quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:19 schreef byah het volgende:
Wat is de conclusie van deze tour?
Meer doping please.
Idd, en Ierland kwam naar het EK om even kampioen te wordenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef LoganMCV het volgende:
Wat bezielt die gasten toch om niets te doen..je komt toch niet naar de tour om derde te worden
Als ie doorrijdt kan ie nóg een biertje nemen onderwegquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef Sheepcidus het volgende:
wiggins moet gewoon rustig af dalen, gaat toch geen 4 minuten verliezen vandaag
Ze hebben in ieder geval hun best gedaan, en hebben het even goed als NL gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Idd, en Ierland kwam naar het EK om even kampioen te worden
Want wat deed ie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
VDB![]()
Kijk Liquigas, zo doe je dat...
Hij reed er 13 meter voor, bravo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
VDB![]()
Kijk Liquigas, zo doe je dat...
ff voorin gaan rijden voor de afdalingquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef LoganMCV het volgende:
Wat bezielt die gasten toch om niets te doen..je komt toch niet naar de tour om derde te worden
Ja, uiteindelijk was het helemaal niks.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij reed er 13 meter voor, bravo.
lijkt mij wel, al speel ik ook af en toe Pro Cycling Manager, en daar win ik, dus ik weet het beterquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Tjonge kzit hier mij kapot te ergeren aan mijn broer die 1 keer per jaar wielrennen kijkt en denkt alles beter te weten.
Het is te erven blijkbaar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Tjonge kzit hier mij kapot te ergeren aan mijn broer die 1 keer per jaar wielrennen kijkt en denkt alles beter te weten.
Ja, daar erger ik me ook altijd aan, zo'n mensen. Negeren is de beste optie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Que, hoe witte da?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:24 schreef Szura het volgende:
Sörensen dus niet gevallen, maar een papiertje uit z'n wiel proberen te halen
als je je kapot ergert aan dat soort mensen moet je niet in dit topic lezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Zoiets?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Tjonge kzit hier mij kapot te ergeren aan mensen hier die 1 keer per jaar wielrennen kijkt en denkt alles beter te weten.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef LoganMCV het volgende:
Schijnt dat de broer van Mart Smeets hier post
Mag jij dat zeggen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:26 schreef LoganMCV het volgende:
Schijnt dat de broer van Mart Smeets hier post
euhm..mag ik dat zo zeggen, ja dat mag ik zeggen en moeten jullie dat weten? ja dat moeten jullie weten.quote:
Zou een goed idee zijn, dan vallen ze tenminste elke keer aan.quote:
Voeckler is de eerste die dat ooit bedacht heeft, echt uniek, daar ga je zo hard door!quote:
Helaas is het de Voeckler-quote van Herbert.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn, dan vallen ze tenminste elke keer aan.
Zou dat ook werken in een tijdrit? Elke meter die rijdt als finish zien en Wiggins met minuten verschil verslaan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Voeckler is de eerste die dat ooit bedacht heeft, echt uniek, daar ga je zo hard door!
Nerz impressionante hoor, loopt heel constant meer achterstand op!
Bonificatie boven op de berg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn, dan vallen ze tenminste elke keer aan.
Niet zo gek, Nerz rijdt daar nog steeds voorop.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Valverde loopt wel uit ten opzichte van het peloton.
10 minuten voor degene die als eerste boven komtquote:
Daar gaat het Liquigas niet omquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Maja, hoe haal je Valverde nog bij?"
Boeiend, laat die gast toch de rit winnen, het gaat erom dat Nibali of VDB aanvalt op Sky...
Je snapt er weinig van. Net of hij in 1 klim 4 minuten gaat wegrijden..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Boeiend, laat die gast toch de rit winnen, het gaat erom dat Nibali of VDB aanvalt op Sky...
10-8-6-4-2-quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10 minuten voor degene die als eerste boven komt
Puur om te trollen moet Froome of Wiggins even de eerste 200 meter doortrekken straks, is het sparen voor niets geweest inderdaad.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik mag hopen dat Basso nog een serieuze schifting gaat uitvoeren, aangezien die absoluut moet gespaard worden.
Ervaring..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef SiIk het volgende:
Hoe zien ze die versnelling altijd?
Iemand uitleg + plaatjes ofzo?
De dááág-zege ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij is het toch echt dag zege voor Liquigas.
Ja maar ik zie helemaal niksquote:
zou leuk zijn idd, even om aan te geven dat ze de beste zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Puur om te trollen moet Froome of Wiggins even de eerste 200 meter doortrekken straks, is het sparen voor niets geweest inderdaad.
Welnee, daar gaat het helemaal niet meer om. Het is nu rijkelijk te laat om ook nog maar iets te proberen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Misschien gooit er straks nog iemand wat spijkers op de weg.quote:
Hun zien ook helemaal niks, maar ze weten gewoon met welke versnelling je ongeveer welke omwentelingssnelheid hebt.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja maar ik zie helemaal niks
Beetje uitleg zou leuk zijn
2008, 2009 en 2011 waren ook niet bijzonder.quote:
Vorig jaar was een prima Tour. Dit jaar is het buitenom een paar leuke etappes echt drama geweest bij tijd en wijlen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
2008, 2009 en 2011 waren ook niet bijzonder.
2010 eigenlijk ook niet.
2009 was juist wel mooi.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
2010 eigenlijk ook niet.
en de Armstrong-Tours waren ook saai.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
2010 eigenlijk ook niet.
Dat gebeurt ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef byah het volgende:
Laat alsjeblieft die tering fuckler niet winnen.
Als Sky zelf op kop had moeten rijden, hadden ze meer inspanning moeten doen ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:36 schreef silverhill het volgende:
Je zou bijna gaan zeggen dat Sky Liquigas heeft betaald om Wiggins niet teveel pijn te doen.
Ah, op die manierquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hun zien ook helemaal niks, maar ze weten gewoon met welke versnelling je ongeveer welke omwentelingssnelheid hebt.
Net als dat je bij een auto die met hoge toeren voorbij wel kan zeggen of die in de eerste of derde versnelling rijdt.
De tour is eigenlijk nooit zo geweldigquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en de Armstrong-Tours waren ook saai.
Vorig jaar was een vreselijke Tour. Die was "spannend" omdat de eerste 17-18 dagen helemaal niets gebeurde en het dus nog op een hoopje stond in het klassement. Voeckler bleef niet zomaar zolang in het geel. Nee, dat was geen "doping", dat was extreem passief rijden bij de rest.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vorig jaar was een prima Tour. Dit jaar is het buitenom een paar leuke etappes echt drama geweest bij tijd en wijlen.
Idd, Giro's en Vuelta's zijn meestal spectaculairder en vaak ook zwaarder.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De tour is eigenlijk nooit zo geweldig
En nu gebeurt er 21 dagen niets.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vorig jaar was een vreselijke Tour. Die was "spannend" omdat de eerste 17-18 dagen helemaal niets gebeurde. Voeckler bleef niet zomaar zolang in het geel. Nee, dat was geen "doping", dat was extreem passief rijden bij de rest.
En de Fignon tours..en de Hinault tours..maar toen hadden we tenminste wel Nederlanders die wat wonnen bergopquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en de Armstrong-Tours waren ook saai.
2001 was ook wel aardig. Verder waren alleen 2003, 2007 en 2009 echt spannend. 2008 en 2010 waren kijktours, 2006 was een farce en de rest was standaard Lance. 2011 heb ik grotendeels gemist.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:38 schreef OProg het volgende:
Op 2003 na waren Armstrong tours ook saai. En wat te denken van Indurain tours. Alleen mensen hemelen het blijkbaar in hun gedachten op.
Er zijn dit jaar al meer leuke ritten geweest dan de vorige jaren gecombineerd. Tour is meer dan alleen het klassement.quote:
Plus je ziet heel makkelijk of dat iemand op het binnenblad of buitenblad rijdt (je voorste blad) en of hij achter op het grootste/kleinste verzet rijdtquote:
Denk dat er tijdens de Giro en Vuelta minder niveau tussen de renners dit en het dus allemaal wat dichter op elkaar zit. De echte top ontbreekt vrijwel altijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Idd, Giro's en Vuelta's zijn meestal spectaculairder en vaak ook zwaarder.
etappes van 300km, 10 coles op een dag, met een daaltijdritquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Volgend jaar volgens mij de 100e Tour. Gezien het getal hoop je op een zwaar parcours, al hopen we dat altijd...
Eens.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar al meer leuke ritten geweest dan de vorige jaren gecombineerd. Tour is meer dan alleen het klassement.
Wat een treurwilg ben je dan zeg.quote:
zou prima zijnquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef LoganMCV het volgende:
Zou stoer zijn als Froome nu alleen gaat
De etappe die Landis toen won, was de spectaculairste Tour-etappe ooitquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:41 schreef Sheepcidus het volgende:
2006 was wel tof door dat Landis kuur toertje
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef LoganMCV het volgende:
Zou stoer zijn als Froome nu alleen gaat
Balotelli had met dartpijltjes gegooidquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was dat Balotelli op vakantie?
Mayo naar Alp d'Huez en die 2e etappe die Ricco won, en Contador naar Verbier waren ook baasquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De etappe die Landis toen won, was de spectaculairste Tour-etappe ooit
Idd. Het is echt ongelofelijk wat dat betreft.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af of er bij Liquigas eigenlijk wel een plan of visie achter steekt. Elke echte team-actie mislukt gewoon.
Alle successen van Nibali en Sagan deze Tour zijn puur te danken aan het koersinzicht van die renners zelf, als team is het best lomp.
Ik ook niet. Evenals bergetappes en vlakke ritten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdritten en sprintetappes kijk ik nooit.
Top 10 haalt ie welquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Daar gaat de top10-positie van Zubeldia
quote:
Net als in de Giro in feite.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af of er bij Liquigas eigenlijk wel een plan of visie achter steekt. Elke echte team-actie mislukt gewoon.
Alle successen van Nibali en Sagan deze Tour zijn puur te danken aan het koersinzicht van die renners zelf, als team is het best lomp.
Ok.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef Type-R het volgende:
Ooit toen ik klein was m'n fiets op z'n kop gezet en toen met een stokje tussen die spaken spelen / ratelen, totdat m'n vinger er tussen kwam - doe ik nooit meer
Ja, maar Rolland kan niet tijdrijdenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij mag 4 minuten verliezen op Pinot. Dat wordt kantje boord.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef Type-R het volgende:
Ooit toen ik klein was m'n fiets op z'n kop gezet en toen met een stokje tussen die spaken spelen / ratelen, totdat m'n vinger er tussen kwam - doe ik nooit meer
Mwah. Dan moet er wel heel veel gebeuren. RSNT staat 17 minuten voor en van Sky gaat er sowieso nog één lossen. En RSNT heeft 3 aardige tijdrijders.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Team-klassement wordt op deze manier nog spannend...
Vroeger ook weleens met je linkerhand de rechterkant van je stuur gepakt, en met rechts links? Ook leuk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:47 schreef Type-R het volgende:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef LoganMCV het volgende:
Je moet wel spijkers strooien wil je deze tour spannen maken.
Garantie voor valpartij iddquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vroeger ook weleens met je linkerhand de rechterkant van je stuur gepakt, en met rechts links? Ook leuk.
Behalve vorig jaar toen het moest voor z'n witte truiquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar Rolland kan niet tijdrijden
Vroeger toen ik nog shifters op de buis had, greep ik een keer mis .. Doe ik ook nooit meer, vloog goed door de lucht en zwaar gekneusde vinger!quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vroeger ook weleens met je linkerhand de rechterkant van je stuur gepakt, en met rechts links? Ook leuk.
Dat kan niet zonder te vallenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat ze elke keer met z'n allen naast Wiggens ''rustig'' omhoog rijden.../zucht..quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:50 schreef Sautor het volgende:
Zelfs Maarten vindt dat er laf gekoerst wordt
Heeft een vriend van me ooit gedaan, toen zat ik op school, maar hij was behoorlijk wazig achterafquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
helaas wel ja...quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen een gekneusde vinger? Ik miste van de week nog mijn stuur na een hobbeltje. Zit een week in de ziektewet...quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:53 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog shifters op de buis had, greep ik een keer mis .. Doe ik ook nooit meer, vloog goed door de lucht en zwaar gekneusde vinger!
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Jelle heeft een apotheker gevonden.
Jup.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef marcodej het volgende:
Valverde gaat het zo niet redden. Die afdaling kan zijn redding zijn.
100 meter voor de streep , effe een sprinte...pffttquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:56 schreef silverhill het volgende:
Wanneer gaat de eerste 'aanval' van een klassementsrenner plaatsvinden?
Ik zeg op 4 kilometer van de streep.
Nog nooit zo'n saaie climax gezienquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:57 schreef Altron het volgende:
[..]
100 meter voor de streep , effe een sprinte...pfftt
hij heeft vorig jaar de tour gewonnen gastquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Evans weet niet dat die met pensioen moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |