abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114423446
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef JC14 het volgende:

[..]

Ja Nibali die in de afdaling ( op het begin van de etappe ) weg probeerde te fietsen.
Ach dat was een vrij normale reactie van Valverde. Zo'n reactie zag je 10 of 20 jaar terug ook al. Daarnaast was die actie van Nibali op dat moment in de koers vrij zinloos en dat zag Valverde ook wel in.
pi_114423452
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef TheArt het volgende:

[..]

Sky schatte Wiggins in de Vuelta ook hoger in dan Froome. We zien allemaal wat er gebeurde. Ze zijn daar pas veel te laat van kopman geswitcht. Nu is dat niet nodig omdat de oorspronkelijk kopman toch de Tour wel wint. Natuurlijk, Froome moest het deze Tour allemaal nog wel bewijzen, maar het is niet zo dat dit helemaal uit het niets komt vallen dat Froome sterker blijkt te zijn dan Wiggo.
Ah oke, wist ik niet, thanks
pi_114423461
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Niet gezien , wat gebeurde er?
Nibali daalde hard af, kwam in de kopgroep die er 30 seconden voor reed, maar werd daar niet geaccepteerd (Valerde zat hem weg te pesten). Dus liet Nibali zich weer terugzakken
pi_114423468
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:46 schreef The_Avatar het volgende:

[..]

Ye, de tijdrit die er nu aankomt is heel anders.
Bij een tweede tijdrit zie je vaak nog meer dat de klassementsrenners voorin eindigen. Zeker nu Cancellara en Martin zijn afgestapt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_114423470
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Niet gezien , wat gebeurde er?
Hij fietste weg, had op een duur 30 seconden voorsprong, sloot aan bij de kopgroep en vervolgens wat gepraat met Valverde. Handen geschut en daarna terug laten zakken naar de groep gele trui.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:50:10 #156
40566 Ericr
Livewrong
pi_114423511
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:48 schreef JC14 het volgende:

[..]

Soms ziet het er gewoon krampachtig uit, al die belangen. Allemachtig zeg.
Misschien had Froome ala een Vino zijn eigen kopman moeten slopen. Dat viel ook goed uit voor Ullrich toen Vino gewoon tegen de ploegorders in bleef aanvallen.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:50:11 #157
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_114423512
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:48 schreef Sautor het volgende:

[..]

Nibali daalde hard af, kwam in de kopgroep die er 30 seconden voor reed, maar werd daar niet geaccepteerd (Valerde zat hem weg te pesten). Dus liet Nibali zich weer terugzakken
Oh ja dat is logisch natuurlijk. In de kopgroep worden klassementsrenners nou eenmaal niet geaccepteerd omdat er dan gereden gaat worden in het peloton. Niks vreemds aan.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_114423536
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Oh ja dat is logisch natuurlijk. In de kopgroep worden klassementsrenners nou eenmaal niet geaccepteerd omdat er dan gereden gaat worden in het peloton. Niks vreemds aan.
Ja ok, maar dat maakt dat er een mogelijk strijd niet meer is in de etappe. Ik mag dat toch gewoon jammer vinden en het er krampachtig uit vinden zien?
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:51:17 #159
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_114423545
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:49 schreef JC14 het volgende:

[..]

Hij fietste weg, had op een duur 30 seconden voorsprong, sloot aan bij de kopgroep en vervolgens wat gepraat met Valverde. Handen geschut en daarna terug laten zakken naar de groep gele trui.
Dat is normaal
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_114423552
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Plus, het gebeurde in de afdaling van de Mente, waarna er een heel lang vlak stuk volgde. Ze zouden altijd, maar dan ook altijd weer ingelopen worden door het peloton en dat wist Valverde ook donders goed.
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:51:53 #161
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_114423562
Wat was er dan zo fenomenaal misgelopen als Froome had doorgereden?

In het slechtste geval zakt Wiggins terug tot bij Pinot, Rolland en VDB en bolt hij samen het hen binnen. Ze waren dicht bij de finish en het begon terug vlakker te worden. Het geel voor Wiggins was al lang en breed binnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114423572
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:50 schreef JC14 het volgende:

[..]

Ja ok, maar dat maakt dat er een mogelijk strijd niet meer is in de etappe. Ik mag dat toch gewoon jammer vinden en het er krampachtig uit vinden zien?
Die actie van Nibali had op dat moment ook weinig zin. Verschil was maar klein en volgende echte berg kwam pas over 60 km.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_114423596
Zijn alle renners al binnen ?
pi_114423608
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:52 schreef Felagund het volgende:

[..]

Die actie van Nibali had op dat moment ook weinig zin. Verschil was maar klein en volgende echte berg kwam pas over 60 km.
Als hij had willen gaan had hij dat in de afdaling van de Bales, maar daar zal hij wel aan hebben gevoeld dat hij niet goed genoeg was
pi_114423609
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:

In het slechtste geval zakt Wiggins terug tot bij Pinot, Rolland en VDB en bolt hij samen het hen binnen.
Ik denk gewoon dat Wiggins bang voor Froome is als het gaat om winnen van TDF. Froome zou zomaar de tijdrit kunnen winnen van zaterdag, vraag is dan of Wiggins genoeg marge heeft opgebouwd. Dat is de enige verklaring die ik kan geven.
pi_114423610
quote:

In het slechtste geval zakt Wiggins terug tot bij Pinot, Rolland en VDB en bolt hij samen het hen binnen.
Dan had hij misschien 30 seconden verloren, maar waarschijnlijk minder. Nibali, de gevaarlijkste man voor Sky was toen al gelost.
Album top 100 2024
pi_114423618
quote:

In het slechtste geval zakt Wiggins terug tot bij Pinot, Rolland en VDB en bolt hij samen het hen binnen. Ze waren dicht bij de finish en het begon terug vlakker te worden. Het geel voor Wiggins was al lang en breed binnen.
Dat is het hem juist. Dat snap ik dus ook niet.

Maar ik lees net schijnbaar dat Wiggo gezegd had dat Froome door mocht rijden, maar dat er iets communicatief niet goed liep (of dat de ploegleiding dat weigerde natuurlijk).
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:56:18 #168
67640 SaintOfKillers
pi_114423730
Iig. een lekker team.

Boasson Hagen waartegen iedereen zegt "Jongen, jij verkwist je talenten als helper, ga toch weg".
Froome waarbij men hetzelfde zegt, mevrouw Froome op kop, ook vandaag weer.
De geruchten over Cavendish dat het op deze manier voor hem ook niet meer hoeft en dat hij dan liever vertrekt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_114423775
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:53 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. Dat snap ik dus ook niet.

Maar ik lees net schijnbaar dat Wiggo gezegd had dat Froome door mocht rijden, maar dat er iets communicatief niet goed liep (of dat de ploegleiding dat weigerde natuurlijk).
Als dat zo geweest was had hij het hem ook rechtstreeks kunnen zeggen, of kunnen gebaren, dat Froome mocht demarreren.
Album top 100 2024
  donderdag 19 juli 2012 @ 17:57:20 #170
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_114423777
Blijkbaar moet je niet bij Brailsford rijden als je geen lievelingetje bent.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_114423798
Ja godver die Froome moet ook gewoon door rijden met zijn kloten! Beetje wachten op die trage ginger! Hadden we misschien nog een beetje een gevecht om het geel gezien....
pi_114423872
Er zou voor Sky geen enkele reden moeten zijn om Froome bij Wiggins te laten. Iedereen was er al afgereden, er was absoluut 0,0 bedreiging voor het geel.

Sky had gewoon de vraag te beantwoorden of ze wilden dat Froome de etappe won, zonder dat er een nadeel was het winnen van de etappe. En wat kiezen ze? Ik vind het bizar.

De glans voor Wiggins is er nu nog meer vanaf dan wanneer Froome twee keer een halve minuut was weggereden.
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:00:55 #173
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_114423919
Froome wou gewoon Wiggins een beetje vernederen.
Trotse Belg.
pi_114423959
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juli 2012 17:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iig. een lekker team.

Boasson Hagen waartegen iedereen zegt "Jongen, jij verkwist je talenten als helper, ga toch weg".
Froome waarbij men hetzelfde zegt, mevrouw Froome op kop, ook vandaag weer.
De geruchten over Cavendish dat het op deze manier voor hem ook niet meer hoeft en dat hij dan liever vertrekt.
Als ze straks allemaal weggaan en dan geen deuk meer in een pakje boter rijden krijg ik wel een klein déjà vu-moment.
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:02:10 #175
67640 SaintOfKillers
pi_114423975
En door wel heel erg ostentatief te gaan wachten, is Froome erin geslaagd om het geel van Wiggins even zeer te bekladden als wanneer hij gewoon had doorgereden en de rit had gewonnen.

Dus hij is erin geslaagd het onaangename met het onpraktische te combineren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')