+1quote:
Hij heeft dan ook zijn pijlen op iemand gericht..quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook zijn pijlen op iemand gericht..
Ja hier ook flink wat wolken, maar dat komt vast helemaal goedquote:
Dat schijnt ook erg leuk te zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:43 schreef oh-oh het volgende:
Sensatie Bos!
Dat zwarte cross festival klinkt stiekem zoooo leuk
Mooie wievenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt echt super ja, kermis, een reggaeweide, crossmotoren, boeren!
Ik mik op een uur of elluf!quote:
Tof dat jullie komen !quote:
We blijven niet de hele dag, maar wel even Percy kennis laten makenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tof dat jullie komen !
Ik blijf de hele dag, Bos en Indaha komen later.
Die laat iedereen de hoeken van de ring zien ja. Ook al is de ring cirkelvormig. Maar dat weet Sjon niet.quote:
Dat lijkt me echt vreselijk, boeren in de prairiequote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt echt super ja, kermis, een reggaeweide, crossmotoren, boeren!
Shit......quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe wij die heen gaan, dat klinkt toch wat dubieus
Nee joh, er staat zelfs een restaurant met een michelin ster op het terrein!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk, boeren in de prairie![]()
*mompelt iets met een aap en een gouden ring*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee joh, er staat zelfs een restaurant met een michelin ster op het terrein!
And the monkey in the corner..... (roger waters amused to death)quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*mompelt iets met een aap en een gouden ring*
Dan zijn jullie er voor mij, ik moet in eindhoven nog op bussen wachten en de weg zoeken en zulksquote:
Vrijwilliger meld zich aanquote:Op zondag 22 juli 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan ze laten keuren wanneer ik wil dus ik wacht wel, heb sowieso mensen nodig om de andere hondjes vast te houden
Tof! Morgen kan ik dat pas, of iemand anders moet het alvast doorgeven. Of je googelt ff mn werkadresquote:Op zondag 22 juli 2012 12:05 schreef Miniem het volgende:
Net wat zaad van mijn vleeseters geoogst.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus oh-oh, kun je je adres even doorgeven?
Ik PM/DM hem wel even okee?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tof! Morgen kan ik dat pas, of iemand anders moet het alvast doorgeven. Of je googelt ff mn werkadres
Sprima! Dank!quote:
Tof dat het zo geslaagd was vandaagquote:Op zondag 22 juli 2012 18:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit NU in de trein naar huis. Was echt tof! Bedankt voor het komen allemaal
En indaha bedankt voor de worst en de hondensnackjes
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik was wel even jaloers op Billy toen hij door de dierenarts werd gekeurd, dat had ik ook best wel gewild
Ik ben benieuwdquote:
Doe ikquote:Op zondag 22 juli 2012 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Ah Muis doe es uploaden??? Chico is nog met zijn achterachterkleinzoon op de kiek geweest ook. En wat ging het leuk met Percy en mijnessen samen he? Indaha, ik denk dat je man hele leuke foto's gemaakt heeft ook!
Ja ik ook, ze waren meteen dikke vrienden he! Maar alle honden gingen goed.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe ik
En ja ging heel goedik was blij verrast.
Misschien wel jaquote:Op zondag 22 juli 2012 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Bos mss had ze jou voor vijf euro ook wel ff willen checken
Maar Sora (of hoe schrijf je het?) was ook een erg leuk hondjequote:Op zondag 22 juli 2012 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, ze waren meteen dikke vrienden he! Maar alle honden gingen goed.
Behalve Malibu, die had wat moeite met de keurmeester whehehe.
Billy moest wel weer erg wippen, draak
Ah gos, Percy en Sjonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |