haha denk jij dat ? hij zit er tot 2014quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon niet luisteren, wat willen ze doen? Volgend jaar zit hij toch niet meer bij Sky.
Dan blijft dus alleen over dat hij of niet echt goed is, of een angsthaas is. Vroomequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat aanzetten volhoudt? Dat hij daarna direct theatraal naar achter kijkt om een punt te maken zegt mij niet alles.
Extreem indrukwekkende progressiequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef The_Avatar het volgende:
Waarom is Froome geen kopman?
Om dit.
2005
2e etappe Ronde van Mauritius
2006
2e etappe Ronde van Mauritius
3e etappe Ronde van Mauritius
Eindklassement Ronde van Mauritius
2007
6e etappe Ronde van Japan
Mi-Août en Bretagne
2009
2e etappe Giro del Capo
Anatomic Jock Race
2011
17e etappe Ronde van Spanje
2012
Ploegenklassement Ronde van Romandië
7e etappe Ronde van Frankrijk
-------------------------------------------------
Moeilijk te zeggen. Ik denk dat anderhalve minuut wel had gekund. Je moet je ook bedenken dat Wiggins zonder zijn superknecht voor hem misschien eerder mentaal breekt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Drebbelman het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Froome meer dan 2 minuten had kunnen pakken op Wiggins in de bergen. Wiggins blijft voor mij zeker de verdiende winnaar.
Ik vind dat wel lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
die schore stemhoe ze is opgemaakt met 10x te veel lippenstift
Denk je dat Wiggins en Froome in 1 team blijven?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
haha denk jij dat ? hij zit er tot 2014
Tsja, bij die ploeg Sky zit het zo verdomd diep dat ALLEEN Wiggins mag winnen. Stel je voor dat Froome de ploegregels aan zijn laars lapt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan blijft dus alleen over dat hij of niet echt goed is, of een angsthaas is. Vroome![]()
voor iemand die 27 of 28 is ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Extreem indrukwekkende progressie
De harten van de fans willen willen terwijl je je team en kopman voor lul zet. Ik hoop eigenlijk dat hij het wel echt kon anders is hij nog treuriger.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan blijft dus alleen over dat hij of niet echt goed is, of een angsthaas is. Vroome![]()
Die ene keer dat Andy constant bleef wachten op Frank?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef JC14 het volgende:
Sinds welke Tour is het geleden dat ik zo'n laffe race heb gezien bij de klassementsmannen? Dan moet ik toch héél wat jaren terug vrees ik.
Alleen op het laatst. Angst overheerst.
Contract is contract. Froome weet waar hij voor heeft getekend. En daar staat niet waarschijnlijk niet kopman tdf in.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk je dat Wiggins en Froome in 1 team blijven?
zij is vet mooi manquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
die schore stemhoe ze is opgemaakt met 10x te veel lippenstift
Krampachtig? Hij wordt met 2 vingers in de neus eerste en dus ook SKy?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, bij die ploeg Sky zit het zo verdomd diep dat ALLEEN Wiggins mag winnen. Stel je voor dat Froome de ploegregels aan zijn laars lapt.
Ongeloof als ik die ploeg zie rijden. En zéker het krampachtig vasthouden aan Wiggins.
Ja, maar je begrijpt wel dat ik het gevoél had dat het dit jaar veel te laat beslist werd in de bergetappes. Of is dit dus écht maar schijn? Ik vraag het me in alle eerlijkheid af.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die ene keer dat Andy constant bleef wachten op Frank?
Dat jaar dat Contador niets mocht van Armstrong?
Kortom zowat elk jaar?
Goede dag voor hem, ziet Zubeldia lossen en pakt wat tijd op Van Garderen maar de 4de plek is nog spannend.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:29 schreef Lann555 het volgende:
Zit die VDB nu te vertellen over hoe hij voluit gekoerst heeft?
Froome die kwam in de Vuelta van 2011 redelijk uit het niets, door opeens goed te zijn op steile klimmen..quote:
2008. Toen viel alleen C. Sastre 1x aan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef JC14 het volgende:
Sinds welke Tour is het geleden dat ik zo'n laffe race heb gezien bij de klassementsmannen? Dan moet ik toch héél wat jaren terug vrees ik.
Alleen op het laatst. Angst overheerst.
Diep respect voor Alejandro Valverde. Wat een meester blijft het toch ook. Héérlijk om te zien.
Nou ja, Froome had diverse keren bij hem weg kunnen rijden en ook in één van vorige etappes in de bergen toonde Wiggins zich zwakker dan Froome. Een stuk zwakker zelfs. Dus tsja...quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krampachtig? Hij wordt met 2 vingers in de neus eerste en dus ook SKy?Wat een gefrustreerde mensen hier zeg om niks.
Zelden anders, Wiggins en Gerdemann waren uitzonderingen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat nog zo in de wielrennerij?
Idd en dat is dus ondertussen als 4 jaar geleden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2008. Toen viel alleen C. Sastre 1x aan.
Hij heeft iets meer dan 2,5 minuut. Dat zou hij toch moeten kunnen houden op Van Garderen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Goede dag voor hem, ziet Zubeldia lossen en pakt wat tijd op Van Garderen maar de 4de plek is nog spannend.
Duel Froome - Contador wordt schitterend. Met natuurlijk nog gevaarlijke outsiders. Zie bijzonder veel uit naar de Vuelta. De terugkerende Contador in een grote ronde + een hopelijk goede Froome.quote:
Dat jubileum zorgt niet ineens voor een andere koers.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef JC14 het volgende:
[..]
Idd en dat is dus ondertussen als 4 jaar geleden.
Ben ik trouwens naief om te denken dat het volgend jaar een stukje beter wordt, zo met het 100-jarig bestaan van de Tour?
Contracten worden bijna nooit afgekocht.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat nog zo in de wielrennerij?
Ik dacht dat je een grap maakte. Want zo indrukwekkend ia dat niet voor een 27-28 jarige.quote:
Bijna? ik kan me er geen een herinneren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Contracten worden bijna nooit afgekocht.
Hij verliest in de 1e tijdrit ook 2 minuten en dat in een tijdrit die nog ruim 10 km korter was.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft iets meer dan 2,5 minuut. Dat zou hij toch moeten kunnen houden op Van Garderen.
Denk niet dat Froome er nog een goede Vuelta achteraan kan plakken, 2 goede grote rondes achter elkaar is echt zowat onmogelijk de laatste jaren.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef JC14 het volgende:
[..]
Duel Froome - Contador wordt schitterend. Met natuurlijk nog gevaarlijke outsiders. Zie bijzonder veel uit naar de Vuelta. De terugkerende Contador in een grote ronde + een hopelijk goede Froome.
Ja dan wint Gesink voor Van Garderen, Contador, Andy Schleck, Evans, Wiggins, Mollema, Samuel Sánchez, Van den Broeck, Poels de Tour.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:32 schreef JC14 het volgende:
[..]
Idd en dat is dus ondertussen als 4 jaar geleden.
Ben ik trouwens naief om te denken dat het volgend jaar een stukje beter wordt, zo met het 100-jarig bestaan van de Tour?
Ik doel meer op het terugkeren van een Andy Schleck en een Alberto Contador. Dan zal het met Froome wel écht spannend worden en leuk blijven denk ik. Ze zullen elkaar continu gaan aanvallen, mits mogelijk. Dat besef ik wel, maar toch, ik kijk nu al verschrikkelijk veel uit naar de Tour 2013.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat jubileum zorgt niet ineens voor een andere koers.
Wat? Die progressie? Van niks tot de beste?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:33 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grap maakte. Want zo indrukwekkend ia dat niet voor een 27-28 jarige.
(ik doe t m niet na)
Dat was een matige tijdrit voor zijn doen. Bij de tweede tijdrit in een tour gaat de conditie ook een grote rol spelen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij verliest in de 1e tijdrit ook 2 minuten en dat in een tijdrit die nog ruim 10 km korter was.
Als hij de beste was had hij zich meer moeten laten zien voor de tdf. Ook in de tijdrit word Froome geklopt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat? Die progressie? Van niks tot de beste?
Ach, de terugkeer van Andy Schleck en Contador gaat toch wel iets doen. Plus dat het parcours een stuk moeilijker wordt dan dit jaar. Denk dat de organisatie van de Tour er best veel aan gaat doen om er spektakel in te brengen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dan wint Gesink voor Van Garderen, Contador, Andy Schleck, Evans, Wiggins, Mollema, Samuel Sánchez, Van den Broeck, Poels de Tour.
Zo matig was die tijdrit niet hoor. Hij reed em vrijwel op het niveau van zijn afgelopen tijdritten. Daarnaast oogt TJ sterker nu dan dat hij vlak voor die 1e tijdrit deed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was een matige tijdrit voor zijn doen. Bij de tweede tijdrit in een tour gaat de conditie ook een grote rol spelen.
Zat ik ook al te denken net!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat is hem juist. Wiggo is zo vreselijk bang voor zijn eigen ploeggenoot.
Ik zie het morgen ook nog best gebeuren dat Froome een minuut sneller is in de tijdrit.
Daar hebben ze echt schijt aan bij Sky, dat is nu toch wel duidelijk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken net!
En dat gaat misschien ook wel gebeuren.En dan is de vernedering compleet, dan wint Wiggins met een voorsprong die minder is dan wat Froome door malheur verloor in een vlakke etappe. Echte meest kleurloze winnaar allertijden op die manier. 60% van de concurrentie door valpartijen uitgeschakeld en een teamgenoot hebben die in de remmen moet knijpen voor je, ja genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |