Ze hebben in ieder geval hun best gedaan, en hebben het even goed als NL gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Idd, en Ierland kwam naar het EK om even kampioen te worden
Want wat deed ie?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
VDB![]()
Kijk Liquigas, zo doe je dat...
Hij reed er 13 meter voor, bravo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
VDB![]()
Kijk Liquigas, zo doe je dat...
ff voorin gaan rijden voor de afdalingquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:20 schreef LoganMCV het volgende:
Wat bezielt die gasten toch om niets te doen..je komt toch niet naar de tour om derde te worden
Ja, uiteindelijk was het helemaal niks.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij reed er 13 meter voor, bravo.
lijkt mij wel, al speel ik ook af en toe Pro Cycling Manager, en daar win ik, dus ik weet het beterquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Tjonge kzit hier mij kapot te ergeren aan mijn broer die 1 keer per jaar wielrennen kijkt en denkt alles beter te weten.
Het is te erven blijkbaar?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Tjonge kzit hier mij kapot te ergeren aan mijn broer die 1 keer per jaar wielrennen kijkt en denkt alles beter te weten.
Ja, daar erger ik me ook altijd aan, zo'n mensen. Negeren is de beste optie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
Que, hoe witte da?quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:24 schreef Szura het volgende:
Sörensen dus niet gevallen, maar een papiertje uit z'n wiel proberen te halen
als je je kapot ergert aan dat soort mensen moet je niet in dit topic lezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:23 schreef Sasman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |