Waarom geen bloed, Lutje, vanwege je allergie-en of?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
Goed dat jullie allemaal bloed doneren!!
O is inderdaad handig, maar eigen bloedgroep is natuurlijk altijd het beste.
Zodra ik achttien ben gelijk de formulieren voor orgaandonatie ondertekenen, bloed mag niet
Je moet minstens vijftig kilo wegenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom geen bloed, Lutje, vanwege je allergie-en of?
Wel terecht eigenlijk.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet minstens vijftig kilo wegenWist ik ook niet, las het toevallig laatst in het topic hier @ FOK!
Ze moeten ergens een grens stellen ja.. Maar vindt het wel 'jammer' ergensquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel terecht eigenlijk.
Als je een keer niet met je ouders bent bij de Ikea. Kom dan hier heen. Ik woon niet zo heel ver van de Ikea af per bus..
Ik wil ook best wel een keer naar nijmegen komen. Je ouders hoeven niet altijd te weten wanneer je wel of geen colleges hebt..quote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze moeten ergens een grens stellen ja.. Maar vindt het wel 'jammer' ergensNja wie weet over een paar jaar!
Sowieso als ik een keer in de buurt ben zonder Het Spul, laat ik het je meteen weten!
Kan ookquote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil ook best wel een keer naar nijmegen komen. Je ouders hoeven niet altijd te weten wanneer je wel of geen colleges hebt..![]()
![]()
Klopt ja, zodat je procentueel niet teveel verliest ofzo. Wel jammerquote:Op maandag 23 juli 2012 22:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet minstens vijftig kilo wegenWist ik ook niet, las het toevallig laatst in het topic hier @ FOK!
fixedquote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan ookIk hoop ontzettend dat ik ergens vijf tussenuren heb of zo
Beetje wandelen of de stad in, denk dat ik na colleges zsm naar huis moet namelijk
Haha nou dat zal het niet zijn hoor, maar als ik mee wil eten dan is het wel handig.quote:
Awwww, wat lief van De Muisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niet eens de soesjes ontdooit, ik hoop maar voor Chico dat het niet zn laatste verjaardag was![]()
Maar strakjes mag ie wel Muis zijn kado openmaken, dat staat thuis op tafel, kregen we zondag van haar
Joah, een mooi muisje om te gaan viltenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |