En nu is nog maar de vraag of het team in de toekomst voor hem gaat rijden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
En door wel heel erg ostentatief te gaan wachten, is Froome erin geslaagd om het geel van Wiggins even zeer te bekladden als wanneer hij gewoon had doorgereden en de rit had gewonnen.
Dus hij is erin geslaagd het onaangename met het onpraktische te combineren.
Het zag er ook niet heel lekker uit, met al dat bloed. Maar rijdt hij wel verder morgen of betekent dit ook het einde voor de tour voor hem?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:03 schreef TheArt het volgende:
CAS moet geopereerd worden volgens Riis. Twee vingers zijn compleet gescheurd.
Ik vraag me af hoe hij binnen de groep ligt. Lijkt me meer een eenzaat à la Evans.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
En nu is nog maar de vraag of het team in de toekomst voor hem gaat rijden.
Geen idee, nog niets over gelezen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zag er ook niet heel lekker uit, met al dat bloed. Maar rijdt hij wel verder morgen of betekent dit ook het einde voor de tour voor hem?
Wiggo of Vroem vroem?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij binnen de groep ligt. Lijkt me meer een eenzaat à la Evans.
Dit dus. Wilde het net typen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat was er dan zo fenomenaal misgelopen als Froome had doorgereden?
In het slechtste geval zakt Wiggins terug tot bij Pinot, Rolland en VDB en bolt hij samen het hen binnen. Ze waren dicht bij de finish en het begon terug vlakker te worden. Het geel voor Wiggins was al lang en breed binnen.
Het gat is groot genoeg en Wiggins is al los. Dan had de ploegleiding wat meer lef moeten tonen en Froome de etappe moeten laten pakken. Op deze manier komt er juist ophef.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef One_of_the_few het volgende:
In deze situatie had Wiggins Froome wel kunnen laten rijden, maar alleen om de etappe te winnen? Ze hebben er al genoeg. Froome had niet zo opzichtig moeten doen alsof hij veel sterker was. Dat beschadigt de positie van Wiggins en van Sky.
Misschien had Froome wel een minuut gepakt, dan komt zelfs Nibali qua tijd dichter bij de nr.1 positie. Dat wil je gewoon niet als Sky. Nu was Nibali wel gelost, maar het had de positie van Wiggins slechter gemaakt dan dat het de positie van Froome of de ploeg sky had verbetert. Dus niet doen. Als Froom voelde dat hij zoveel sterker was dan had hij gewoon achter Wiggins moeten gaan zitten. Of echt wegrijden, maar dit is niks en toch even laten zien wie er sterker is. Op korte termijn, wie zegt dat hij het kilometers had volgehouden?
Binnen een week is bijna iedereen dat vergeten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
En door wel heel erg ostentatief te gaan wachten, is Froome erin geslaagd om het geel van Wiggins even zeer te bekladden als wanneer hij gewoon had doorgereden en de rit had gewonnen.
Dus hij is erin geslaagd het onaangename met het onpraktische te combineren.
zo'n idee had ik dus al,quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:03 schreef TheArt het volgende:
CAS moet geopereerd worden volgens Riis. Twee vingers zijn compleet gescheurd.
Froome. Ik denk dat Wiggo wel een relaxte en vrij populaire kerel is bij zijn ploegmaats.quote:
quote:Chris Anker has to go to hospital in Toulouse to get surgery. Riis doesn't know if Chris Anker will be able to finish the Tour.
twitter:
twitter:michellecound twitterde op donderdag 19-07-2012 om 17:30:08Suddenly not so in the mood for Paris on Saturday… what a joke! reageer retweet
twitter:michellecound twitterde op donderdag 19-07-2012 om 17:38:49I know how much Chris wanted to win that stage, so disagree with me as much as you like.. #whatever reageer retweet
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Ze heeft wel gelijk hij gewoon moeten gaan, ze heeft meer ballen dan manlief.
Die snapt niks van wielrennen en contracten dus.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef Marcoss het volgende:
En mevrouw Froome is weer bezig vandaag jatwitter:twitter:michellecound twitterde op donderdag 19-07-2012 om 17:30:08Suddenly not so in the mood for Paris on Saturday… what a joke! reageer retweet
twitter:michellecound twitterde op donderdag 19-07-2012 om 17:38:49I know how much Chris wanted to win that stage, so disagree with me as much as you like.. #whatever reageer retweet
Die krijgt pikstraf komende maand.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Ze heeft wel gelijk hij had gewoon moeten gaan, ze heeft meer ballen dan manlief.
Watquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:16 schreef marcodej het volgende:
Michael Schär aangereden door dokterswagen.
Ullrich was de betere van Riis in de laatste tijdrit van de Tour van 1996, dat weten velen nog steeds toch? Het wordt wel in enige mate vergeten natuurlijk, maar bij lange na niet binnen een week door bijna iedereenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:06 schreef Ericr het volgende:
[..]
Binnen een week is bijna iedereen dat vergeten.
Verklaar dat eensquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In 2009 reed een half peloton met de rem op zodat Armstrong toch nog op het podium kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |