Al zeker 15 tot 20 Jaarquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnol_Kox
OMG eigen wiki![]()
Jee, die doet dat ook al lang he?
Schreeuwjezus!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al zeker 15 tot 20 Jaar
Ik ben Arnol 1 keer buiten de stad tegen gekomen. Stond ie bij zo'n mariabeeld bij de kruising rondweg/Geldropseweg schuintegenover de DAF. Hij begon wat te murmelen zoals we van hem gewend zijn. Ik had eigenlijk iets moeten doen: Ik had een Iron Maiden shirt met Duivel er op onder mijn jas aan. Die had ik hem eigenlijk moeten laten zien...![]()
Leuk, minimeet mss welquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Mooi, ik denk wel dat ik er zondag bij kan zijn. Zit vaak bij pa in het weekend, maar ik denk wel dat ik er gewoon bij kan en zal zijn..
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaa bijna!
En hij gaat echt wonderbaarlijk lekker weer lately![]()
Tis een wandelend skeletje maar hij speelt, eet goed, is vrolijk, en nog steeds dik de baas
Is dat die met dat leuke Bea kapsel?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Kan je mama Sjon zien!!!
( ik wil hem wel veilen voor het goede doel hoor!! )
Is goed.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik stuur morgen George naar je toe, ik hoop dat je hem dan Zaterdag ontvangt. En anders Maandag
Ik vind het leuk dat je zoveel mag reviewen, ik had veel minder verwacht, tof!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is goed.
Dan moet ik even rap doorlezen in mijn huidige boek voor een review. Moet nog iets van 200 van de 425 pagina'sMaar het is wel een echte pageturner dat weer wel
![]()
Ja. volgens mij is dit al mijn zesde of zevendequote:Op donderdag 19 juli 2012 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je zoveel mag reviewen, ik had veel minder verwacht, tof!
Ik heb geen idee. Ik heb er niks van meegekregen IIG. Maar ik wil hem best per paard en wagen die kant op sturen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Bos, George heeft niet superveel haast hoor, volgens mij vertrekt de helft van de lijst die hem nog wil op vakantie volgende week.
Maar jij zou naar Strega sturen geloof ik he?
Leuk!quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik ga naar Chaka Khan in oktober![]()
Wootwootwoot
Wat is een Chakalaka?quote:Op donderdag 19 juli 2012 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik ga naar Chaka Khan in oktober![]()
Wootwootwoot
Ga ook! Is heul niet duur want Melkweg!quote:
Nu wordt het spannendquote:
100,004 volgens de teller hier, hoe zit dat?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:58 schreef Bos81 het volgende:
Nog Viehieerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
de ton aan posts Hier Ai kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eis ophelderingquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
100,004 volgens de teller hier, hoe zit dat?
Ik moest kiezen tussen een aantal topics en heb voor een andere gekozen. Maar mijn spietsj is ook voor jullie hoorquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
100,004 volgens de teller hier, hoe zit dat?
Mooie speech Bosquote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest kiezen tussen een aantal topics en heb voor een andere gekozen. Maar mijn spietsj is ook voor jullie hoor
Met tranen in mijn ogen, trots van het bereiken van deze unieke prestatie. Wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Namen noem ik niet, daar heb ik geen tijd voor... Meer dan negen jaar heb ik toegeleefd naar dit moment en eindelijk na vele strubbelingen is het eindelijk zo ver.
Het begon allemaal op een saaie dag in Juni 2003. Ik was op school al een paar keer gewezen op FOk, maar had me nooit echt verder verdiept dan de Frontpage, allen wat "nieuws"lezen, verder kwam ik niet. Totdat ik gewezen werd op het forum en een wereld ging voor me open. Ik vond via wat omwegen mijn weg in met name VBL. Even kort onsuccesvol moderator geweest, maar dat mocht te pret niet drukken en ik bleef er met plezier mee posten. UIteindelijk besloot ik mijn vleugels verder uit te slaan en kwam terecht in Tal en een aantal andere SlowChats... Mijn redding in het leven...
de 100.000 posts. Oh wat ben ik trots en vooral trots op jullie. Mijn fans
Ik zal jullie nooit en te nimmer vergeten. Dank jullie wel..
Laat dan maarquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:40 schreef Barbaaf het volgende:
He, omearos, wat voor ouwe Honda heb je dan? Zo'n bling-bling Seven-Fifty, een stoere proto-Goldwing of een massieve CBX1000?
Nee, voor minder dan vier cilinders doe ik het niet![]()
[ afbeelding ] CBX1000
Proost!quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest kiezen tussen een aantal topics en heb voor een andere gekozen. Maar mijn spietsj is ook voor jullie hoor
Met tranen in mijn ogen, trots van het bereiken van deze unieke prestatie. Wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk heeft gemaakt. Namen noem ik niet, daar heb ik geen tijd voor... Meer dan negen jaar heb ik toegeleefd naar dit moment en eindelijk na vele strubbelingen is het eindelijk zo ver.
Het begon allemaal op een saaie dag in Juni 2003. Ik was op school al een paar keer gewezen op FOk, maar had me nooit echt verder verdiept dan de Frontpage, allen wat "nieuws"lezen, verder kwam ik niet. Totdat ik gewezen werd op het forum en een wereld ging voor me open. Ik vond via wat omwegen mijn weg in met name VBL. Even kort onsuccesvol moderator geweest, maar dat mocht te pret niet drukken en ik bleef er met plezier mee posten. UIteindelijk besloot ik mijn vleugels verder uit te slaan en kwam terecht in Tal en een aantal andere SlowChats... Mijn redding in het leven...
de 100.000 posts. Oh wat ben ik trots en vooral trots op jullie. Mijn fans
Ik zal jullie nooit en te nimmer vergeten. Dank jullie wel..
Ja. Maar vrijdag is extra kek.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh die Britt op de radio
![]()
Wat Q, jouw leven is toch een groot lang aaneengerekt weekend?
YEAH!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:25 schreef Qwea het volgende:
Ik ben met school aan de telefoon. Ik ga geloof ik flippen.
Wat een stel ACHTERLIJKE KANSLOZE KUTKNEUZEN daar.
De tering.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:25 schreef Qwea het volgende:
Ik ben met school aan de telefoon. Ik ga geloof ik flippen.
Wat een stel ACHTERLIJKE KANSLOZE KUTKNEUZEN daar.
De tering.
Ja, dat heb ik. Is goed, maar ik denk wel dat ik je kan vinden. Ik weet natuurlijk hoe de honden er uit zien. Al zullen die zondag niet meteen opvallen, want er zullen vast wel meer van dat soort honden rondlopen..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Bos je hebt mijn tel nr toch?
Mocht je me niet kunnen vinden of zo kun je altijd ff smssen.
Ik ben er sowieso wel gewoon tot het einde!
Hoe kan datquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben er denk ik ook niet meteen om 10.00.
Ik ben fakking twee uur onderweg met dat stomme OV zowat
Gewoon keihard Sjon roepen , misschien luistert hij een keertjequote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik. Is goed, maar ik denk wel dat ik je kan vinden. Ik weet natuurlijk hoe de honden er uit zien. Al zullen die zondag niet meteen opvallen, want er zullen vast wel meer van dat soort honden rondlopen..
Nee joh, ik wil wel vroeg gaan. Ik moet hier met de bus en daar met de bus en wachten overal natuurlijk op zondagquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe kan datligt die sporthal niet bij het station in de buurt.
Wij wilden tegen de middag komen dus zouden je wel in Roermond op kunnen pikken als je dat gemakkelijk vind , ik weet alleen niet of wij tot het eind blijven
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Gewoon keihard Sjon roepen , misschien luistert hij een keertje
Ik kan wel kijken dat ik mijn man vroeg uit bed schop , zodat we er eerder zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, ik wil wel vroeg gaan. Ik moet hier met de bus en daar met de bus en wachten overal natuurlijk op zondag![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik kan wel kijken dat ik mijn man vroeg uit bed schop , zodat we er eerder zijn
Nee, vanaf het station naar de sporthal is toch wel een eindje lopen hoor. Ik schat wel zo'n 30 tot 45 minuten. Als het niet een uur is.. Ik denk dat ik zelf met de fiets wel 20-30 minuten onderweg ben.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoe kan datligt die sporthal niet bij het station in de buurt.
Ja ik ben met de honden en de buggy en ik weet de weg niet dus ik ga met de bus hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, vanaf het station naar de sporthal is toch wel een eindje lopen hoor. Ik schat wel zo'n 30 tot 45 minuten. Als het niet een uur is.. Ik denk dat ik zelf met de fiets wel 20-30 minuten onderweg ben.
Het is voor een goed doel toch, als je van gedachten verandert laat maar weten dan gaan we maandag na het werk terug nar bed en doen alsof het zondag isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]Neeee ben je gek, jullie kunnen een dag in de week uitslapen, dat is echt niet nodig hoor!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel toch, als je van gedachten verandert laat maar weten dan gaan we maandag na het werk terug nar bed en doen alsof het zondag is
Ja, en dan op een Fok!Meet je nagels lakken in de kleuren van je favo forums. Hanky code 2.0quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik nou gek, of zijn de kleuren van de knoppen (tabjes) links in je MyAT veranderd? Ik zou zweren dat V&A niet blauw was?
Hahaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, en dan op een Fok!Meet je nagels lakken in de kleuren van je favo forums. Hanky code 2.0
Wat naar, met zo'n oudje schrik je je dan rot zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, Chico deed raar in de pauze, manken en zwalken, maar het lijkt alweer over, dus ik hoop maar dat het gewoon niks was, hij eet ook gewoon en zo
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, Chico deed raar in de pauze, manken en zwalken, maar het lijkt alweer over, dus ik hoop maar dat het gewoon niks was, hij eet ook gewoon en zo
Prachtig gewoonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:46 schreef Pagan het volgende:
http://www.droomplekken.n(...)-natuurfenomeen.html
+1quote:
Hij heeft dan ook zijn pijlen op iemand gericht..quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook zijn pijlen op iemand gericht..
Ja hier ook flink wat wolken, maar dat komt vast helemaal goedquote:
Dat schijnt ook erg leuk te zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Sensatie Bos!
Dat zwarte cross festival klinkt stiekem zoooo leuk
Mooie wievenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt echt super ja, kermis, een reggaeweide, crossmotoren, boeren!
Ik mik op een uur of elluf!quote:
Tof dat jullie komen !quote:
We blijven niet de hele dag, maar wel even Percy kennis laten makenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tof dat jullie komen !
Ik blijf de hele dag, Bos en Indaha komen later.
Die laat iedereen de hoeken van de ring zien ja. Ook al is de ring cirkelvormig. Maar dat weet Sjon niet.quote:
Dat lijkt me echt vreselijk, boeren in de prairiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt echt super ja, kermis, een reggaeweide, crossmotoren, boeren!
Shit......quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe wij die heen gaan, dat klinkt toch wat dubieus
Nee joh, er staat zelfs een restaurant met een michelin ster op het terrein!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk, boeren in de prairie![]()
*mompelt iets met een aap en een gouden ring*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee joh, er staat zelfs een restaurant met een michelin ster op het terrein!
And the monkey in the corner..... (roger waters amused to death)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets met een aap en een gouden ring*
Dan zijn jullie er voor mij, ik moet in eindhoven nog op bussen wachten en de weg zoeken en zulksquote:
Vrijwilliger meld zich aanquote:Op zondag 22 juli 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan ze laten keuren wanneer ik wil dus ik wacht wel, heb sowieso mensen nodig om de andere hondjes vast te houden
Tof! Morgen kan ik dat pas, of iemand anders moet het alvast doorgeven. Of je googelt ff mn werkadresquote:Op zondag 22 juli 2012 12:05 schreef Miniem het volgende:
Net wat zaad van mijn vleeseters geoogst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus oh-oh, kun je je adres even doorgeven?
Ik PM/DM hem wel even okee?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tof! Morgen kan ik dat pas, of iemand anders moet het alvast doorgeven. Of je googelt ff mn werkadres
Sprima! Dank!quote:
Tof dat het zo geslaagd was vandaagquote:Op zondag 22 juli 2012 18:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit NU in de trein naar huis. Was echt tof! Bedankt voor het komen allemaal
En indaha bedankt voor de worst en de hondensnackjes
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik was wel even jaloers op Billy toen hij door de dierenarts werd gekeurd, dat had ik ook best wel gewild
Ik ben benieuwdquote:
Doe ikquote:Op zondag 22 juli 2012 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Ah Muis doe es uploaden??? Chico is nog met zijn achterachterkleinzoon op de kiek geweest ook. En wat ging het leuk met Percy en mijnessen samen he? Indaha, ik denk dat je man hele leuke foto's gemaakt heeft ook!
Ja ik ook, ze waren meteen dikke vrienden he! Maar alle honden gingen goed.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe ik
En ja ging heel goedik was blij verrast.
Misschien wel jaquote:Op zondag 22 juli 2012 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Bos mss had ze jou voor vijf euro ook wel ff willen checken
Maar Sora (of hoe schrijf je het?) was ook een erg leuk hondjequote:Op zondag 22 juli 2012 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze waren meteen dikke vrienden he! Maar alle honden gingen goed.
Behalve Malibu, die had wat moeite met de keurmeester whehehe.
Billy moest wel weer erg wippen, draak
Ah gos, Percy en Sjonquote:
Hij was echt braaf vandaagquote:Op zondag 22 juli 2012 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik was wel verbijsterd door Sjon bij de fotograaf ja! Elke keer als ie ging zitten gaf ie zelfs een poot whehe.
En hij bleef keurig op de plek toen ik wegliep ook. Al dat opvoeden werpt toch nog vruchten af!
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja net op. Ik drink de rest van de week wel water wheehehe. Lekkerrrrrr!
Gelukkig maar dat de kutcakes op waren
Ik ga Annie es dat recept vragen. Ik vind dat zulke lievekes
Ja die heeft je gemist natuurlijkquote:Op zondag 22 juli 2012 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben moeiii maar nu mot Piet nonstop aandacht...
Keesquote:Op zondag 22 juli 2012 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Drie keer raden wie er nu op het balkon staat te rellen op niks
Ja, drie in negen maanden....... Je weet dat ze oud zijn, maar toch.quote:
Ow Stregaquote:Op maandag 23 juli 2012 02:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, drie in negen maanden....... Je weet dat ze oud zijn, maar toch.
Daarbij, Kundun is de meest bijzondere, troostende, geweldige hond die ik ooit gehad/gekend heb. Dit is zo moeilijk, mijn dierbare lieverd. Maar ik moet hem laten gaan....helaas![]()
![]()
Och Stregaquote:Op maandag 23 juli 2012 02:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, drie in negen maanden....... Je weet dat ze oud zijn, maar toch.
Daarbij, Kundun is de meest bijzondere, troostende, geweldige hond die ik ooit gehad/gekend heb. Dit is zo moeilijk, mijn dierbare lieverd. Maar ik moet hem laten gaan....helaas![]()
![]()
Wat naar Stregaquote:Op maandag 23 juli 2012 02:35 schreef Strega het volgende:
Wat fijn dat het zo een geslaagde dag was!![]()
![]()
![]()
Hier mooi weer, Kundun heeft genoten, niet te heet, lekker biefstukje, eitje vanmorgen.![]()
![]()
![]()
Het is op met hem.... morgen maken we de afspraak of de DA dinsdag langs komt.
Het is op. Dinsdag de dag dat hij z'n volgende reis begint. Ik kan alleen maar hopen dat hij over een tijd op me te wachten staat in het Zomerland.
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:03 schreef Lutte het volgende:
Hier ook naar nieuws, leraar van school plotseling overledenBegin vijftig nog maar, drie kinderen.
Pff, komt echt dichtbij dan. Snel de gedachten verzetten en lekker genieten van het weer maar.quote:
O die is ook mooiquote:
Ja voor mijn doen sta ik er idd redelijk op want normaal is het echt een rampquote:Op maandag 23 juli 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh Indaha, ik heb de foto's die je man maakte ook op FB gezet nu! Je staat er zelf een keer heeeeeel leuk op met Bil en Sjon!!!
Thanksquote:Op maandag 23 juli 2012 11:36 schreef Lutte het volgende:
Die foto's, leuk! Al die hondjes, zo vrolijk met dat doggydancen
En ik geloof dat ik indaha gelokaliseerd heb, in dat geval; leuk tuniekje!
quote:
Fijn!quote:
Snap ikquote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]Yay!
Lutte, das ook kutte idd.
Ik had gisteren ook wel ff een emomomentje hoor, Ingrid had net bloemen gekregen van de vader van Catherine en die kwam brullend langslopen, dat hakt er dan ook wel ff in.
Heel veel sterkte voor morgenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:09 schreef Pagan het volgende:
Afspraak gemaakt.![]()
Bedankt voor jullie lieve woorden.![]()
oh-oh, gewoon een feestje bouwen voor jouw oude mannetje hoor.![]()
Wat een naar nieuws Lutte.
Goed gedaanquote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef Bos81 het volgende:
En weer een halve liter A+ afgegeven voor iemand die het nodig heeft
Heel veel sterkte, ik zal aan jullie denken morgen....quote:Op maandag 23 juli 2012 02:35 schreef Strega het volgende:
Wat fijn dat het zo een geslaagde dag was!![]()
![]()
![]()
Hier mooi weer, Kundun heeft genoten, niet te heet, lekker biefstukje, eitje vanmorgen.![]()
![]()
![]()
Het is op met hem.... morgen maken we de afspraak of de DA dinsdag langs komt.
Het is op. Dinsdag de dag dat hij z'n volgende reis begint. Ik kan alleen maar hopen dat hij over een tijd op me te wachten staat in het Zomerland.
Ja, de twee mensen die naast mij zaten hadden ook O pos. Even verderop zat iemand met O- daar vroegen ze "gekscherend" aan, of ze een onsje meer mochten aftappen..quote:Op maandag 23 juli 2012 19:57 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed gedaan, ik verwacht ook binnenkort weer een oproep, maar ik heb
daar hebben ze veel van meestal.
Ja klopt.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:05 schreef indaha het volgende:
Ja die hebben ze graag want dat komt weinig voor , laatst stond er zelfs een aparte oproep voor op de site van Sanguin.
Waarom geen bloed, Lutje, vanwege je allergie-en of?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
Goed dat jullie allemaal bloed doneren!!
O is inderdaad handig, maar eigen bloedgroep is natuurlijk altijd het beste.
Zodra ik achttien ben gelijk de formulieren voor orgaandonatie ondertekenen, bloed mag niet
Je moet minstens vijftig kilo wegenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom geen bloed, Lutje, vanwege je allergie-en of?
Wel terecht eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet minstens vijftig kilo wegenWist ik ook niet, las het toevallig laatst in het topic hier @ FOK!
Ze moeten ergens een grens stellen ja.. Maar vindt het wel 'jammer' ergensquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel terecht eigenlijk.
Als je een keer niet met je ouders bent bij de Ikea. Kom dan hier heen. Ik woon niet zo heel ver van de Ikea af per bus..
Ik wil ook best wel een keer naar nijmegen komen. Je ouders hoeven niet altijd te weten wanneer je wel of geen colleges hebt..quote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze moeten ergens een grens stellen ja.. Maar vindt het wel 'jammer' ergensNja wie weet over een paar jaar!
Sowieso als ik een keer in de buurt ben zonder Het Spul, laat ik het je meteen weten!
Kan ookquote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil ook best wel een keer naar nijmegen komen. Je ouders hoeven niet altijd te weten wanneer je wel of geen colleges hebt..![]()
![]()
Klopt ja, zodat je procentueel niet teveel verliest ofzo. Wel jammerquote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet minstens vijftig kilo wegenWist ik ook niet, las het toevallig laatst in het topic hier @ FOK!
fixedquote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ookIk hoop ontzettend dat ik ergens vijf tussenuren heb of zo
Beetje wandelen of de stad in, denk dat ik na colleges zsm naar huis moet namelijk
Haha nou dat zal het niet zijn hoor, maar als ik mee wil eten dan is het wel handig.quote:
Awwww, wat lief van De Muisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niet eens de soesjes ontdooit, ik hoop maar voor Chico dat het niet zn laatste verjaardag was![]()
Maar strakjes mag ie wel Muis zijn kado openmaken, dat staat thuis op tafel, kregen we zondag van haar
Joah, een mooi muisje om te gaan viltenquote:
We wilden eigenlijk een fietstour met zo'n vierpersoons skelter maken, maar daar is het weer een beetje enthousiast voorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat staat er op het programma Lut? Zwembadje?
Nee, ik wilde heel graag een viltcursus gaan doen, tot ik hoorde dat ze daar zoveel met water en zeep rommelen. Ik heb veel te snel eczeem in m'n handen, dus dat skip ik maar evenquote:
Jammerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik wilde heel graag een viltcursus gaan doen, tot ik hoorde dat ze daar zoveel met water en zeep rommelen. Ik heb veel te snel eczeem in m'n handen, dus dat skip ik maar even
omdat het niet te zuipen isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:42 schreef Bos81 het volgende:
Ow een vrouwenblad. niets voor mij dus.
Maar dan kom ik op het volgende: Ik zie wel eens reclames over Crystal Clear met als slogan Women in control.
Waarom zouden mannen zoiets niet kunnen drinken?![]()
Er zitten minstens 1000 ideeën voor een Round Robin inquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de Flow ook echt vreselijk![]()
En ik lust geen Crystal Clear
Idd, alleen vrouwen kopen die 'maar 1 calorie' onzinquote:
Daar heb ik geen fucking Flow voor nodigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zitten minstens 1000 ideeën voor een Round Robin in
Oh ja ook dat natuurlijk, echt wat een laf drankje hequote:
Yayquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Mijn H&M is er.
Boomstamkussen zit er niet bij![]()
Maar de rest is echt heel leuk, ik vrees dat ik alles ga houden
Oh shut it, je hekelt tijdschriften bij voorbaat al, dus het telt niet eensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb ik geen fucking Flow voor nodig
nouja, je hebt natuurlijk coca cola zero, omdat de mannen niet aan de light wilden dus moesten er explosies in de reclame...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, alleen vrouwen kopen die 'maar 1 calorie' onzin
Whehe. Ik vind alles aan light-zooi niet te zuipen eik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nouja, je hebt natuurlijk coca cola zero, omdat de mannen niet aan de light wilden dus moesten er explosies in de reclame...
Zelfs Oor is niet meer leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut it, je hekelt tijdschriften bij voorbaat al, dus het telt niet eens
Is het ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind alles aan light-zooi niet te zuipen eik.
Cola light welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind alles aan light-zooi niet te zuipen eik.
Ik heb die sterrenhoeslakens nu voor op de bank, en die voskussens die zijn echt megagroot, en dat babydekbedsetje met die wasbeertjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_2125_020R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[3950]&set=key[height],value[4619]&set=key[x],value[55]&set=key[y],value[757]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die had ik nog niet gezien
De panterblouse is leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er vanochtend ook maar weer een H&M bestelling gedaan, de bovenstukken van laatst waren niet zo, en met alleen basics red ik het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |