sky er toe in staat.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Sheepcidus het volgende:
In een tijdrit is het makkelijker je oortje te verliezen
Tijdrit Vuelta vorig jaar, quasi hetzelfde soort parcours als de tijdrit van zaterdag, maar een km of 6 korter. Uitslag: Froome pakt 23 op Wiggo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:37 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Wiggins verliest echt niet van Froome. Froome is lang zo goed niet op het vlakke gebied.
Zou het sky uitmaken wie van de twee wint? Dat ze tot nu toe alles op Wiggins zetten lijkt me tactisch erg logischquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar zelf dat mag Froome denk ik niet hoor. In de lijn van de etappe van vandaag zie ik ze ook nog wel aan Froome de opdracht geven om in te houden in die slottijdrit. Het klinkt absurd, maar ik acht die knuppels bij Sky er toe in staat.
Jammer dat Wiggins een tijdrit kampioen is. En een oud baanrenner.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Sheepcidus het volgende:
In een tijdrit is het makkelijker je oortje te verliezen
Eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Columbiafan het volgende:
Vandaag stelt het wielrennen mij toch wel enorm teleur, je voelt je echt bedrogen als volger/liefhebber als je dit allemaal ziet
idd, qua tijdrit komt Froome gewoon tekort als Evans iedereen goed kon volgen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het sky uitmaken wie van de twee wint? Dat ze tot nu toe alles op Wiggins zetten lijkt me tactisch erg logisch
In 2009 reed een half peloton met de rem op zodat Armstrong toch nog op het podium kon.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef Columbiafan het volgende:
Vandaag stelt het wielrennen mij toch wel enorm teleur, je voelt je echt bedrogen als volger/liefhebber als je dit allemaal ziet
Ik geloofde ook niet wat ik vandaag zag. Froome hoeft namelijk helemaal niet in te houden, tenzij Wiggo echt staat te beven van de angst dat zijn ploegmaat echt nog een bedreiging wordt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kom op, dat geloof je toch zelf niet, Art?
Tactisch niet, marketing technisch gezien wel. Daarom zie ik het wel gebeuren dat ze volgend jaar Froome als kopman gebruiken, omdat hij heeft aangetoond beter te zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou het sky uitmaken wie van de twee wint? Dat ze tot nu toe alles op Wiggins zetten lijkt me tactisch erg logisch
onthoud wel dat Froome een paar x gelost is en terug gekomen. Dat heb ik nog niet gezien bij Wiggins.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tactisch niet, marketing technisch gezien wel. Daarom zie ik het wel gebeuren dat ze volgend jaar Froome als kopman gebruiken, omdat hij heeft aangetoond beter te zijn
In een tijdrit van soortgelijke lengte in de Dauphiné verloor VDB2 maar iets meer dan 2 minuten op Wiggins. En Wiggins schat ik hoger in voor zaterdag dan Van Garderen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo matig was die tijdrit niet hoor. Hij reed em vrijwel op het niveau van zijn afgelopen tijdritten. Daarnaast oogt TJ sterker nu dan dat hij vlak voor die 1e tijdrit deed.
Ja dat maakt uit. Alles was voor Wiggo, het moest en zou allemaal voor hem zijn. Voor het seizoen al, voor de Tour al en ook deze Tour. Deze Tour moest hij winnen. Dan gaan ze nu echt niet opeens de plannen omgooien als Froome sterker blijkt te zijn. Dat zou nogal gezichtsverlies zijn voor Wiggins.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wiggins won de vorige tijdrit ruim op Froome, terwijl Froome bergop ook al beter was. Als Froome al wint zaterdag, zal dat echt niet met heel veel verschil zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik geloofde ook niet wat ik vandaag zag. Froome hoeft namelijk helemaal niet in te houden, tenzij Wiggo echt staat te beven van de angst dat zijn ploegmaat echt nog een bedreiging wordt.
Ik denk niet dat Sky blij zal zijn met een soort Ullrich-Riis 1997 in de slottijdrit. Ook dat was toen een vernedering voor de gele trui.
Froome komt niet eens in de top 20 in de tijdrit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef Nober het volgende:
Moet Froome ook wachten als Wiggins lek rijdt (of valt) in de tijdrit?
Dan rijdt Froome natuurlijk gewoon even terug jaquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef Nober het volgende:
Moet Froome ook wachten als Wiggins lek rijdt (of valt) in de tijdrit?
Jij hebt Wiggins niet zien lossen toen Froome echt gas ging geven? Froome hersteld heel snel zei zijn ploegleider en dus zal die mss even een wat minder moment hebben gehad, maar daarna was hij meteen weer voorin te vinden. Daarnaast is dat mss 1 keer voorgekomen? De eerste keer was net voor het moment dat Wiggins eraf moest toen Froome gas gaf...quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
onthoud wel dat Froome een paar x gelost is en terug gekomen. Dat heb ik nog niet gezien bij Wiggins.
Toen kon ik ook wel janken inderdaadquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In 2009 reed een half peloton met de rem op zodat Armstrong toch nog op het podium kon.
Die was inderdaad ook maar tweede in die tijdrit over 41,5km.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Froome komt niet eens in de top 20 in de tijdrit.
Kortom Froome moet gewoon een andere ploeg zoekenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja dat maakt uit. Alles was voor Wiggo, het moest en zou allemaal voor hem zijn. Voor het seizoen al, voor de Tour al en ook deze Tour. Deze Tour moest hij winnen. Dan gaan ze nu echt niet opeens de plannen omgooien als Froome sterker blijkt te zijn. Dat zou nogal gezichtsverlies zijn voor Wiggins.
Hij werd de vorige tijdrit nog tweede inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Froome komt niet eens in de top 20 in de tijdrit.
Schatte Sky Wiggins niet gewoon als sterker in, hij was niks voor de niks de torenhoog favoriet voor het geel in Parijs. En dat dus het rijden van Froome ook sky verbaast, dat hij beter is dan verwacht. Plus, hoe het verval van Froome is, hoe hij 3 weken uitfietst, was natuurlijk onbekend, in Wiggins had je een zekerheidjequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja dat maakt uit. Alles was voor Wiggo, het moest en zou allemaal voor hem zijn. Voor het seizoen al, voor de Tour al en ook deze Tour. Deze Tour moest hij winnen. Dan gaan ze nu echt niet opeens de plannen omgooien als Froome sterker blijkt te zijn. Dat zou nogal gezichtsverlies zijn voor Wiggins.
Die kans had hij vorig jaar..quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Kortom Froome moet gewoon een andere ploeg zoeken
Maakt het juist leuker.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef JC14 het volgende:
Veel belangen op het spel maakt het dat het vaak wel minder is om naar te kijken.
Wiggins kon ook gewoon verast zijn dat een knecht hem probeert kapot te maken.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij hebt Wiggins niet zien lossen toen Froome echt gas ging geven? Froome hersteld heel snel zei zijn ploegleider en dus zal die mss even een wat minder moment hebben gehad, maar daarna was hij meteen weer voorin te vinden. Daarnaast is dat mss 1 keer voorgekomen? De eerste keer was net voor het moment dat Wiggins eraf moest toen Froome gas gaf...
En eindigde Van Garderen zelfs achter VDB2.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
In een tijdrit van soortgelijke lengte in de Dauphiné verloor VDB2 maar iets meer dan 2 minuten op Wiggins. En Wiggins schat ik hoger in voor zaterdag dan Van Garderen.
Dat had hij vorig jaar in de Vuelta al wel bewezen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Schatte Sky Wiggins niet gewoon als sterker in, hij was niks voor de niks de torenhoog favoriet voor het geel in Parijs. En dat dus het rijden van Froome ook sky verbaast, dat hij beter is dan verwacht. Plus, hoe het verval van Froome is, hoe hij 3 weken uitfietst, was natuurlijk onbekend, in Wiggins had je een zekerheidje
Zo ziet Froome dat wss helemaal niet (kapot rijden), die wil gewoon de andere concurrenten eraf rijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:45 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Wiggins kon ook gewoon verast zijn dat een knecht hem probeert kapot te maken.
Nibali?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:43 schreef JC14 het volgende:
Vrij wielrennen lijkt er niet meer bij te zijn heb ik steeds meer het idee. Nibali kan dan persona non grata zijn als hij bij de kopgroep zit, maar dan nog, hij mag toch gewoon doorfietsen begin ik bijna te denken. Is het nou koers of niet...
Veel belangen op het spel maakt het dat het vaak wel minder is om naar te kijken.
Ye, de tijdrit die er nu aankomt is heel anders.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij werd de vorige tijdrit nog tweede inderdaad.
ja, 1 ronde, lekker veel zekerheidquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat had hij vorig jaar in de Vuelta al wel bewezen natuurlijk.
Wiggins wil gewoon TDF winnen, Froome zou zomaar beter kunnen rijden dan Wiggins in de tijdrit. Zo groot is dat verschil echt niet meer.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Arcee het volgende:
Vaag, Froome had hier gewoon kunnen winnen.
En alsof het zo'n ramp zou zijn als hij een halve minuut voor Wiggins zou finishen.
Froome wil natuurlijk zijn 2de plaats zekerstellen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zo ziet Froome dat wss helemaal niet (kapot rijden), die wil gewoon de andere concurrenten eraf rijden
Sky schatte Wiggins in de Vuelta ook hoger in dan Froome. We zien allemaal wat er gebeurde. Ze zijn daar pas veel te laat van kopman geswitcht. Nu is dat niet nodig omdat de oorspronkelijk kopman toch de Tour wel wint. Natuurlijk, Froome moest het deze Tour allemaal nog wel bewijzen, maar het is niet zo dat dit helemaal uit het niets komt vallen dat Froome sterker blijkt te zijn dan Wiggo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Schatte Sky Wiggins niet gewoon als sterker in, hij was niks voor de niks de torenhoog favoriet voor het geel in Parijs. En dat dus het rijden van Froome ook sky verbaast, dat hij beter is dan verwacht. Plus, hoe het verval van Froome is, hoe hij 3 weken uitfietst, was natuurlijk onbekend, in Wiggins had je een zekerheidje
Niet gezien , wat gebeurde er?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ja Nibali die in de afdaling ( op het begin van de etappe ) weg probeerde te fietsen.
Soms ziet het er gewoon krampachtig uit, al die belangen. Allemachtig zeg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef Ericr het volgende:
Ploegen taktiek niet begrijpenBeter 2 man zeker op de hoogste treden dan 1 die er mogelijk wegvalt. Je rijdt voor je kopman, zo moeilijk is het niet. Soms verlies je er een koers door maar alleen bij een volledig 'jour sans' laat je de kopman zwemmen. Zoiets wat Gesink vorig jaar meemaakt, ook al gaf hij zelf aan dat de knechten mochten gaan.
Ach dat was een vrij normale reactie van Valverde. Zo'n reactie zag je 10 of 20 jaar terug ook al. Daarnaast was die actie van Nibali op dat moment in de koers vrij zinloos en dat zag Valverde ook wel in.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ja Nibali die in de afdaling ( op het begin van de etappe ) weg probeerde te fietsen.
Ah oke, wist ik niet, thanksquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sky schatte Wiggins in de Vuelta ook hoger in dan Froome. We zien allemaal wat er gebeurde. Ze zijn daar pas veel te laat van kopman geswitcht. Nu is dat niet nodig omdat de oorspronkelijk kopman toch de Tour wel wint. Natuurlijk, Froome moest het deze Tour allemaal nog wel bewijzen, maar het is niet zo dat dit helemaal uit het niets komt vallen dat Froome sterker blijkt te zijn dan Wiggo.
Nibali daalde hard af, kwam in de kopgroep die er 30 seconden voor reed, maar werd daar niet geaccepteerd (Valerde zat hem weg te pesten). Dus liet Nibali zich weer terugzakkenquote:
Bij een tweede tijdrit zie je vaak nog meer dat de klassementsrenners voorin eindigen. Zeker nu Cancellara en Martin zijn afgestapt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:46 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Ye, de tijdrit die er nu aankomt is heel anders.
Hij fietste weg, had op een duur 30 seconden voorsprong, sloot aan bij de kopgroep en vervolgens wat gepraat met Valverde. Handen geschut en daarna terug laten zakken naar de groep gele trui.quote:
Misschien had Froome ala een Vino zijn eigen kopman moeten slopen. Dat viel ook goed uit voor Ullrich toen Vino gewoon tegen de ploegorders in bleef aanvallen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:48 schreef JC14 het volgende:
[..]
Soms ziet het er gewoon krampachtig uit, al die belangen. Allemachtig zeg.
Oh ja dat is logisch natuurlijk. In de kopgroep worden klassementsrenners nou eenmaal niet geaccepteerd omdat er dan gereden gaat worden in het peloton. Niks vreemds aan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:48 schreef Sautor het volgende:
[..]
Nibali daalde hard af, kwam in de kopgroep die er 30 seconden voor reed, maar werd daar niet geaccepteerd (Valerde zat hem weg te pesten). Dus liet Nibali zich weer terugzakken
Ja ok, maar dat maakt dat er een mogelijk strijd niet meer is in de etappe. Ik mag dat toch gewoon jammer vinden en het er krampachtig uit vinden zien?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oh ja dat is logisch natuurlijk. In de kopgroep worden klassementsrenners nou eenmaal niet geaccepteerd omdat er dan gereden gaat worden in het peloton. Niks vreemds aan.
Dat is normaalquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef JC14 het volgende:
[..]
Hij fietste weg, had op een duur 30 seconden voorsprong, sloot aan bij de kopgroep en vervolgens wat gepraat met Valverde. Handen geschut en daarna terug laten zakken naar de groep gele trui.
Plus, het gebeurde in de afdaling van de Mente, waarna er een heel lang vlak stuk volgde. Ze zouden altijd, maar dan ook altijd weer ingelopen worden door het peloton en dat wist Valverde ook donders goed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Oh ja dat is logisch natuurlijk. In de kopgroep worden klassementsrenners nou eenmaal niet geaccepteerd omdat er dan gereden gaat worden in het peloton. Niks vreemds aan.
Die actie van Nibali had op dat moment ook weinig zin. Verschil was maar klein en volgende echte berg kwam pas over 60 km.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat maakt dat er een mogelijk strijd niet meer is in de etappe. Ik mag dat toch gewoon jammer vinden en het er krampachtig uit vinden zien?
Als hij had willen gaan had hij dat in de afdaling van de Bales, maar daar zal hij wel aan hebben gevoeld dat hij niet goed genoeg wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die actie van Nibali had op dat moment ook weinig zin. Verschil was maar klein en volgende echte berg kwam pas over 60 km.
Ik denk gewoon dat Wiggins bang voor Froome is als het gaat om winnen van TDF. Froome zou zomaar de tijdrit kunnen winnen van zaterdag, vraag is dan of Wiggins genoeg marge heeft opgebouwd. Dat is de enige verklaring die ik kan geven.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat was er dan zo fenomenaal misgelopen als Froome had doorgereden?
In het slechtste geval zakt Wiggins terug tot bij Pinot, Rolland en VDB en bolt hij samen het hen binnen.
Dan had hij misschien 30 seconden verloren, maar waarschijnlijk minder. Nibali, de gevaarlijkste man voor Sky was toen al gelost.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
In het slechtste geval zakt Wiggins terug tot bij Pinot, Rolland en VDB en bolt hij samen het hen binnen.
Dat is het hem juist. Dat snap ik dus ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
In het slechtste geval zakt Wiggins terug tot bij Pinot, Rolland en VDB en bolt hij samen het hen binnen. Ze waren dicht bij de finish en het begon terug vlakker te worden. Het geel voor Wiggins was al lang en breed binnen.
Als dat zo geweest was had hij het hem ook rechtstreeks kunnen zeggen, of kunnen gebaren, dat Froome mocht demarreren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Dat snap ik dus ook niet.
Maar ik lees net schijnbaar dat Wiggo gezegd had dat Froome door mocht rijden, maar dat er iets communicatief niet goed liep (of dat de ploegleiding dat weigerde natuurlijk).
Als ze straks allemaal weggaan en dan geen deuk meer in een pakje boter rijden krijg ik wel een klein déjà vu-moment.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iig. een lekker team.
Boasson Hagen waartegen iedereen zegt "Jongen, jij verkwist je talenten als helper, ga toch weg".
Froome waarbij men hetzelfde zegt, mevrouw Froome op kop, ook vandaag weer.
De geruchten over Cavendish dat het op deze manier voor hem ook niet meer hoeft en dat hij dan liever vertrekt.
En nu is nog maar de vraag of het team in de toekomst voor hem gaat rijden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
En door wel heel erg ostentatief te gaan wachten, is Froome erin geslaagd om het geel van Wiggins even zeer te bekladden als wanneer hij gewoon had doorgereden en de rit had gewonnen.
Dus hij is erin geslaagd het onaangename met het onpraktische te combineren.
Het zag er ook niet heel lekker uit, met al dat bloed. Maar rijdt hij wel verder morgen of betekent dit ook het einde voor de tour voor hem?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:03 schreef TheArt het volgende:
CAS moet geopereerd worden volgens Riis. Twee vingers zijn compleet gescheurd.
Ik vraag me af hoe hij binnen de groep ligt. Lijkt me meer een eenzaat à la Evans.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
En nu is nog maar de vraag of het team in de toekomst voor hem gaat rijden.
Geen idee, nog niets over gelezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zag er ook niet heel lekker uit, met al dat bloed. Maar rijdt hij wel verder morgen of betekent dit ook het einde voor de tour voor hem?
Wiggo of Vroem vroem?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij binnen de groep ligt. Lijkt me meer een eenzaat à la Evans.
Dit dus. Wilde het net typen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
In het slechtste geval zakt Wiggins terug tot bij Pinot, Rolland en VDB en bolt hij samen het hen binnen. Ze waren dicht bij de finish en het begon terug vlakker te worden. Het geel voor Wiggins was al lang en breed binnen.
Het gat is groot genoeg en Wiggins is al los. Dan had de ploegleiding wat meer lef moeten tonen en Froome de etappe moeten laten pakken. Op deze manier komt er juist ophef.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef One_of_the_few het volgende:
In deze situatie had Wiggins Froome wel kunnen laten rijden, maar alleen om de etappe te winnen? Ze hebben er al genoeg. Froome had niet zo opzichtig moeten doen alsof hij veel sterker was. Dat beschadigt de positie van Wiggins en van Sky.
Misschien had Froome wel een minuut gepakt, dan komt zelfs Nibali qua tijd dichter bij de nr.1 positie. Dat wil je gewoon niet als Sky. Nu was Nibali wel gelost, maar het had de positie van Wiggins slechter gemaakt dan dat het de positie van Froome of de ploeg sky had verbetert. Dus niet doen. Als Froom voelde dat hij zoveel sterker was dan had hij gewoon achter Wiggins moeten gaan zitten. Of echt wegrijden, maar dit is niks en toch even laten zien wie er sterker is. Op korte termijn, wie zegt dat hij het kilometers had volgehouden?
Binnen een week is bijna iedereen dat vergeten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
En door wel heel erg ostentatief te gaan wachten, is Froome erin geslaagd om het geel van Wiggins even zeer te bekladden als wanneer hij gewoon had doorgereden en de rit had gewonnen.
Dus hij is erin geslaagd het onaangename met het onpraktische te combineren.
zo'n idee had ik dus al,quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:03 schreef TheArt het volgende:
CAS moet geopereerd worden volgens Riis. Twee vingers zijn compleet gescheurd.
Froome. Ik denk dat Wiggo wel een relaxte en vrij populaire kerel is bij zijn ploegmaats.quote:
quote:Chris Anker has to go to hospital in Toulouse to get surgery. Riis doesn't know if Chris Anker will be able to finish the Tour.
twitter:
twitter:michellecound twitterde op donderdag 19-07-2012 om 17:30:08Suddenly not so in the mood for Paris on Saturday… what a joke! reageer retweet
twitter:michellecound twitterde op donderdag 19-07-2012 om 17:38:49I know how much Chris wanted to win that stage, so disagree with me as much as you like.. #whatever reageer retweet
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Ze heeft wel gelijk hij gewoon moeten gaan, ze heeft meer ballen dan manlief.
Die snapt niks van wielrennen en contracten dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef Marcoss het volgende:
En mevrouw Froome is weer bezig vandaag jatwitter:twitter:michellecound twitterde op donderdag 19-07-2012 om 17:30:08Suddenly not so in the mood for Paris on Saturday… what a joke! reageer retweet
twitter:michellecound twitterde op donderdag 19-07-2012 om 17:38:49I know how much Chris wanted to win that stage, so disagree with me as much as you like.. #whatever reageer retweet
Die krijgt pikstraf komende maand.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Ze heeft wel gelijk hij had gewoon moeten gaan, ze heeft meer ballen dan manlief.
Watquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:16 schreef marcodej het volgende:
Michael Schär aangereden door dokterswagen.
Ullrich was de betere van Riis in de laatste tijdrit van de Tour van 1996, dat weten velen nog steeds toch? Het wordt wel in enige mate vergeten natuurlijk, maar bij lange na niet binnen een week door bijna iedereenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Binnen een week is bijna iedereen dat vergeten.
Verklaar dat eensquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In 2009 reed een half peloton met de rem op zodat Armstrong toch nog op het podium kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |