Langeveld.quote:
Gewoon gaan en doen alsof je oortje stuk isquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij in de aanval was gegaan, wel ja.
Precies, angsthaas durfde het niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon gaan en doen alsof je oortje stuk is
Ik mag hopen dat hij dat zelf ook weet en dat ook uitspreekt en Froome dankbaar isquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef Eenskijken het volgende:
Wel lullig voor valverde omdat iedereen weet dat froome de beste was en had moeten winnen als het mocht
Veel slechter? Froome zou veel meer pakken in de bergritten dan wiggins in de tijdritten qua tijd...quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Froome hoeft ook nooit op kop te rijden net als Wiggins en is veel slechter in de tijdrit. Het lijkt mij logisch dat hij de kopman niet is.
Je bedoelt: als hij in de aanval MOCHT gaan.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij in de aanval was gegaan, wel ja.
Ja zolang Wiggins in z'n wiel zit dan mag het.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft al een rit gewonnen hoor
Veel slechter, heb je de eerste tijdrit wel gekeken deze tour? En die in Spanje vorig jaar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Froome hoeft ook nooit op kop te rijden net als Wiggins en is veel slechter in de tijdrit. Het lijkt mij logisch dat hij de kopman niet is.
Wie zegt dat hij dat aanzetten volhoudt? Dat hij daarna direct theatraal naar achter kijkt om een punt te maken zegt mij niet alles.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef BroodjePatat1 het volgende:
[..]
Veel slechter? Froome zou veel meer pakken in de bergritten dan wiggins in de tijdritten qua tijd...
Gewoon niet luisteren, wat willen ze doen? Volgend jaar zit hij toch niet meer bij Sky.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Je bedoelt: als hij in de aanval MOCHT gaan.
Vernederend dat je knecht zo opzichtig op je moet wachten want anders fietst hij gewoon bij je weg.
Eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat aanzetten volhoudt? Dat hij daarna direct theatraal naar achter kijkt om een punt te maken zegt mij niet alles.
En er komt nóg een tijdrit.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Drebbelman het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Froome meer dan 2 minuten had kunnen pakken op Wiggins in de bergen. Wiggins blijft voor mij zeker de verdiende winnaar.
haha denk jij dat ? hij zit er tot 2014quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon niet luisteren, wat willen ze doen? Volgend jaar zit hij toch niet meer bij Sky.
Dan blijft dus alleen over dat hij of niet echt goed is, of een angsthaas is. Vroomequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat aanzetten volhoudt? Dat hij daarna direct theatraal naar achter kijkt om een punt te maken zegt mij niet alles.
Extreem indrukwekkende progressiequote:Op donderdag 19 juli 2012 17:24 schreef The_Avatar het volgende:
Waarom is Froome geen kopman?
Om dit.
2005
2e etappe Ronde van Mauritius
2006
2e etappe Ronde van Mauritius
3e etappe Ronde van Mauritius
Eindklassement Ronde van Mauritius
2007
6e etappe Ronde van Japan
Mi-Août en Bretagne
2009
2e etappe Giro del Capo
Anatomic Jock Race
2011
17e etappe Ronde van Spanje
2012
Ploegenklassement Ronde van Romandië
7e etappe Ronde van Frankrijk
-------------------------------------------------
Moeilijk te zeggen. Ik denk dat anderhalve minuut wel had gekund. Je moet je ook bedenken dat Wiggins zonder zijn superknecht voor hem misschien eerder mentaal breekt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef Drebbelman het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Froome meer dan 2 minuten had kunnen pakken op Wiggins in de bergen. Wiggins blijft voor mij zeker de verdiende winnaar.
Ik vind dat wel lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef Eenskijken het volgende:
die schore stemhoe ze is opgemaakt met 10x te veel lippenstift
Denk je dat Wiggins en Froome in 1 team blijven?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
haha denk jij dat ? hij zit er tot 2014
Tsja, bij die ploeg Sky zit het zo verdomd diep dat ALLEEN Wiggins mag winnen. Stel je voor dat Froome de ploegregels aan zijn laars lapt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan blijft dus alleen over dat hij of niet echt goed is, of een angsthaas is. Vroome![]()
voor iemand die 27 of 28 is ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Extreem indrukwekkende progressie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |