We wilden eigenlijk een fietstour met zo'n vierpersoons skelter maken, maar daar is het weer een beetje enthousiast voorquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat staat er op het programma Lut? Zwembadje?
Nee, ik wilde heel graag een viltcursus gaan doen, tot ik hoorde dat ze daar zoveel met water en zeep rommelen. Ik heb veel te snel eczeem in m'n handen, dus dat skip ik maar evenquote:
Jammerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik wilde heel graag een viltcursus gaan doen, tot ik hoorde dat ze daar zoveel met water en zeep rommelen. Ik heb veel te snel eczeem in m'n handen, dus dat skip ik maar even
omdat het niet te zuipen isquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:42 schreef Bos81 het volgende:
Ow een vrouwenblad. niets voor mij dus.
Maar dan kom ik op het volgende: Ik zie wel eens reclames over Crystal Clear met als slogan Women in control.
Waarom zouden mannen zoiets niet kunnen drinken?![]()
Er zitten minstens 1000 ideeën voor een Round Robin inquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de Flow ook echt vreselijk![]()
En ik lust geen Crystal Clear
Idd, alleen vrouwen kopen die 'maar 1 calorie' onzinquote:
Daar heb ik geen fucking Flow voor nodigquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zitten minstens 1000 ideeën voor een Round Robin in
Oh ja ook dat natuurlijk, echt wat een laf drankje hequote:
Yayquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Mijn H&M is er.
Boomstamkussen zit er niet bij![]()
Maar de rest is echt heel leuk, ik vrees dat ik alles ga houden
Oh shut it, je hekelt tijdschriften bij voorbaat al, dus het telt niet eensquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb ik geen fucking Flow voor nodig
nouja, je hebt natuurlijk coca cola zero, omdat de mannen niet aan de light wilden dus moesten er explosies in de reclame...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, alleen vrouwen kopen die 'maar 1 calorie' onzin
Whehe. Ik vind alles aan light-zooi niet te zuipen eik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nouja, je hebt natuurlijk coca cola zero, omdat de mannen niet aan de light wilden dus moesten er explosies in de reclame...
Zelfs Oor is niet meer leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut it, je hekelt tijdschriften bij voorbaat al, dus het telt niet eens
Is het ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind alles aan light-zooi niet te zuipen eik.
Cola light welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe. Ik vind alles aan light-zooi niet te zuipen eik.
Ik heb die sterrenhoeslakens nu voor op de bank, en die voskussens die zijn echt megagroot, en dat babydekbedsetje met die wasbeertjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_2125_020R_1.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[3950]&set=key[height],value[4619]&set=key[x],value[55]&set=key[y],value[757]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die had ik nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |